Daarom zeg ik, als je zúlke risico's wil nemen doe dat dan lekker op een circuit, en ga niet met andere levens gokken...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee. Dat het leven 1 groot risico is....
Knap lullig dat ze je fiets hebben afgepakt...maar ik kan ze geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
Nee het was niet mijn eerste dag, ik rijd gewoon het hele jaar
Wat zijn dit dan weer voor focking moraalridders.....Jullie kennen de situatie niet eens, waar het gebeurd is etc... wie Zeeland kent weet ook wel dat daar zat plekken zijn waar dat echt wel kan
Enne 268 is ook het gevolg van een beetje doortrekken maar daar hebben jullie automobilisten die volgens het boekje rijden geen idee van. Nou ja het is jammer en ik baal wel
Niemand ziet ook een probleem hierin, als alleen die mongool op zon turbobrommer iets kan overkomen. Er kan altijd ander verkeer komen, die je met zo een snelheid niet aan ziet komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kan ook met de auto gebeuren of wat dan ook
En nogmaals... Hoe kwetsbaar is de motorrijder ècht?
ik zie echt het probleem niet van effe 10 sec de 290 aantikken op een compleet uitgestorven weg waar je 100 mag... maar goed, de overheid dus wel
Risico van het vak, dus ga ook niet lopen janken dan. En wat doe je ALS je al wat ziet? gewoon doorrijden? of wil je beweren dat je nog op tijd stilstaat of uit kan wijken ......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:50 schreef Schwarzwalder het volgende:
deze reacties zijn echt te triest voor woorden, je ziet toch zeker van tevoren wel of er veel verkeer is of niet
enne tja risico van het vak, maar desalniettemin toch balen natuurlijk, die bermtoeristen stonden gewoon achter een stroomhuisje
heb trouwens een ZX10R (175pk op 165kg) dus daar ga je al snel de fout mee in hehe
Ik ken Zeeland maar al te goed..... daar heb je van die autowegen langs bijv de Westerschelde.. mag je gewoon 100.. soort snelweg eigenlijk. En daar zijn dus echt geen fietsen of whateverquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een dijk in zeeland, geen autoweg...
Maar rij lekker verder hard, jochie, en zorg ervoor dat je dood bent als je eens crashed, dan blijven wij, de maatschappij niet op de kosten zitten.
282 echte km's zeker, de afwijking bij 290 teller is best groot... is misschien 272 echte km'squote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:01 schreef Tobbes het volgende:
Topsnelheid is 282.203km/h maar ja, 290 met wind mee moet kunnen dan
Ik ken zeeland niet goed, maar de dijken in het rivierenlandschap wel, en daar zijn motorrijders ook zo bezig..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ken Zeeland maar al te goed..... daar heb je van die autowegen langs bijv de Westerschelde.. mag je gewoon 100.. soort snelweg eigenlijk. En daar zijn dus echt geen fietsen of whatever
dan zie je dat inderdaad te laat maar dat kan met 100 ook al zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Risico van het vak, dus ga ook niet lopen janken dan. En wat doe je ALS je al wat ziet? gewoon doorrijden? of wil je beweren dat je nog op tijd stilstaat of uit kan wijken ......
Ja, logisch, ja. In mijn ogen ben je gewoon een potentiële moordenaar, omdat jij het niet kan weerstaan om andere mense in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
dan zie je dat inderdaad te laat maar dat kan met 100 ook al zijn
jullie kunnen mooi lullen vanachter je pc-tje maar als je op zo'n motor zit kan je de verleiding meestal ècht niet weerstaanvandaar moraalridders
Rook jij? Zo ja, dan breng je andere mensen sowieso ALTIJD in gevaar. Als ik op mijn motor rijd breng ik niet per definitie iemand in gevaar.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:10 schreef Dopke het volgende:
[..]
Ja, logisch, ja. In mijn ogen ben je gewoon een potentiële moordenaar, omdat jij het niet kan weerstaan om andere mense in gevaar te brengen.
QEDquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
jullie kunnen mooi lullen vanachter je pc-tje maar als je op zo'n motor zit kan je de verleiding meestal ècht niet weerstaanvandaar moraalridders
Had.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:50 schreef Schwarzwalder het volgende:
heb trouwens een ZX10R (175pk op 165kg) dus daar ga je al snel de fout mee in hehe
Staan ook zat auto-ongelukken dus ik snap niet waar je hiermee wilt zeggen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:11 schreef Tobbes het volgende:
TS kijk voor de gein eens op www.ogrish.com en zoek op "motor accident"
Laat je inspireren zou ik zeggen...![]()
Ja, en ik breng mensen in gevaar want ik heb vuisten aan mijn armen waarmee ik mensen zo kunnen slaan...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Rook jij? Zo ja, dan breng je andere mensen sowieso ALTIJD in gevaar. Als ik op mijn motor rijd breng ik niet per definitie iemand in gevaar.....Als je zo gaat beginnen..... met 100km/h breng je ook iemand in gevaar. Iemand die niet kan rijden en 100km/h rijdt kan gevaarlijker zijn dan iemand die serieus weet waar ie mee bezig is en bijv 10 seconden 250 rijdt..
Kijk nou maar goed!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Staan ook zat auto-ongelukken dus ik snap niet waar je hiermee wilt zeggen...
Oh, wacht even... het feit dat jij te zwak en inzichtloos bent om weerstand te bieden aan een kinderachtige behoefte aan onverantwoorde snelheden maakt anderen moraalridders?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:12 schreef Schwarzwalder het volgende:
"Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Hm, als je zo stom bent om die verleiding te weerstaan, denk ik dat het een goed idee is om jou je motor nooit meer terug te geven. Psychisch ongeschikt om deel te nemen aan het verkeer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo..... enig idee hoe hard wij reden?
....... drie-twintig....
Maar meneer, u reed niet harder dan 268 kilometer per uur
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo..... enig idee hoe hard wij reden?
....... drie-twintig....
Maar meneer, u reed niet harder dan 268 kilometer per uur
Koop dan niet zo'n motor als je weet dat je je niet kan beheersen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
nee? Ik kan de verleiding maar al te goed weerstaan. Een keer 235, leuk, niet meer dan dat. 180 vind ik wel genoeg om af en toe door te trekken en zeker niet in Zeeland. Anyway, prijs je gelukkig, voorlopig hoef je de verleiding ook niet meer te weerstaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
Dat de kans op kinderen en fietsers buiten de bebouwde kom kleiner is wil niet zeggen dat ze er ook niet zijn!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarnaast reed ie niet op een lege weg maar gewoon op de bebouwde kom met idd kinderen en fietsers
Gewoon met lasergunquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Misschien las ik er overheen, maareh, hoe hebben ze je geklokt? Niet al het gemotoriseerde verkeer in Nederland heeft een top van 290+
Wel kut voor je, alleen het enige verwijt ligt bij jezelf, ook al zou de snelheid op zo'n dijk wellicht omhoog kunnen. Zolang dat echter nog niet zo is valt er weinig op af te dingen. Oorzaak en gevolg zeg maar.
Voor de rest wel kicken zo'n motor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:27 schreef PatrickM het volgende:
Haha, stelletje kutkneuzen hier op fok...
Stelletje hypocriete sukkels...![]()
Dit heeft niks meer met discussieren te maken, dit is gewoon je gelijk proberen te krijgen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat de kans op kinderen en fietsers buiten de bebouwde kom kleiner is wil niet zeggen dat ze er ook niet zijn!
Dit had ik verkeerd begrepen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens kinderen en fietsers gezien op een autoweg?
Euh, JA, en ook een keer een dik lelijk oud wijf in een badjas en op pantoffels die door haar vent de auto was gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij ooit weleens kinderen en fietsers gezien op een autoweg?
Ieder zo zijn hobby maar ga hier ff niet lopen schelden en zeuren, u made your point!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:36 schreef MasterDisaster het volgende:
Stelletje moraalridders ga eens snel de Ghostrider film bekijken. Heb je meer dan genoeg om temoraalridderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hoop dat jij dood gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
Volledig terecht. Ik hoop dat je je rijbewijs nooit meer terugkrijgt.
Daar hoef je niet op te hopen hoor, das gewoon een zeker dingquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef xman het volgende:
Verkapt kijk-mij-tweehonderdachtenzestig-kilometer-per-uur-hebben-gereden-en-hier-is-een-procesverbaal-als-bewijs-topic.!
die 25kw gaat waarschijnlijk ook niet harder dan 170quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:48 schreef ShaoliN het volgende:
Rietvaarder houd het bij 50 kmph te hard.Op een woonerf dus waarschijnlijk, want harder gaat die cirkelzaag niet. Het lijkt of de meeste motorrijders een keer te vaak op de harses zijn gestuiterd, want tering wat een domme reply's.
Ze vorige ging 170, z'n nieuwe geloof 160/165 zoiets...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
die 25kw gaat waarschijnlijk ook niet harder dan 170![]()
![]()
En dan ga je nu klagen? Je weet toch waar je mee speelt als je meer dan 50km/h te hard rijdt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:12 schreef Schwarzwalder het volgende:
Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Er was toch ook zo'n Franse ghostrider die zichzelf dood heeft geredenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:36 schreef MasterDisaster het volgende:
Stelletje moraalridders ga eens snel de Ghostrider film bekijken. Heb je meer dan genoeg om temoraalridderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is een fabeltje... Black Prince leeft nog steedsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n Franse ghostrider die zichzelf dood heeft gereden
Correct me if im wrong..... maar als ik geklokt word met 170 waar ik 120 mag zit toch echt op de 50km/h te hardquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:48 schreef ShaoliN het volgende:
Rietvaarder houd het bij 50 kmph te hard.Op een woonerf dus waarschijnlijk, want harder gaat die cirkelzaag niet. Het lijkt of de meeste motorrijders een keer te vaak op de harses zijn gestuiterd, want tering wat een domme reply's.
Vorige 170 MAX. Deze haalt met een beetje geduld 170 en na heel veel geduld zit 180 er ook wel inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ze vorige ging 170, z'n nieuwe geloof 160/165 zoiets...
Geen wiskunde gehad op school?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Correct me if im wrong..... maar als ik geklokt word met 170 waar ik 120 mag zit toch echt boven de 50km/h te hard
En nee, ik rijd zo gek nog niet eens, binnen de bbk gewoon 50-60 en in een 30 zone rond de 40/50, zoals iedereen dusBuiten de bebouwde kom word een iets ander verhaal..
Eh? 120+50 = 170quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Geen wiskunde gehad op school?
Uberhaupt ooit een schoolgebouw van binnen gezien?'
Bij mij niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:08 schreef nipeng het volgende:
Is het al 1 april?
Ja, op een autoweg kom je ook echt horden kinderen tegen hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:09 schreef snabbi het volgende:
Ga dan lekker naar een circuit, daar kom je geen kids tegen op de baan en mag je lekker met anderen patsen. Gelukkig ben je dat ding kwijt. Nu die anderen nog...
Al die overstekende kinderen op de snelweg, DAAR moeten ze iets aan doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:09 schreef snabbi het volgende:
Ga dan lekker naar een circuit, daar kom je geen kids tegen op de baan en mag je lekker met anderen patsen. Gelukkig ben je dat ding kwijt. Nu die anderen nog...
.. hoe kan het eigenlijk dat je het nieteens gemerkt hebt dat politie reed dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo shit.... komen de moraalridders weer![]()
Maar NL is en blijft een kutland wat dat betreft.... net als je effe je wilt uitleven pakken ze je, en dan net op zo'n weg
Tja, tis en blijft een spelletje
Succes man en laat horen hoe of wat!
Mijn huidige motor loopt maar ca 200 km p/h ongeveer (tot nu nog niet harder gereden dan 180 km p/h i.v.m. inrijden).quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef BertV het volgende:
Sterkte TS, 268 km/u is toevallig precies mijn (teller) topsnelheid (R6)
Gewoon je eigen schuld. Als je bv 85km/h had gereden had je ze wel opgemerkt en had je optijd tot 80 km/h kunnen bijremmen. Door jouw schuld staat heel Nederland vol met flitspalen en krijgen andere ongevaarlijke mensen een boete voor 5km/h te hard.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:50 schreef Schwarzwalder het volgende:
deze reacties zijn echt te triest voor woorden, je ziet toch zeker van tevoren wel of er veel verkeer is of niet
enne tja risico van het vak, maar desalniettemin toch balen natuurlijk, die bermtoeristen stonden gewoon achter een stroomhuisje
Als je de topic had doorgelezen, had je erachter gekomen dat TS gelaserd is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
.. hoe kan het eigenlijk dat je het nieteens gemerkt hebt dat politie reed dan?
en toch zou ik 25kwtje bloedgraag willenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
die 25kw gaat waarschijnlijk ook niet harder dan 170![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij zou je voor je donder rijden....
Gelukkig maar. Dit soort mensen heb ik liever niet op de weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je de topic had doorgelezen, had je erachter gekomen dat TS gelaserd is...
En aan die bloedhonden doe je helemaal niets omdat ze je al gelaserd hebben eer dat je ze in de gaten hebt...
Op de rechte wegen in Zeeland is dat echt niet zo moelijk hoor... bovendien, ze kunnen tot iets van 600 meter afstand nauwkeurig laseren... vraag me niet naar de bron, ik heb het ooit ergens gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef KonnieKipke het volgende:
Knappe smeris die een motorrijder met 270 km/u kan laseren
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wauw rietvaarder. 170.!!!
!!! Zeker heuveltje af windje mee en op jouw teller ofniet?
idd en de sukkels die hiet moet kunnen roepen raken hun moter + rijbewijs ook nog kwijt als ze geluk hebben..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef snabbi het volgende:
Ach jank wat je wil.... heel nederland op een paar na is blij dat er een gek minder op de weg is.
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dit soort mensen heb ik liever niet op de weg.
Jij werkt teveelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Makster het volgende:
268 maar.....
Laatste een wout schijt gereden nadat ie achter mij aankwam. Kon gelukkig mijn "kenteken -weg-klap-mechanisme" gebruiken. Mijn plaat heeft ie dus niet.
Ging wel snel, op een gegeven moment met 245 over de a15, wout kwam nog lang dichtbij maar eenmal het gas open was het poepen voor hem....![]()
Wel kut dat ik 4 koekblikken moest snijden, maarja die rijden alleen maar in de weg, vervolgens ook nog een paar keer de vluchtstook moeten pakken en een spiegeltje geraakt van een gare audi.
Of Gixxers die je op hun achterwiel inhalen in de regenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
Gaaf, jij bent die zweed die zo om de tijd een DVD-tje uitbrengt zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Makster het volgende:
268 maar.....
Laatste een wout schijt gereden nadat ie achter mij aankwam. Kon gelukkig mijn "kenteken -weg-klap-mechanisme" gebruiken. Mijn plaat heeft ie dus niet.
Ging wel snel, op een gegeven moment met 245 over de a15, wout kwam nog lang dichtbij maar eenmal het gas open was het poepen voor hem....![]()
Wel kut dat ik 4 koekblikken moest snijden, maarja die rijden alleen maar in de weg, vervolgens ook nog een paar keer de vluchtstook moeten pakken en een spiegeltje geraakt van een gare audi.
Ey, daar heb je oppersukkelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
idd en de sukkels die hiet moet kunnen roepen raken hun moter + rijbewijs ook nog kwijt als ze geluk hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |