Hm, als je zo stom bent om die verleiding te weerstaan, denk ik dat het een goed idee is om jou je motor nooit meer terug te geven. Psychisch ongeschikt om deel te nemen aan het verkeer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
jullie kunnen mooi lullen vanachter je pc-tje maar als je op zo'n motor zit kan je de verleiding meestal ècht niet weerstaanvandaar moraalridders
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo..... enig idee hoe hard wij reden?
....... drie-twintig....
Maar meneer, u reed niet harder dan 268 kilometer per uur
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo..... enig idee hoe hard wij reden?
....... drie-twintig....
Maar meneer, u reed niet harder dan 268 kilometer per uur
Koop dan niet zo'n motor als je weet dat je je niet kan beheersen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
dan zie je dat inderdaad te laat maar dat kan met 100 ook al zijn
jullie kunnen mooi lullen vanachter je pc-tje maar als je op zo'n motor zit kan je de verleiding meestal ècht niet weerstaanvandaar moraalridders
nee? Ik kan de verleiding maar al te goed weerstaan. Een keer 235, leuk, niet meer dan dat. 180 vind ik wel genoeg om af en toe door te trekken en zeker niet in Zeeland. Anyway, prijs je gelukkig, voorlopig hoef je de verleiding ook niet meer te weerstaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
dan zie je dat inderdaad te laat maar dat kan met 100 ook al zijn
Dat de kans op kinderen en fietsers buiten de bebouwde kom kleiner is wil niet zeggen dat ze er ook niet zijn!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarnaast reed ie niet op een lege weg maar gewoon op de bebouwde kom met idd kinderen en fietsers
Gewoon met lasergunquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Misschien las ik er overheen, maareh, hoe hebben ze je geklokt? Niet al het gemotoriseerde verkeer in Nederland heeft een top van 290+
Wel kut voor je, alleen het enige verwijt ligt bij jezelf, ook al zou de snelheid op zo'n dijk wellicht omhoog kunnen. Zolang dat echter nog niet zo is valt er weinig op af te dingen. Oorzaak en gevolg zeg maar.
Voor de rest wel kicken zo'n motor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:27 schreef PatrickM het volgende:
Haha, stelletje kutkneuzen hier op fok...
Stelletje hypocriete sukkels...![]()
Dit heeft niks meer met discussieren te maken, dit is gewoon je gelijk proberen te krijgen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat de kans op kinderen en fietsers buiten de bebouwde kom kleiner is wil niet zeggen dat ze er ook niet zijn!
Dit had ik verkeerd begrepen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens kinderen en fietsers gezien op een autoweg?
Euh, JA, en ook een keer een dik lelijk oud wijf in een badjas en op pantoffels die door haar vent de auto was gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij ooit weleens kinderen en fietsers gezien op een autoweg?
Ieder zo zijn hobby maar ga hier ff niet lopen schelden en zeuren, u made your point!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:36 schreef MasterDisaster het volgende:
Stelletje moraalridders ga eens snel de Ghostrider film bekijken. Heb je meer dan genoeg om temoraalridderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |