Heeft iemand die?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Frey het volgende:
Ché was wel degelijk een vaste rol, hij had zelfs een castfoto.
Hij kan goed acteren.Daar is niks mis mee.Maar soms was Che een beetje saai.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:13 schreef pberends het volgende:
Nou, ik vond het meer een vaste drol.
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij kan goed acteren.Daar is niks mis mee.Maar soms was Che een beetje saai.
Maar eerst kwam Pete nog die Jef het leven zuur maakte. Dat was een coole verhaallijn. Vooral dat einde roeleerde. Toen deden ze Pete doen geloven dat Jef dood was gegaan, maar later stond hij met Petes eigen pistool voor zijn neusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens ik kan me ook nog een aflevering herrineren dat Charlie en Kim er allebei inzaten hoor!
Charlie probeerde Kim toen met alles dwars te zitten in dat huis, maar Kim ging niet echt in de aanval want die was haar Amerika reis al van plan.
Toen kondigde Kim aan dat ze weg ging en toen voelde Charlie zich heel schuldig omdat ze dacht dat dat door haar kwam en toen hebben ze toch zonder ruzie afscheid genomen.
Maar de leuke verhaallijnen met Jef hielden daarop totdat hij wegging bij Barbara.
Jup en de mooiste verhaalijn met Jef kennen we natuurlijk nog allemaalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens ik kan me ook nog een aflevering herrineren dat Charlie en Kim er allebei inzaten hoor!
Charlie probeerde Kim toen met alles dwars te zitten in dat huis, maar Kim ging niet echt in de aanval want die was haar Amerika reis al van plan.
Toen kondigde Kim aan dat ze weg ging en toen voelde Charlie zich heel schuldig omdat ze dacht dat dat door haar kwam en toen hebben ze toch zonder ruzie afscheid genomen.
Maar de leuke verhaallijnen met Jef hielden daarop totdat hij wegging bij Barbara.
Inderdaad alleen het nadeel daarvan was dat hij toen hij Pete ging opzoeken in de gevangenis dat hij daar een zekere Barbara tegenkwam die daar zat wegens creditcard fraude gepleegd door haar dochter Charliequote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar eerst kwam Pete nog die Jef het leven zuur maakte. Dat was een coole verhaallijn. Vooral dat einde roeleerde. Toen deden ze Pete doen geloven dat Jef dood was gegaan, maar later stond hij met Petes eigen pistool voor zijn neus![]()
Pete wist hem helaas te overmeesteren maar toen kwam de politie
Dat was nog eens een spannende lijn![]()
Ja, dat klopt. Charlie was eigenlijk gewoon de vervangster van Hedwig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eerder die van Kim zou ik zeggen, aangezien Hedwig en Charlie samen nog zeker een seizoen of langer samen hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Charlie was eigenlijk gewoon de vervangster van Hedwig.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
Iki vin ONM leukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
Talpaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:03 schreef pberends het volgende:
Waarom zou ONM niet meer terugkomen? Het best bekeken dagelijkse programma van Yorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |