abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25748474
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:56 schreef Frey het volgende:
Ché was wel degelijk een vaste rol, hij had zelfs een castfoto.
Heeft iemand die?
pi_25752227
Ja :

pi_25752810
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 10:22 schreef Snake2005 het volgende:
Ja :

[afbeelding]
De leaderfoto
Che was wel een leuk personage ook al heb ik niet zoveel van hem gezien!
pi_25753117
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:13 schreef pberends het volgende:
Nou, ik vond het meer een vaste drol .
Hij kan goed acteren.Daar is niks mis mee.Maar soms was Che een beetje saai.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:11:37 #206
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25754139
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef Nano het volgende:

[..]

Hij kan goed acteren.Daar is niks mis mee.Maar soms was Che een beetje saai.
maar wel lekker
pi_25755659
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef Woelli het volgende:

[..]

maar wel lekker
Idd,Che is lekker ja!
pi_25755928
Trouwens ik kan me ook nog een aflevering herrineren dat Charlie en Kim er allebei inzaten hoor!
Charlie probeerde Kim toen met alles dwars te zitten in dat huis, maar Kim ging niet echt in de aanval want die was haar Amerika reis al van plan.

Toen kondigde Kim aan dat ze weg ging en toen voelde Charlie zich heel schuldig omdat ze dacht dat dat door haar kwam en toen hebben ze toch zonder ruzie afscheid genomen.

Maar de leuke verhaallijnen met Jef hielden daarop totdat hij wegging bij Barbara.
Een heer met stijl
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:45:21 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25756164
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens ik kan me ook nog een aflevering herrineren dat Charlie en Kim er allebei inzaten hoor!
Charlie probeerde Kim toen met alles dwars te zitten in dat huis, maar Kim ging niet echt in de aanval want die was haar Amerika reis al van plan.

Toen kondigde Kim aan dat ze weg ging en toen voelde Charlie zich heel schuldig omdat ze dacht dat dat door haar kwam en toen hebben ze toch zonder ruzie afscheid genomen.

Maar de leuke verhaallijnen met Jef hielden daarop totdat hij wegging bij Barbara.
Maar eerst kwam Pete nog die Jef het leven zuur maakte. Dat was een coole verhaallijn. Vooral dat einde roeleerde. Toen deden ze Pete doen geloven dat Jef dood was gegaan, maar later stond hij met Petes eigen pistool voor zijn neus
Pete wist hem helaas te overmeesteren maar toen kwam de politie

Dat was nog eens een spannende lijn
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25756192
quote:

Jup en de mooiste verhaalijn met Jef kennen we natuurlijk nog allemaal
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25756329
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:45 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar eerst kwam Pete nog die Jef het leven zuur maakte. Dat was een coole verhaallijn. Vooral dat einde roeleerde. Toen deden ze Pete doen geloven dat Jef dood was gegaan, maar later stond hij met Petes eigen pistool voor zijn neus
Pete wist hem helaas te overmeesteren maar toen kwam de politie

Dat was nog eens een spannende lijn
Inderdaad alleen het nadeel daarvan was dat hij toen hij Pete ging opzoeken in de gevangenis dat hij daar een zekere Barbara tegenkwam die daar zat wegens creditcard fraude gepleegd door haar dochter Charlie
Een heer met stijl
pi_25756909
quote:

Ja, dat klopt. Charlie was eigenlijk gewoon de vervangster van Hedwig.
pi_25756994
Bing
pi_25757127
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:22 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Charlie was eigenlijk gewoon de vervangster van Hedwig.
Eerder die van Kim zou ik zeggen, aangezien Hedwig en Charlie samen nog zeker een seizoen of langer samen hebben gespeeld.
Bovendien werd ze de nieuwe pleegdochter van Jef...
Een heer met stijl
pi_25757179
* Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!

* Op 24 juni moeten we het verlopig zonder de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden gaan doen. Op maandag 22 augustus is de soap dan weer terug.

© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:37:11 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25757190
Maar niemand heeft Sylvia kunnen vervangen

Hilde de Mildt
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25757380
Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25757542
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25757621
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iki vin ONM leuk
pi_25757669
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:00 schreef Snake2005 het volgende:

[..]

Iki vin ONM leuk
pi_25757673
Waarom zou ONM niet meer terugkomen? Het best bekeken dagelijkse programma van Yorin.
pi_25757719
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:00 schreef Snake2005 het volgende:

[..]

Iki vin ONM leuk
Kunnen al die ONM aanbidders dat niet in een ander topic verkondigen?
Een heer met stijl
pi_25757749
Robert moet weer eens buiten de deur eten, GTST is saai zonder zijn uitstapjes.
pi_25759844
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:03 schreef pberends het volgende:
Waarom zou ONM niet meer terugkomen? Het best bekeken dagelijkse programma van Yorin.
Talpa
pi_25759873
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:51 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Talpa
Dat geloof ik echt niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')