Niemand is evil! Ja, Ludo, maar die is maffia-evil. Gewoon 'n harde zakenman.. maar we hebben geen een crimineeltje meer..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bing is juist leuk zoals hij is. Geen evil-gezeik weer hoor.![]()
Een haar-tattoequote:
Doen we niet meer aan linkjes in de OP... zit net ff een oud-topic te zoeken, staan ze er nie meerquote:
Ja,van Ludoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:44 schreef Hilary het volgende:
Elle van Rijn zal wel uit gtst moeten. De schrijvers kunnen haar moeilijk in de serie ook zwanger laten worden
Ik vind 't een stomme poll, het is niet eens 'n vergelijking waardquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef Nano het volgende:
Ik kan geen foto vinden,maar Sebas heeft echt een tattoo op zijn buik!![]()
ja en volgens mij ook een navelpiercingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef Nano het volgende:
Ik kan geen foto vinden,maar Sebas heeft echt een tattoo op zijn buik!![]()
Ja,dat kan ook nog wel jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
ja en volgens mij ook een navelpiercing![]()
Hallo, let eens op. Valerie kan geen kinderen meer krijgen, haar baarmoeder is operatief verwijderd.quote:
Ohja,slim!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hallo, let eens op. Valerie kan geen kinderen meer krijgen, haar baarmoeder is operatief verwijderd.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Orginial op 25-03-2005 19:19:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Orginial op 25-03-2005 19:20:18 ]
Inderdaad. Maar Betje Koolhaas wordt een vaste rol, en dat is betersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
Isabella-Amy verhaallijn gaat te langzaam vind ik!
Ja daar ben ik ook wel blij mee.Ze kan echt goed acteren!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Betje Koolhaas wordt een vaste rol, en dat is beters![]()
![]()
Ja, en ze is geen tiener.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel blij mee.Ze kan echt goed acteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |