abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:10:36 #101
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_25728748
Mocht het doorgaan dan hoop ik dat de politie met scherp schiet.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:11:11 #102
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_25728768
Dit loopt wel los..

vrijdag 25 maart 2005 @ 12:15:47 #103
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25728915
quote:
Wij willen door middel van onze actie bij Utrecht CS bereiken dat de overheid weer prioriteit legt bij de handhaving van veiligheid op straat en in publieke ruimten. Nederland drugsvrij
Iets zegt me dat ze zelf wat criteria gaan hanteren wie er "geveegd" moet worden en dat die criteria niet volledig aansluiten bij de Nederlandse wetgeving...

Maar he, Voorpost is dan wel een Eigen Volk Eerst groepje, maar ze zijn niet tegen alle buitenlanders. Er is broederlijke solidariteit met blank Zuid-Afrika.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25729036
ik hoop dat ze komen ..zaterdag is lekker druk en het centrum ligt dicht bij de kanaalstraat
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:23:01 #105
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25729129
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 07:36 schreef Klemvast het volgende:
Pff... zo typisch, in naam van "de bevolking" spreken. Net hetzelfde als van die prehistorische extreem-linkse actievoerders die elke betoging van tien man en een paardenkop een "spontaan protest van studenten en arbeiders" noemen.

Ik kan er alleen maar eens heel hard mee lachen.
Wo ... dat is eigenlijk best een goede vergelijking.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:55:59 #106
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_25730032
Ik denk ten eerste dat ze door niemand gevraagd zijn. Verder is het schoonvegen van HC een prima plan, maar dan wel door diegene die het monopolie daarop bezitten: De staat.
En als we dan toch aan het vegen zijn, veeg Voorpost gelijk maar even mee...
Echte diehards gebruiken postduiven
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:56:36 #107
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25730047
Ik heb wel symphatie voor die Voorpost
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25730090
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef Landmass het volgende:
Ik heb wel symphatie voor die Voorpost
Dat verbaast me nou niks.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 12:58:57 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25730111
Volgens mij weer een zorgvuldig geensceneerde hoax.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:00:06 #110
106056 Landmass
pi_25730136
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lees de geschiedenis en kijkw aar zoiets toe kan leiden...
mee eens
multiculturele samenlevingen leiden alleen maar tot ellende
afschaffen die hap
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25730144
Zoals al gezegd, jammer dat het weer een initiatief van extreem-rechts is, ipv een initiatief van de overheid.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:01:36 #112
106056 Landmass
pi_25730183
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat verbaast me nou niks.
ach ik heb net zoveel symphatie voor Voorpost als Franse intelectuelen in de jaren 60 hadden voor Cambodja.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:02:19 #113
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25730202
Misschien loopt het wel zo uit de hand dat gelijk dat oerlelijke HC in de hens gaat, zijn we daar ook gelijk vanaf
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25730242
Het is toch nog geen 1 april?
pi_25730632
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:19 schreef Chadi het volgende:
ik hoop dat ze komen ..zaterdag is lekker druk en het centrum ligt dicht bij de kanaalstraat
JIj bent een van de junkies die aangepakt gaat worden??

Maar ff serieus, hoezo hoop je dat ze komen? Ben je stiekem ook voor wetteloosheid ofzo?
eeeh
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:23:53 #116
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_25730777
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

JIj bent een van de junkies die aangepakt gaat worden??

Maar ff serieus, hoezo hoop je dat ze komen? Ben je stiekem ook voor wetteloosheid ofzo?
Wat is het alternatief dan?

De Wet heeft bewezen niet in staat te zijn de gewone winkelende burger te vrijwaren van de misstanden als gevolg van junks en marokanen. Als De Wet zijn burgers niet meer kan beschermen zal de burger het zelf moeten doen.
pi_25730797
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Wat is het alternatief dan?

De Wet heeft bewezen niet in staat te zijn de gewone winkelende burger te vrijwaren van de misstanden als gevolg van junks en marokanen. Als De Wet zijn burgers niet meer kan beschermen zal de burger het zelf moeten doen.
Jij doet je username wel eer aan zeg
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:25:15 #118
95998 -DailaLama-
pi_25730818
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:01 schreef Landmass het volgende:

[..]

ach ik heb net zoveel symphatie voor Voorpost als Franse intelectuelen in de jaren 60 hadden voor Cambodja.
"Hunnie doen het ook!"
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:26:23 #119
95998 -DailaLama-
pi_25730835
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef Landmass het volgende:

[..]

mee eens
multiculturele samenlevingen leiden alleen maar tot ellende
afschaffen die hap
Idd. Amerika en zo.
pi_25731057
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 09:22 schreef Lithion het volgende:

[..]

Als een groep Marokkanen ongestraft een stel homo's weg kan pesten, dan kan deze groep waarschijnlijk ook wel ongestraft een stel zwervers en junks wegpesten. .
in opdracht van Nederlanders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25731161
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Idd. Amerika en zo.
multi-etnische samenleving
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_25731191
Ik had liever de mariniers gezien, zoals in de jaren '70 tegen de hippies op de Dam, maar Belgen zijn ook welkom.

Alhoewel "the element of surprise" wel een beeeetje weg is nu.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:41:26 #123
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25731255
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef sizzler het volgende:
Ik had liever de mariniers gezien, zoals in de jaren '70 tegen de hippies op de Dam, maar Belgen zijn ook welkom.

Mariniers die tegenwoordig nog iets nuttigs doen... geloof je het zelf? Denk je echt dat zoiets ooit zal gebeuren in Nederland?

Mensen janken al als de politie ingrijpt dat het discriminatie is... denk je werkelijk waar dat als mariniers eens ingrijpen we eindelijk rust en vrede zouden hebben?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 13:44:35 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25731336

Sizzler!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25731339
quote:
[b]Op vrijdag 25 maart 2005 05:15

Tsja.

Slotje!
Tja ik kan er geen traan omlaten dat ons nederlandse uitschot de loverboys en ander tuig van utreg cs wil verdrijven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_25731390
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef sizzler het volgende:

Inderdaad zeer jammer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:07:10 #127
70881 Abe_Lenstra
pi_25734750
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij doet je username wel eer aan zeg
Nee, die begrijp ik niet helaas

Enniewee, dit is Nederland. Als er marokanen of junks beschermd moeten worden is er politie genoeg. Pas als die hufters het winkelende publiek weer gaan terroriseren is er (helaas) niks wat er aan gedaan kan worden.

Dit loopt, zooo Hollands, gewoon weer met een sisser af.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:19:14 #128
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25735048
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:10 schreef robh het volgende:
Mocht het doorgaan dan hoop ik dat de politie met scherp schiet.
Ik ook.
Gaan ze de bak in wegens het niet uit noodweer doodschieten van 'Marokkanen'.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25735149
geweldig initiatief ze mogen ook hier komen
pi_25735184
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:07 schreef Abe_Lenstra het volgende:

Enniewee, dit is Nederland. Als er marokanen of junks beschermd moeten worden is er politie genoeg. Pas als die hufters het winkelende publiek weer gaan terroriseren is er (helaas) niks wat er aan gedaan kan worden.
Da's inderdaad wel weer frappant ja.
En anders zijn er altijd nog Antifa en IS om onze belangen te verdedigen. .
pi_25735362
Ik loop regelmatig s'avonds over hoog caterijnen maar eigenlijk nooit last van jongeren. Tuurlijk staan er veel groepjes jongens stoer te doen en er zullen inderdaad mensen zijn die dit als bedreigend opvatten. Maar ik denk toch dat dit aan jezelf ligt, je praat jezelf die angst aan. Hetzelfde idee als s'nachts door een donker bos lopen.
Er lopen inderdaad ook veel marokaanse jongeren daar rond, maar nederlanders houden er niet zo van om elkaar in het openbaar op te zoeken. zij gaan liever bij moeder de vrouw op de bank zitten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:52:00 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25735881
Gut...

Die volksNationalisten, Nationale Volksuniemensen, Nationavolklisten en dergelijke zijn toch echt wel de sneuste mensen die er in dit land rondlopen. Ergens ver, ver, ver onder de kutMarokkanen.

Dit is het heidense soort wat terugverlangt naar de goede oude tijd waarin we heul romantisch onder bomen stonden te blaffen naar Wodan. Sneu. Erg sneu. Strijden voor Germania en het Germaanse heidense ras, dat soort onzin.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 17:51:48 #133
102466 cappp
Ondertitel
pi_25737072
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:52 schreef nietzman het volgende:
Gut...

Die volksNationalisten, Nationale Volksuniemensen, Nationavolklisten en dergelijke zijn toch echt wel de sneuste mensen die er in dit land rondlopen. Ergens ver, ver, ver onder de kutMarokkanen.
agree!
Wat geeft hun het fucking recht om te bepalen dat bepaalde groepen mensen weg moeten uit HC?! Vreselijk tuig, blijkbaar niet goed opgelet bij geschiedenisles. Stelletje nep-hitlers.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_25737202
Juist, en die winkeliers op Hoog Catherijne klagen ook helemaal om niets. Ze moeten niet zo zeuren, en gewoon accepteren dan het in de Noord-Afrikaanse cultuur zit om gezellig in groepjes bij elkaar te hangen, en goedbedoeld opbouwend commentaar te leveren op mensen die voorbij durven te lopen. Daar kunnen wij nog wat van leren, zulke spontaniteit! .
pi_25737650
Ik heb normalitair een hekel aan extreem rechts
Maar ik ben ik het wel mee eens.
Ik hoop dat ze hierin slagen en alle hangjongeren en junkies (dus ook de blanken) een lesje leren
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:20:55 #136
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25737732
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:51 schreef cappp het volgende:

[..]

agree!
Wat geeft hun het fucking recht om te bepalen dat bepaalde groepen mensen weg moeten uit HC?! Vreselijk tuig, blijkbaar niet goed opgelet bij geschiedenisles. Stelletje nep-hitlers.
Gewoon Hollandse folklore.
Lekker een partijtje matten.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:06:08 #137
70881 Abe_Lenstra
pi_25738921
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:52 schreef nietzman het volgende:
Gut...

Dit is het heidense soort wat terugverlangt naar de goede oude tijd waarin we heul romantisch onder bomen stonden te blaffen naar Wodan. Sneu. Erg sneu. Strijden voor Germania en het Germaanse heidense ras, dat soort onzin.
Dit zijn holle slogans om verdere discussie over de overlast van junks en marokaanse hangjongeren (Tja, op school zitten heeft doorgaans ook geen zin voor die mensen want leren kunnen de meeste niet) de kop in te drukken: "Zeggen dat je een neo-nazi bent".

Klaar. Dan heb je weer een heel nieuw gespreksonderwerp want de aangesprokene gaat doorgaans zichzelf verdedigen dat hij / zij geen neo-nazi is waardoor het oorspronkelijke topic op de achtergrond verdwijnt. Zo houdt De Linkse Kerk de mensen al 30 jaar stil. De Noodzaak om zelf met een oplossing te komen is dan ook totaal onodig. Ook vriend Nietzman heeft blijkbaar geen enkel alternatief klaarliggen.

Op een gegeven moment is die tactiek uitgewerkt. Maar nog niet hoor. Dit is Nederland. Hollanders moeten nog een stuk verder naar het randje geduwd worden voordat De Linkse Kerk de middelvinger krijgt.

Probleem is dan wel dat de situatie dan dusdanig dramatisch is geworden dat de kans heel groot is dat men weer gaat doorslaan. Maar dat schijnt altijd te moeten gebeuren.
pi_25739459
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik jat niks, dus ben ik niet bang om door een winkelier in mekaar gerost te worden. En als je dat risico niet wilt lopen, moet je niet jatten. Simpel. Ik kan me heel goed voorstellen dat een winkelier zo'n rotjong een bijpassende rotschop geeft. Van de politie krijgt zo'n boefje alleen maar "nou, niet meer doen he?" te horen. Denk je nou werkelijk dat dat indruk maakt? Wat dit soort 'kleine' delicten betreft, heb ik geen probleem met gedeeltelijk eigen rechter spelen nee.
dus is de oplossing dat de politie wat strenger moet worden. burgers moeten met hun poten van elkaar afblijven. anders is het binnen de kortste keren anarchie.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:26:13 #139
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25739469
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:06 schreef Abe_Lenstra het volgende:
holle slogans
quote:
Linkse Kerk
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:27:56 #140
73888 DIA
die ja .....
pi_25739514
dit gebeurd dus niet ......
anders wordt het niet van te voren aangekondigt want dan krijgen ze er uitt geen gelegenheid tot
pi_25739620
Juist.
Ze willen juist een veilig winkelcentrum daar.
Daarom zetten ze een "knokploeg" in elkaar om alles schoon te vegen.
"Als" het echt gebeurd wordt het juist onrustiger daar.

Reken maar als die lokale jongeren zoiets te horen krijgen juist gaan provoceren door met nog grotere groepen daar te gaan staan.

Dit klinkt netzoiets als dat een Hells Angel iemand in elkaar slaat om te bewijzen dat ze niet aggresief zijn.
pi_25739801
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:31 schreef Space-Chinees het volgende:
Juist.
Ze willen juist een veilig winkelcentrum daar.
Daarom zetten ze een "knokploeg" in elkaar om alles schoon te vegen.
"Als" het echt gebeurd wordt het juist onrustiger daar.

Reken maar als die lokale jongeren zoiets te horen krijgen juist gaan provoceren door met nog grotere groepen daar te gaan staan.

Dit klinkt netzoiets als dat een Hells Angel iemand in elkaar slaat om te bewijzen dat ze niet aggresief zijn.
Of dat een loodgieter naar je toekomt, je cv ketel maakt en zegt, als je nog een keer zegt dat ik een loodgieter ben dan maak ik de kraan ook heh!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25740418
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
Juist, en die winkeliers op Hoog Catherijne klagen ook helemaal om niets. Ze moeten niet zo zeuren, en gewoon accepteren dan het in de Noord-Afrikaanse cultuur zit om gezellig in groepjes bij elkaar te hangen, en goedbedoeld opbouwend commentaar te leveren op mensen die voorbij durven te lopen. Daar kunnen wij nog wat van leren, zulke spontaniteit! .
Exact.

Waarom lost de politie dit niet gewoon op? Wie is er nu eigenlijk de baas?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:04:54 #144
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25740542
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Exact.

Waarom lost de politie dit niet gewoon op? Wie is er nu eigenlijk de baas?
Politie is lui en onbekwaam, allemaal mavo-klantjes.
De (lover)boys zijn de baas.
pi_25740609
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 05:15 schreef Calella het volgende:
Een knokgroep die zichzelf 'voorpost noemt' heeft het voornemen om aanstaande zaterdag Utrecht CS 'schoon' te vegen. Tenminste, we kregen vandaag een aankondiging. Deze hoogst verontrustende mail van een stel nationalistische en facistische nepbelgen die blijkbaar in Nederland voet aan bodem willen krijgen. Waarschijnlijk hebben ze wat aanhang in Rotterdam en Nieuwegein. Ze zijn van plan ons centraal station even schoon te vegen van zwervers en -in hun ogen- hangjongeren
Die sukkeltjes stonden vorige week zaterdag in Rotterdam bij het Nieuwe Luxor theater met een spandoek...het waren er welgeteld 5 dus dat schoonvegen zal wel moeilijk worden.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:19:55 #146
70881 Abe_Lenstra
pi_25742792
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef nietzman het volgende:

[..]

[..]
Linkse Kerk is geen holle slogan. Ik heb hem uiteraard niet zelf bedacht maar ik vind wel dat de wijze waarop "Links-Politiek Correct" zich als een kerk gedraag in de zin van dat ze bepalen wat er wel of niet gezegd kan worden. Alles mag gezegd worden zolang je maar niet zondigd tegen het heiligste der heilige: Wees Politiek Correct! De linkse club heeft al 35 jaar een wurgende greep op onze media die er mede voor heeft gezorgd dat mensen met een mening die al te kritisch was ten opzichte van onze Arabische Vrienden werden weggehoond en verketterd zodat ze geen poot aan de grond kregen. Ondertussen de problemen rustig laten oplopend. Op een gegeven moment moet dat uit de klauw lopen en die tijd komt er dus aan. Daar zijn mensen als jij dus voor een belangrijk deel schuldig aan. Jullie zijn een beetje de Jomana en Nederland is Sylvia Millecam.

Herinner je de Centrum Partij / Centrum Democraten? Zelfs op de lagere school werd door de meester aan ons, pukkies van 12 jaar, gepreekt dat we daar maar toch nooit op mochten stemmen. Oh, anti-Amerika was in, kritiek op de kerncentrales was in, kritiek op de zeehondenjagers was in maar owee als je je eens afvroeg waarom oma nu al voor de 3e keer beroofd was door een Arabier.

Al met al gaat de vergelijking met Een Kerk wel op in mijn optiek. Wel jammer dat dit helemaal aan je uitgelegd moest worden. 'T geeft niet veel hoop op een constructief alternatief van jouw kant waar je overigens nog steeds niet mee op de proppen bent gekomen.

Mensen verketteren is niet moeilijk. Kan ik ook. Maar om tegelijkertijd met een andere oplossing te komen, zeggen hoe het dan wel moet, is een stuk moeilijker.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 21:29:48 #147
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25743151
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]
Je stelt vast dat de overheid tekort schiet en begint dan over 'links'? Waar heb je het over? We hebben nu al jaren rechtse regeringen en de Paarse kabinetten waren met VVD en D'66 ook goed bedeeld wat dat betreft.

Als de overheid nu tekort schiet kun je toch onmogelijk aankomen zetten met 'links' ? Hoelang heeft 'rechts' dan helemaal nodig om iets voor elkaar te krijgen?

Voorpost windt er bovendien geen doekje om dat ze een racistische cq. facistische 'White power beweging' is dus dat de media haar zo zou brandmerken of 'verketteren' is ook volslagen uit de lucht gegrepen.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:35:14 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25743330
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Linkse Kerk is geen holle slogan. Ik heb hem uiteraard niet zelf bedacht maar ik vind wel dat de wijze waarop "Links-Politiek Correct" zich als een kerk gedraag in de zin van dat ze bepalen wat er wel of niet gezegd kan worden
Het is hol in de zin dat het links-rechts denken in deze zin totaal is achterhaald.

Zelfs een partij als de SP heeft ook al meerdere malen gezegd dat politie en justitie vaak snoeihard falen in de aanpak van probleemjeugd. (Ik scheer alle probleemjeugd maar gewoon even over één kam, veel makkelijker dan de hele tijd onderscheid tussen allochtoon en autochtoon maken!) En ook bij de linkse communistische rakkers in de voormalige Sovjetunie (En nu nog steeds in China natuurlijk.) zag men een iets minder zachthandige aanpak van tuig, schorum, gajes en schorriemorrie. Het hele links-rechts denken in deze zin veroorzaakt alleen maar weer een extra kloof waar niemand iets mee opschiet. (Al zie ik natuurlijk wel je verschil tussen links-politiek correct en links-politiek incorrect. Nevertheless is "Linkse kerk" in mijn ogen nog gewoon een enorme dooddoener.

Als je dan toch onderscheid wilt maken in aanpak, doe dat dan niet tussen links en rechts maar tussen zachte en harde hand. En niet tussen allochtoon en autochtoon, maar tussen meer en minder ontwikkeld. Al is het natuurlijk een stuk moeilijker om iemand niet op zijn kleurtje te beoordelen.

En als je dan zonodig een mogelijke aanpak van mij wilt horen, sure: Harde hand. ME eroverheen, en potentieel tuig zonder pardon naar Glenn Mills scholen trappen.

Overigens hebben de dwazen van Voorpost in kwestie al vrij weinig meer te maken met CP86, de CD of een van de hedendaagse rechtse partijen. Je zult mij ook geen vergelijking met Nazi's zien maken, aangezien deze heidense, Germaanse boomknuffelaars een compleet ander slag mensen is.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:36:50 #149
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25743382
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef NorthernStar het volgende:
Je stelt vast dat de overheid tekort schiet en begint dan over 'links'? Waar heb je het over? We hebben nu al jaren rechtse regeringen en de Paarse kabinetten waren met VVD en D'66 ook goed bedeeld wat dat betreft.

Als de overheid nu tekort schiet kun je toch onmogelijk aankomen zetten met 'links' ? Hoelang heeft 'rechts' dan helemaal nodig om iets voor elkaar te krijgen?
Ohja, dat ook nog.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:38:47 #150
70881 Abe_Lenstra
pi_25745195
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voorpost windt er bovendien geen doekje om dat ze een racistische cq. facistische 'White power beweging' is dus dat de media haar zo zou brandmerken of 'verketteren' is ook volslagen uit de lucht gegrepen.
Ik heb het helemaal niet over 'linkse regeringen' gehad. Als ik het heb over links dan bedoel ik de media, de opinie makers. Dat de overheid tekort geschoten is heeft meer te maken met het op de lange baan schuiven van de problemen. Juist uit angst voor hoe de media tekeer zou gaan. Kijk maar hoe er, nu onze regering er echt niet meer onderuit kan, gereageerd wordt door het Rode Vaticaan op het beleid van Verdonk. Verdonk slaat gewoon terug door bij elk zielig verhaal dat uit de koker van de media komt het dossier van desbetreffende asielzoeker openbaar te maken maar het geeft wel aan waar de regeringen uit het verleden bang voor waren.

Nee, als we alleen maar 'Linkse'regeringen hadden gehad dan had ik misschien wat meer vrede gehad met de ontstane situatie want dan was dit blijkbaar wat we met z'n alle wilden.

En over 'Voorpost' ben ik toch vrij helder geweest in mijn eerste post in deze thread. Misschien moet je die ook nog even lezen. Ik heb net zo veel op met dat soort types als dat ik heb met marokaanse hangjongeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')