abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25724085
Een knokgroep die zichzelf 'voorpost noemt' heeft het voornemen om aanstaande zaterdag Utrecht CS 'schoon' te vegen. Tenminste, we kregen vandaag een aankondiging. Deze hoogst verontrustende mail van een stel nationalistische en facistische nepbelgen die blijkbaar in Nederland voet aan bodem willen krijgen. Waarschijnlijk hebben ze wat aanhang in Rotterdam en Nieuwegein. Ze zijn van plan ons centraal station even schoon te vegen van zwervers en -in hun ogen- hangjongeren

Bron: www.geenstijl.nl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voorpost Nederland zal aanstaande zaterdag het Centraal Station van Utrecht schoonvegen van overlast veroorzakende junks en ;jongeren; Winkelend publiek en reizigers worden in toenemende mate lastig gevallen in het Winkelcentrum Hoog Catharijne en het Centraal Station Utrecht. Voorpost wil hier een einde aan maken.

Het is een taak van de overheid en de Nederlandse Spoorwegen om de problemen in het genoemde gebied aan te pakken en op te lossen. Helaas laten zij het afweten. Vanuit de kant van winkeliers en burgers is ons gevraagd om op te treden tegen de overlast veroorzakende groepen. Als de overheid het niet doet, treden de burgers zelf wel op! Daarom zal Voorpost Nederland komende zaterdag Utrecht CS schoon vegen van al het vuil wat daar rond zwerft!

Wij willen door middel van onze actie bij Utrecht CS bereiken dat de overheid weer prioriteit legt bij de handhaving van veiligheid op straat en in publieke ruimten. Nederland drugsvrij en geen djihad in onze straat!

Voorpost Nederland zal de burgers die ons aangeschreven hebben verenigen om samen een vuist te kunnen maken tegen de overlast. Er is duidelijk behoefte aan een nationalistische actiegroep in de Utrechtse regio. De grote toeloop van nieuwe leden heeft Voorpost Nederland doen besluiten de lokale afdeling uit te breiden. Het bestuur van deze nieuwe lokale afdeling zal komende vrijdag op een bijeenkomst in de regio worden voorgesteld aan de leden.

Deze actie is onderdeel van de kampanje;geen djihad in onze straat& en is gericht tegen het toenemend islamitisch extremisme en tegen de ontsporing en radicalisering van islamitische jongeren. Voorpost wil een harde aanpak van religieus fanatisme en eist een nultolerantie ten aanzien van met name Marokkaanse probleemjongeren.

Hilversum, donderdag 24 maart 2005

Voorpost Nederland

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tsja.

Slotje!
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  vrijdag 25 maart 2005 @ 06:12:39 #2
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25724114
In 1972 waren het de mariniers en de hippies op de Dam.

Misschien kan er dan ook gelijk wat goede opvang geregeld worden voor die junks en zwervers hetgeen mijns inziens een overheidstaak is.
Misschien dat de overheid op deze manier wel in beweging gaat komen om excessen serieus tegemoet te treden.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25724141
goed initiatief

hulde
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 07:02:46 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25724169
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 05:15 schreef Calella het volgende:
Een knokgroep die zichzelf 'voorpost noemt' heeft het voornemen om aanstaande zaterdag Utrecht CS 'schoon' te vegen. Tenminste, we kregen vandaag een aankondiging. Deze hoogst verontrustende mail van een stel nationalistische en facistische nepbelgen die blijkbaar in Nederland voet aan bodem willen krijgen. Waarschijnlijk hebben ze wat aanhang in Rotterdam en Nieuwegein. Ze zijn van plan ons centraal station even schoon te vegen van zwervers en -in hun ogen- hangjongeren

Bron: www.geenstijl.nl
Het zal wel loslopen , daarnaast zullen ze wel gewoon worden opgepakt als ze Utrecht CS binnen zouden durven wandelen.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2005 @ 07:13:08 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25724186
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 05:15 schreef Calella het volgende:

Slotje!
Ja idd. Je weet dat copy/paste nieuwsdumps standaard een slotje krijgen. Waarom niet een paar regels met je eigen mening of een stelling oid erbij zodat je discussie een startpunt geeft?

Afin, het is wel een interessant stuk. Het is imo helemaal niet onmogelijk dat we richting dit soort dingen gaan waar verschillende groepen steeds meer gangs en knokploegjes en en op den duur halve burgermilities gaan vormen. Etnische spanningen lopen op, steeds minder overheid, meer ghettovorming, vertrouwen in de politiek erodeert, polarisatie en toename van extremisme etc. Genoeg voedingsbodem.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 07:14:05 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25724187
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 06:12 schreef machteld het volgende:Misschien kan er dan ook gelijk wat goede opvang geregeld worden voor die junks en zwervers hetgeen mijns inziens een overheidstaak is.
Zwervers willen het zelf, en de overheid houdt het in stand door ze 600 euro per maand te GEVEN aan uitkering!
Stel landlopen weer strafbaar, pak ze op, en geef ze geen cent! Achterlijke stinkende bedelzwervers
censuur :O
pi_25724193
Ik ga morgen toch al naar Utrecht, kan ik net zo goed mijn fototoestel even meenemen natuurlijk. Dat kost niets extra.
pi_25724201
SA!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25724223
Pff... zo typisch, in naam van "de bevolking" spreken. Net hetzelfde als van die prehistorische extreem-linkse actievoerders die elke betoging van tien man en een paardenkop een "spontaan protest van studenten en arbeiders" noemen.

Ik kan er alleen maar eens heel hard mee lachen.
pi_25724229
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 07:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zwervers willen het zelf, en de overheid houdt het in stand door ze 600 euro per maand te GEVEN aan uitkering!
Natuurlijk, iemand die gewoon getrouwd is en in een rijtjeshuis woont, besluit plotseling om alles weg te doen en te gaan zwerven.
Op straat slapen en uit prullebakken eten is immers het mooiste leven wat er is.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_25724238
Flashmob!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:01:00 #12
117486 GT4
Gran Turismo 4
pi_25724304
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 07:38 schreef Sakura het volgende:

[..]

Natuurlijk, iemand die gewoon getrouwd is en in een rijtjeshuis woont, besluit plotseling om alles weg te doen en te gaan zwerven.
Op straat slapen en uit prullebakken eten is immers het mooiste leven wat er is.
Er zijn toch echt speciale opvang tehuizen voor die mensen waar ze warm eten krijgen en kunnen slapen....
>> HTS Autotechniek boeken nodig ?
>> TI-89 Nodig ?
>> Twijfel dan niet !
>> Zie het mailadres in mn profiel
pi_25724333
Ach komt er toch niet van...en mochten ze wel zoiets flikken worden ze toch in elkaar geslagen door de turken en marokanen daaro....maarja...ik hoop dan dat ze ook gaan..
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:11:49 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_25724357
tja, als het een racistische inslag heeft vind ik het niet kunnen maar als het inderdaad is om al die hangjeugd (allochtoon of autochtoon maakt in dit geval geen flikker uit) en zwervers uit het station te trappen vind ik het een goed plan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:13:31 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25724368
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:11 schreef Metro2005 het volgende:
tja, als het een racistische inslag heeft vind ik het niet kunnen maar als het inderdaad is om al die hangjeugd (allochtoon of autochtoon maakt in dit geval geen flikker uit) en zwervers uit het station te trappen vind ik het een goed plan
Wat hij zegt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:13:48 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25724371
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:11 schreef Metro2005 het volgende:
Want...? Jij bent voorstander van anarchie? Dus als jij iets jat uit een winkel vind je het ook goed als de winkelier jou in elkaar rost? Lekker eigen rechter spelen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:16:41 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25724385
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want...? Jij bent voorstander van anarchie? Dus als jij iets jat uit een winkel vind je het ook goed als de winkelier jou in elkaar rost? Lekker eigen rechter spelen?
Ik jat niks, dus ben ik niet bang om door een winkelier in mekaar gerost te worden. En als je dat risico niet wilt lopen, moet je niet jatten. Simpel. Ik kan me heel goed voorstellen dat een winkelier zo'n rotjong een bijpassende rotschop geeft. Van de politie krijgt zo'n boefje alleen maar "nou, niet meer doen he?" te horen. Denk je nou werkelijk dat dat indruk maakt? Wat dit soort 'kleine' delicten betreft, heb ik geen probleem met gedeeltelijk eigen rechter spelen nee.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:21:05 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_25724421
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

aangezien de nederlandse politie dat niet doet momenteel: JA
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:22:16 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_25724431
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

aangezien de nederlandse politie dat niet doet momenteel: JA
Grappig, de SA gebruikte in de jaren 30 dezelfde redenatie.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:23:44 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25724440
Vijf kale jongeren, twintig Marokkanen en tachtig journalisten zal het wel weer worden...
Nou, ik heb er zin an!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:28:03 #21
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_25724473
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, en de IS doet het nu, your point?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:28:40 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_25724478
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

blijkbaar heeft de politie dan niks geleerd
ze moeten gewoon keihard optreden tegen criminelen en wat meer de orde handhaven.
niet continu in de bosjes gaan zitten schuilen en automobilisten bekeuren en oude omaatjes een bon geven omdat ze niet op het zebrapad oversteken
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:28:50 #23
66444 Lord_Vetinari
pi_25724480
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:28 schreef Knarf het volgende:

[..]

Tja, en de IS doet het nu, your point?
Lees de geschiedenis en kijkw aar zoiets toe kan leiden...
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:31:29 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25724500
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lees de geschiedenis en kijkw aar zoiets toe kan leiden...
Dus... als zo'n protestgroep het doet is het SA-gedrag. Als de politie het doet zal het in jouw ogen een razzia zijn waarschijnlijk... Wat wil je dan? Dat soort buurten maar gewoon lekker laten verloederen en de zwervers en hangjeugd daar de scepter laten zwaaien? Daar wordt Nederland niet beter van hoor.
pi_25724619
JA ! WAS MUSS DAS MUSS !!

Goede zaak ! Mag je zomaar meedoen?? Ik heb nog wel een uurtje vrij en een honkbalknuppel over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')