Alleen die ogen zitten wat gek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef popolon het volgende:
Da's een mooie foto van A. Roosjen.
Astrid Joosjen is ook niet meer wat et was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef popolon het volgende:
Da's een mooie foto van A. Roosjen.
Dan kijk ik nog even in de SCHuur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:39 schreef Bjoro het volgende:
ik heb op het lage water gezocht, maar daar zijn ze ook niet
Moet het wel dubbelzijdig zijn.... punaises dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Shit zeg, hoe moet dat dan. Met plakband dan maar?
Weet je, laat anders maar zitten. Jezus zeg, dat gedoe altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet het wel dubbelzijdig zijn.... punaises dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
Weet je, laat anders maar zitten. Jezus zeg, dat gedoe altijd
Fok!Postings - De Dagcijfers #11quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:06 schreef PyTh het volgende:
Nou geweldig ja pfaf![]()
Misschien een echt n00b vraag maar waar kun je zien hoeveel posts je op een bepaalde dag hebt gedaan?![]()
Ja god allemachtig, ik klap er wel wat nietjes doorheen met mn nietjespistool...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet je, laat anders maar zitten. Jezus zeg, dat gedoe altijd
Hallo zeg, waarom hebt gij mij verlaten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja god allemachtig, ik klap er wel wat nietjes doorheen met mn nietjespistool...
Maar dan moet je wel erg veel gepost hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #11
Hier houdt dolle_hond het een en ander bij...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel erg veel gepost hebben.
In het totals topic kan je het makkelijker bijhouden, mits je bij de eerste 1000 posters zit.Fok! Totals - De Stand #18
Dank je Nocaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #11
Hier houdt dolle_hond het een en ander bij...
familieuitjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
Over 2 uurtjes naar het pitoreske Drente.
Even die hectisch randstad ontvluchten om geheel tot mijzelf te komen dit weekend in het samenzijn met mijn geliefde familie.
Een weekendje ergens in een villa met sauna, zonnebank, bubbelbad en weet ik het allemaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:43 schreef superjoden het volgende:
[..]
familieuitjesga je een heel weekend weg. Randstad
weekendje weg in een villa met sauna,zonnebank etc is natuurlijk niet verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een weekendje ergens in een villa met sauna, zonnebank, bubbelbad en weet ik het allemaal.
Van mij hoeft het niet zo, maar dat zal wel weer ondankbaar zijn
.
Aan de andere kant, ik moet nog veel leren en heb daar minder afleiding.
Kan dat uberhaubt in Drente?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:52 schreef JaWi het volgende:
En waar kan je leuk stappen in Drente op zaterdag![]()
.
Misschien zijn de Drentse vrouwen wel wonderschoonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
weekendje weg in een villa met sauna,zonnebank etc is natuurlijk niet verkeerden wie weet misschien valt er in Drente nog wat te beleven
![]()
Mij nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik mag Drenten gaan pesten met hun afkomst.
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:52 schreef JaWi het volgende:
.
Discotheek te Uelsen, ten noorden van het Nederlandse Twente ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar zit je ergens?
ZAK!!!!! is namelijk de beste tent die ik ken. En niet ver van Drente.
ZAK zit in Uelsen (Duitsland) toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar zit je ergens?
ZAK!!!!! is namelijk de beste tent die ik ken. En niet ver van Drente.
quote:Super Paasweekend @ ZAK
Pasen @ 26 & 27 maart 2005
DJ Jean, The Prophet, DJ Rob & MC Joe
Die Zak ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Discotheek te Uelsen, ten noorden van het Nederlandse Twente ?
Plaats is Ees.
Stappen in Duitsland is 100x beter dan in Nederland, goede discipline, nooit gezeur, uitsmijters met gezag, gedoogd drugsbeleid, kortom volop gezelligheid.quote:
Drankprijzenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stappen in Duitsland is 100x beter dan in Nederland, goede discipline, nooit gezeur, uitsmijters met gezag, gedoogd drugsbeleid, kortom volop gezelligheid.
Alleen de Duitse mode ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stappen in Duitsland is 100x beter dan in Nederland, goede discipline, nooit gezeur, uitsmijters met gezag, gedoogd drugsbeleid, kortom volop gezelligheid.
Whehe, een paar jaar terug zag je daar mannen met plateauzolen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen de Duitse mode ...
Of liever het gebrek daar aan.
In ZAK komt volgens mij meer Nederlands volk dan Duits volk (wat maar goed isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen de Duitse mode ...
Of liever het gebrek daar aan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef JaWi het volgende:
http://www.disco-zak.com/(...)_3_4795-med.jpg?3308.
Iddquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef JaWi het volgende:
Daar zou ik wel een bradwurst und biertje mee willen fressen und saufen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd
Maar hier word ik dan weer wel redelijk vrolijk van (3 meest rechtse dames)
[afbeelding]
Ja hoor.quote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Weer genoeg gepost in pfaf's topic.
Zou niet verkeerd wezen iddquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een bradwurst und biertje mee willen fressen und saufen!
zak over de kop werkt ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef JaWi het volgende:
moet toch heerlijk zijn met zoveel leuke mannen om je heen ?quote:
Grolschquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd wezen idd
Laatste plaatje anders wordt SCH boos![]()
[afbeelding]
Dat lijf van die rechtse![]()
![]()
Maar allemaal "So close and yet so far away"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet toch heerlijk zijn met zoveel leuke mannen om je heen ?
pubers bedoel jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet toch heerlijk zijn met zoveel leuke mannen om je heen ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan jullie nou maar plaatjes van bikini's zoeken
Ach Sixty is ook niet gek toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Zack is donders mooi
mooi halve liters tanken daar
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan jullie nou maar plaatjes van bikini's zoeken
quote:
Maak daar maar de twee rechtse dames van. Die blonde is niet best, met die vies lange haren zeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd
Maar hier word ik dan weer wel redelijk vrolijk van (3 meest rechtse dames)
[afbeelding]
hehequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
nee die tijd heb ik wel gehad doe dan maar het wapen
Had het ook over de overige 3 dames DD!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maak daar maar de twee rechtse dames van. Die blonde is niet best, met die vies lange haren zeg...
Goedemorgen trouwens!
Je bent er aardig bekent jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe
Ben er geloof ik 2x geweest ofzo
Is idd leuk als je een jaar of 16, 17 bent
Veel plijzier!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Ik ga, naar Drente.
Avé Hools.. Fijne paasdagen
.
Veel plezier in Drentequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Ik ga, naar Drente.
Avé Hools.. Fijne paasdagen
.
Mijn vriendin komt oorspronkelijk uit Vriezenveen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je bent er aardig bekent ja
Hoe kom je er zo bij?
Oow zoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt oorspronkelijk uit Vriezenveen.
Dus voordat we in Eindhoven gingen samenwonen was het elk weekend op en neer treinen tussen Eindhoven en Almelo
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Ik had ooit een vriendin uit Dedemsvaart, maar nadat ik een avond daar was geweest, de hele avond ja-geknikt tegen haar vader, maar geen idee waar de man het over had gehad, was het eigenlijk gauw afgelopen.
Hij vroeg of je zijn dochter een slet vond. En jij maar knikkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Ik had ooit een vriendin uit Dedemsvaart, maar nadat ik een avond daar was geweest, de hele avond ja-geknikt tegen haar vader, maar geen idee waar de man het over had gehad, was het eigenlijk gauw afgelopen.
Idd of all places moet ik er een uit Vriezenveen uitkiezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oow zo
je weet ze wel uit de goeie plaatsen te vinden
Het zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij vroeg of je zijn dochter een slet vond. En jij maar knikken![]()
Ik zal een keer gaan stappen in Eindhovenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd of all places moet ik er een uit Vriezenveen uitkiezen.
Maar je weet wat ze zeggen; Wat van ver komt is goed![]()
En jij: "Ik hou niet van drop" ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen.
Z'n laatste zin verstond ik wel:
'Kruup 'ie vonach nog drop of wa'?
Moet je doen, genoeg leuke tentjes te vinden waar je een leuke avond kunt hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zal een keer gaan stappen in Eindhoven
Ik heb alleen jouw slaapkamer maar gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet je doen, genoeg leuke tentjes te vinden waar je een leuke avond kunt hebben
Of niet SCH?
O god, nog zo'n stumper.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt oorspronkelijk uit Vriezenveen.
Dus voordat we in Eindhoven gingen samenwonen was het elk weekend op en neer treinen tussen Eindhoven en Almelo
Niet zeiken, je bent toch geen wijf?quote:
Café De Brasserie in Emmen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:52 schreef JaWi het volgende:
.
Ben jij dan Deventenaar of Emmenaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O god, nog zo'n stumper.
Ik heb ook zo jarenlang van Deventer naar Groningen/Emmen getreind (in dat laatste geval dus ook met die kut boemel doorgaans)
Hahaquote:
Geen van beide, ik ben een Schollekop.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ben jij dan Deventenaar of Emmenaar?
* Spideyman is allebei![]()
Ssssssssssssstquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb alleen jouw slaapkamer maar gezien![]()
Ik had bloedmooie verpleegsters om me heen, maar je foto naast m'n bed heeft kunnen voorkomen dat ik een pijnlijke erectie kreeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag best hoor, DIGGER moet nodig een grote mond hebben over zeiken![]()
Het is gelukkig niet voor niks geweest Diggerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O god, nog zo'n stumper.
Ik heb ook zo jarenlang van Deventer naar Groningen/Emmen getreind (in dat laatste geval dus ook met die kut boemel doorgaans) en een paar jaar gelee zo van Enschede naar Gorinchem
In het laatste geval maar snel in G'cum gaan wonen
Dan ben ik je daar waarschijnlijk wel eens ooit tegengekomen in die tijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha
Een jaar of 7, 8 geleden was ik daar inderdaad regelmatig te vinden
Daar werkte m'n vriendin destijds in de keuken. Hielp ik ook nog wel eens mee, kreeg ik aan het eind van de dag 25 piek, had ik de hele dag gratis gegeten en gedronken en na afloop deden ze ook niet moeilijk als ik een flesh Bushmills malt opzoopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Café De Brasserie in Emmen!
Bovenste verdieping is een wat relaxter Belgisch biercafé en begane grond is gewone café/discokroeg. Geen phatte discotheek ofzo, maar wel gezellig.
Daar heb je toch gewoon pilletjes tegen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had bloedmooie verpleegsters om me heen, maar je foto naast m'n bed heeft kunnen voorkomen dat ik een pijnlijke erectie kreeg.
Dankjewel dus nog!
Hehe.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan ben ik je daar waarschijnlijk wel eens ooit tegengekomen in die tijd.
Ik was die jongen met die spijkerbroek.
Ja, ben geboren in Oirschot, maar daar is natuurlijk geen drol te beleven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hehe.
Woon(de) je in de buurt van Eindhoven dan?
Lange nachten daar, he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:34 schreef Suijk het volgende:
Ja, ben geboren in Oirschot, maar daar is natuurlijk geen drol te beleven.
Hehe daar is inderdaad niet veel te beleven buiten wat Hockeyfeestjes en vroeger 1x per jaar het Zilveren Stoel tournooi bij Oirschot Vooruitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben geboren in Oirschot, maar daar is natuurlijk geen drol te beleven.
ik wist dat het daar goed liep, maar dat ze flessen whiskey gaan weggeven...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar werkte m'n vriendin destijds in de keuken. Hielp ik ook nog wel eens mee, kreeg ik aan het eind van de dag 25 piek, had ik de hele dag gratis gegeten en gedronken en na afloop deden ze ook niet moeilijk als ik een flesh Bushmills malt opzoop
Enorm.quote:
Het zilveren stoel toernooi was altijd tof ja. Heb het 1x in de B1 gewonnen tegen het altijd lastige Best Vooruit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hehe daar is inderdaad niet veel te beleven buiten wat Hockeyfeestjes en vroeger 1x per jaar het Zilveren Stoel tournooi bij Oirschot Vooruit
Wij zijn geloof ik 1x 3e geworden. (ook in de B1 als ik me niet vergis)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:39 schreef Suijk het volgende:
Het zilveren stoel toernooi was altijd tof ja. Heb het 1x in de B1 gewonnen tegen het altijd lastige Best Vooruit.
ech nie.....ben dik (en) in de 30quote:
Waar voetbalde jij dan? Ik zat eigenlijk altijd ingedeeld in de competitie rond Tilburg en alleen op toernooien kwamen we met Eindhovense ploegen in aanraking.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wij zijn geloof ik 1x 3e geworden. (ook in de B1 als ik me niet vergis)
Was altijd een van de leukere tournooien moet ik wel zeggen![]()
Het altijd lastige VVAchtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar voetbalde jij dan? Ik zat eigenlijk altijd ingedeeld in de competitie rond Tilburg en alleen op toernooien kwamen we met Eindhovense ploegen in aanraking.
Daar heb ik ook wel eens tegen moeten voetballen, toen ik nog voetbalde (bij Geldrop).quote:
Daar woon ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:57 schreef Suijk het volgende:
Achtse barrier olé olé.
Ja, ik ken het terrein wel, maar dit is het enige deuntje wat ik van Acht ken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar woon ik
Maar VVA komt toch echt van de andere kant van de Boschdijk hoor Sucre.
Hoe oud ben je eigenlijk en op welke positie voetbal(de) je?
Haha, ik ben ook 24 en was linksbuiten dus dan moet ik wel tegen je gespeeld hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ken het terrein wel, maar dit is het enige deuntje wat ik van Acht ken.
Ik ben zelf 24 en was altijd een spijkerharde rechtsback.![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:04 schreef pascalheister het volgende:
Uiteindelijk toch uit elkaar gegaan![]()
Neeeeeee pascal , toch niet achter het keukenhof met zo'n bollenboerin liggen ketsenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:04 schreef pascalheister het volgende:
achjee ben niet de enige hier, kleine 2 jaar geleden ook een klein jaar gereisd van de achterhoek naar Hillegom, om naar me meisje te komen
Uiteindelijk toch uit elkaar gegaan![]()
ik had de bloembollen altijd in me broek zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Neeeeeee pascal , toch niet achter het keukenhof met zo'n bollenboerin liggen ketsen
en lekker stappen in de Puntje Puntje
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
SCH wil je wat voor me in het fries zeggen?
Sambal bij?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
SCH wil je wat voor me in het fries zeggen?
Ben je er nog steeds niet overheen Spidey?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vrouwenje kan beter kippen houwe.
Komen ze weer die duitsersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:31 schreef Noca het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eens even in de stad kijken....staat 11km file duitsers hier voor de stad![]()
Lekker druk wordt dat dus..
En dan mij allemaal voor de voet lopenquote:
Ja precies hier gebeurt dat ook altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef Noca het volgende:
[..]
En dan mij allemaal voor de voet lopen![]()
En iedereen gewoon in het duits aanspreken...![]()
Ik ga maar eens![]()
Vandaar dat wij 1e werden en jullie 3e.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook 24 en was linksbuiten dus dan moet ik wel tegen je gespeeld hebben
Naah lag meer aan die goeie keeper van jullie, die hield werkelijk waar alles eruitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vandaar dat wij 1e werden en jullie 3e.
Zit Yvonne je weer te pesten Dos?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:51 schreef Dos37 het volgende:
kom hier maar weer terug want er zijn alweer een paar post van mij verwijderd in onzin
Nee ik zou niet durvenquote:
--> Vrouwen hebben geen verstand van voetballen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:33 schreef Blumchen het volgende:
Goedemiddag
Heeeeerlijk uitgeslapenVandaag lekker de stad in enzo
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vrouwenje kan beter kippen houwe.
Ben je aan het trainen voor (de halve) Marathon?quote:
Ja dat kan je wel zeggen, had ff geen zin om gewoon nog binnen te zitten.. en het was mooi weer... lucht best op eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Das niet mis appelsientje, ff alle gedoe van je afgelopen zeker.
Nee zo erg is het ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben je aan het trainen voor (de halve) Marathon?
Goed zo, even verstand op nul zetten en het gedoe allemaal even vergeten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Nee zo erg is het ook nietgewoon normaal lopen, niet rennen...
Je hebt toch niet 15 KM alleen gelopen of wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee zo erg is het ook nietgewoon normaal lopen, niet rennen...
Ik was nog bijna verdwaald ook, wist niet dat we zo'n groot bos hadden eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed zo, even verstand op nul zetten en het gedoe allemaal even vergeten.
Ach op de veluwe is het goed te doen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt toch niet 15 KM alleen gelopen of wel?
Lijkt me zo saai
Euh ja ik ben wel aan het rond kijken, maar ik moet eerst ff wachten tot ik bericht krijg van school... misschien dat ik mijn scriptie op 1 of andere manier wel af kan krijgen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
He, appelsientje, ik las je verhaal wat laat, maar wat kut.
Zoek je nu op dit moment iets nieuws?
(voor mijn werk kom ik dagelijks in contact met heel veel bedrijven voor dit soort dingen)
hier word ik serieus vrolijk van! En nogmaals bedankt voor het aanbod.. maar ik moet gewoon wachten op wat school zegt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:55 schreef Suijk het volgende:
Ah, ok. Veel succes, maar als het stage is op ICT gebied, zou je er bij wijze van spreken morgen eentje kunnen hebben.
Je hebt Tong80 ingehuurd, zie ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
ik hoef voorlopig niet meer bang te zijn als ik op m'n kamer zit
[afbeelding]
Via de sitenavigatie rechtsboven in kun je naar Wereldbekermanager gaan. Dat is de sitequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Wat was ook al weer de link voor dat wielrenspel van FOK!?
hahaha vet!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
ik hoef voorlopig niet meer bang te zijn als ik op m'n kamer zit
[afbeelding]
Bij een pak Appelsientjequote:
Zo die is roze.. wat was login/ ww ook al weerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Via de sitenavigatie rechtsboven in kun je naar Wereldbekermanager gaan. Dat is de site
Hoolsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo die is roze.. wat was login/ ww ook al weer![]()
Watertje?quote:
Flink gefeest gisteren Vommie?quote:
Dat kan je wel zeggen jaquote:
Waar ben je op af geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja![]()
@golfer: ja graag...
En het wachtwoord?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Via de sitenavigatie rechtsboven in kun je naar Wereldbekermanager gaan. Dat is de site
voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
En het wachtwoord?
www.remmeltmuusfemke.nl
Mooie cd!
Voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
En het wachtwoord?
www.remmeltmuusfemke.nl
Mooie cd!
wat een beddenplassers zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
En het wachtwoord?
www.remmeltmuusfemke.nl
Mooie cd!
trouwens PH... toen ik aan het downloaden was woensdag avond viel opeens de verbinding wegquote:
ok zal hem ff openzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens PH... toen ik aan het downloaden was woensdag avond viel opeens de verbinding weg
staat je ftp nog open ??![]()
hahah ben het nu aan het downloadenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Hee, heb je dat rare Coldplay al gehoord?
Zo weinig?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Waarom kan je maar uit zo weinig renners kiezen???
Ik heb zo'n top teamquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo weinig?
Je moet eerst 2 renners kiezen die als TOP Renner gedefinieerd staan.
Daarna kun je je team nog aanvullen met 7 andere renners.
Hoe bedoel je dat?quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Okee, is gedaan.
Je team bestaat uit de volgende renners:
VAN PETEGEM Peter (BEL) Davitamon - Lotto
DI LUCA Danilo (ITA) Liquigas - Bianchi
HUSHOVD Thor (NOR) Crédit Agricole
DEVOLDER Stijn (BEL) Discovery Channel PCT
CANCELLARA Fabian (SUI) Fassa Bortolo
VALVERDE BELMONTE Alejandro (ESP) Illes Balears
POZZATO Filippo (ITA) Quick Step
LÖWIK Gerben (NED) Rabobank
ARVESEN Kurt-Asle (NOR) Team CSC
Wat was de naam van de subleague? Hools?
Waar je gefeest hebt bedoelde ikquote:
In Utrecht, eerst naar de pub en toen naar een discotheek.quote:
Dit is mijn team trouwens:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Okee, is gedaan.
Je team bestaat uit de volgende renners:
VAN PETEGEM Peter (BEL) Davitamon - Lotto
DI LUCA Danilo (ITA) Liquigas - Bianchi
HUSHOVD Thor (NOR) Crédit Agricole
DEVOLDER Stijn (BEL) Discovery Channel PCT
CANCELLARA Fabian (SUI) Fassa Bortolo
VALVERDE BELMONTE Alejandro (ESP) Illes Balears
POZZATO Filippo (ITA) Quick Step
LÖWIK Gerben (NED) Rabobank
ARVESEN Kurt-Asle (NOR) Team CSC
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
He, als je je renners wisselt voor een andere wedstrijd, kun je ze er dan daarna niet meer terug inzetten? Voor weer een andere wedstrijd dus?
niets bedoel je zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdammt noch mal. Zit ik gister in de trein naar mn ouders, zit er een heeeeeel erg leuk meisje
aan de telefoon tegenover me uit te leggen dat het haar schuld toch niet was dat ze nog steeds geen vriend had (ik gok tegen een vriendin of zo).
Daarna ging ze rustig verder met haar wetboek van strafrecht opdracht of zo ....
En ik ben gewoon te stom om iets tegen dr te zeggen, terwijl ik bijna een uur bij dr in de trein zit, en ze uitstapt waar ik ook uit moest (eindstation, dus dat zag ik aankomen)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach ik ben ook niet zo'n held in dat soort dingen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdammt noch mal. Zit ik gister in de trein naar mn ouders, zit er een heeeeeel erg leuk meisje
aan de telefoon tegenover me uit te leggen dat het haar schuld toch niet was dat ze nog steeds geen vriend had (ik gok tegen een vriendin of zo).
Daarna ging ze rustig verder met haar wetboek van strafrecht opdracht of zo ....
En ik ben gewoon te stom om iets tegen dr te zeggen, terwijl ik bijna een uur bij dr in de trein zit, en ze uitstapt waar ik ook uit moest (eindstation, dus dat zag ik aankomen)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat las ik inderdaad. Maar stel ik haal Dekker er na de RvV uit en wil hem na Parijs-Roubaix weer terugzetten, dan kan dat dus niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Je mag in totaal maar 3 wissels doorvoeren.
appelsientje racingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Mijn team heet "methodfiets".
Heel veel Shoarma dingenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja die ken ik al, ik bel alleen liever
Dat zal wel kunnen denk ik al is het wel zonde van je wissels mijn inziens.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat las ik inderdaad. Maar stel ik haal Dekker er na de RvV uit en wil hem na Parijs-Roubaix weer terugzetten, dan kan dat dus niet?
Maar je kunt toch voor iedere wedstrijd 1 toprenner en 2 andere renners wisselen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zal wel kunnen denk ik al is het wel zonde van je wissels mijn inziens.
Regen? Lekker zonnetje hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Zo net even een filmpje gekeken
man wat regenen hier![]()
Hier regent het als het giet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Regen? Lekker zonnetje hier.
Mijn team zijn de Kasseibijters.
Nee, daar heb ik ergeen een van eigenlijk. Maar dat zijn wel de renners die het minst graag over die kutkeien rijden inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt heel Euskaltel opgesteld, Suijk?
Leuk! Let ook even op Steef Nieuwendaalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier regent het als het giet.
Gelukkig is het arke stadion overdekt straks naar FC Twente - oranje onder 20
kijken hoe die Quincy het ervan af brengt
Is goed heb de selectie bekeken verder weinig bekendenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk! Let ook even op Steef NieuwendaalWaarschijnlijke rechtshalf.
Nee ben vruchtbaar genoeg van mezelf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Heb je dat beeldje in huis?
haha NU weet ik pas waar hij voor nodig isquote:
liever niet !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:56 schreef Suijk het volgende:
Werken voor je poen, bjoro.
SanDisk, buiten dat er ook FM-radio en alles opzit ziet ie er ook nog gaaf uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:56 schreef Suijk het volgende:
Werken voor je poen, bjoro.
Welke mp3 speler heb je clauwheee? Zou er ook wel eentje willen, maar ik denk dat ik die dan 2x gebruik en dan weer niet gebruik.
yepquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:03 schreef pascalheister het volgende:
uitgehalflived appelsientje?
Het ligt aan m'n PC die weer over de stuur is. Ik kan ook niet mailen.quote:
Ah das aardig kloten!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt aan m'n PC die weer over de stuur is. Ik kan ook niet mailen.
Virusdingetjes.
Ik zit nog steeds op die van mij te wachten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee net een stoere mp3-speler heeft gekocht
tssss koop dan ook een goede virusscannerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt aan m'n PC die weer over de stuur is. Ik kan ook niet mailen.
Virusdingetjes.
Ach wie klikt er nou op mijn posts ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Als je posts op Fok maar niet geinfecteerd zijn met virussen. Dan zijn wij ook allemaal de lul.
Idd. Als je nou nog een beetje bekend was.quote:
Over 400 posts heb ik de helftquote:
wat is de deadline voor de eerste wedstrijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, al 10 deelnemers aan de Hools subleague van de Wielermanager.
Ja, dat is best een mooi aantal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, al 10 deelnemers aan de Hools subleague van de Wielermanager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |