Alleen die ogen zitten wat gek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef popolon het volgende:
Da's een mooie foto van A. Roosjen.
Astrid Joosjen is ook niet meer wat et was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef popolon het volgende:
Da's een mooie foto van A. Roosjen.
Dan kijk ik nog even in de SCHuur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:39 schreef Bjoro het volgende:
ik heb op het lage water gezocht, maar daar zijn ze ook niet
Moet het wel dubbelzijdig zijn.... punaises dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Shit zeg, hoe moet dat dan. Met plakband dan maar?
Weet je, laat anders maar zitten. Jezus zeg, dat gedoe altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet het wel dubbelzijdig zijn.... punaises dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
Weet je, laat anders maar zitten. Jezus zeg, dat gedoe altijd
Fok!Postings - De Dagcijfers #11quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:06 schreef PyTh het volgende:
Nou geweldig ja pfaf![]()
Misschien een echt n00b vraag maar waar kun je zien hoeveel posts je op een bepaalde dag hebt gedaan?![]()
Ja god allemachtig, ik klap er wel wat nietjes doorheen met mn nietjespistool...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet je, laat anders maar zitten. Jezus zeg, dat gedoe altijd
Hallo zeg, waarom hebt gij mij verlaten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja god allemachtig, ik klap er wel wat nietjes doorheen met mn nietjespistool...
Maar dan moet je wel erg veel gepost hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #11
Hier houdt dolle_hond het een en ander bij...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel erg veel gepost hebben.
In het totals topic kan je het makkelijker bijhouden, mits je bij de eerste 1000 posters zit.Fok! Totals - De Stand #18
Dank je Nocaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #11
Hier houdt dolle_hond het een en ander bij...
familieuitjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
Over 2 uurtjes naar het pitoreske Drente.
Even die hectisch randstad ontvluchten om geheel tot mijzelf te komen dit weekend in het samenzijn met mijn geliefde familie.
Een weekendje ergens in een villa met sauna, zonnebank, bubbelbad en weet ik het allemaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:43 schreef superjoden het volgende:
[..]
familieuitjesga je een heel weekend weg. Randstad
weekendje weg in een villa met sauna,zonnebank etc is natuurlijk niet verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een weekendje ergens in een villa met sauna, zonnebank, bubbelbad en weet ik het allemaal.
Van mij hoeft het niet zo, maar dat zal wel weer ondankbaar zijn
.
Aan de andere kant, ik moet nog veel leren en heb daar minder afleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |