Uit deze lijst The Clash-London Calling.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:34 schreef Z het volgende:
Ook niet echte een verrassende lijst. Wat had jij Tong80, uit deze 100 dan op 1 willen zien?
Ok. Maar we hadden het over radio.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Nieuwe dingen ontdekken lukt ook prima via internet Tong.
Van jou had ik niets anders verwachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Is het raar als ik interpol niet ken ?
Tsja ik vraag me ook af hoe die er telkens in opduikt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
slayer hoort er niet echt in thuis wmb.
Alhoewel het best een keer voorbij zal komen tijden Aardschok of Heavy Alternative.... (Misschien zelfs bij de Freakshow?) Iig niets voor de dagprogrammering.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:31 schreef HeatWave het volgende:
tja, Slayer is een beetje "van dik hout zaagt men planken" rock, kink is was breder en alternatiever...
Ik vind het wel een aardige lijst hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
41 (--) Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
44 (--) Beastie Boys - Ill Communication
54 (--) Osdorp Posse - Geendagsvlieg
67 (--) Beastie Boys - Licensed To Ill
80 (--) De La Soul - 3 Feet High And Rising
94 (--) Wu Tang Clan - Enter The Wu-Tang
Best ok, eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
Kinky 101 - 2005
0 ( 0) Radiohead - Ok Computer
14 ( 9) Placebo - Without You I'm Nothing
21 ( 8) Red Hot Chili Peppers - Californication
31 ( 4) Muse - Origin Of Symmetry
41 (--) Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
43 (58) Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
46 (33) Red Hot Chili Peppers - Blood, Sugar, Sex, Magik
47 (47) Portishead - Dummy
50 (--) Muse - Absolution
53 (32) Moby - Play
61 (48) Pink Floyd - Wish You Were Here
96 (39) Placebo - Black Market Music
Komt vast door Def Pquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige lijst hoor.
Er staat nog Hiphop in ook
Ahum.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
Slayer komt denk ik voor een groot deel door 'Angel of Death', niet omdat het nu zo'n briljant album is.
2 keer terecht natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:35 schreef Blueman het volgende:
Coldplay staat 2x hoog in de lijst..
Prima, misschien heb ik te weinig verstand van, het was meer mijn eigen mening.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ahum.
Het album is brilliant en 1 van de meest vernieuwende platen in de rock/metal geschiedenis.
I know, maar de singles zijn kut. De album top 100 is wel leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:21 schreef JaWi het volgende:
Einde van het jaar pas! De singles dan, Fok! top100 allertijden 2004 - deel 4 & uitslag
Dat heeft niet aan mij gelegen. Stone Roses stonden hoog in mijn gestuurde top10quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Op 100 staan de Stone Roses. Was KINK een Engelse zender hadden ze zo maar op 1 kunnen staan.
Erg arbitrair dus die lijstjes, maar altijd leuk voor een discussie.
Ook niet met een internet stream?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
kan t niet ontvangen op werk
Die komt nog wel, maar later dit jaar.... ik ga eerst een huis verbouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
FOK! album top100 allertijden 2004 Vorig jaar waren we nu al vol bezig. Dat vermoeden had ik al, kan iemand Menjo niet een kickje geven?![]()
Musequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Z het volgende:
[..]
Muse
Coldplay
Tool
Guns N Roses
Live
A Perfect Circle
Moby
Osdorp Posse
Audioslave
Faith No More
Pink Floyd
After Foreve
Het zijn niet toevallig de bands met een universele boodschap die de meeste mensen aanspreekt. Pearl Jam is al jaren een oncommerciele band en wordt enkel met hun bekendste nummers op commerciele zenders gedraaid. Niet eens per se hun grootste hits. Want waar hoor je Dissident of Spin the Black Circle nog? Juist op Kink FM. Verder zijn Coldplay en U2 Typische kink bands. Alternatief qua geluid maar wel zeer succesvol en dan moet Kink FM niet zo kinderachtig doen om dat soort muziek niet te draaien, wat ze gelukkig ook niet doen. Het is logisch dat de de meeste echt alternatieve muziek niet in deze lijst voorkomt, want alternatieve muziek kan natuurlijk niet populair zijn volgens de meeste mensen. Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik pak de platen eruit die ik nooit aan zou schaffen, omdat ik er niets aan vindt en in enkele gevallen zelfs spontaan jeuk van krijg. Valt me eigenlijk tegen ook. Ik dacht dat Kink zo vooruitstrevend was en dan komen ze aan met U2, Coldplay, Pearl Jam... Het is gewoon de Veronica Rock 100 aller tijden.
Hebben ze daarin toch ook eens gelijk,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:54 schreef spacemangraig het volgende:
Eigenlijk vreemd dat Seventeen seconds door de kinkluisteraar wordt gezien als het beste album van The Cure.
quote:ALBUM TOP 150 ALLERTIJDEN
1 1 The Beatles Rubber Soul
2 2 dEUS In A Bar, Under The Sea
3 4 The Beatles The White Album
4 3 Elliott Smith XO
5 7 Nick Cave & The Bad Seeds The Boatman’s Call
6 5 Counting Crows August And Everything After
7 17 Love Forever Changes
8 6 Daryll-Ann Weeps
9 8 R.E.M. Automatic For The People
10 10 The Beatles Revolver
11 12 Neil Young After The Gold Rush
12 9 The Jayhawks Hollywood Town Hall
13 13 Pavement Crooked Rain, Crooked Rain
14 55 Whiskeytown Faithless Street
15 21 Pixies Doolittle
16 14 Blur Parklife
17 11 The Velvet Underground & Nico The Velvet Underground & Nico
18 20 Lou Reed Berlin
19 15 The Strokes Is This It
20 -- The Beach Boys Pet Sounds
21 16 Jeff Buckley Grace
22 23 Ryan Adams Heartbreaker
23 35 Dayna Kurtz Postcards From Downtown
24 18 Belle & Sebastian If You’re Feeling Sinister
25 22 The Beatles Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band
26 24 DEUS The Ideal Crash
27 25 Neil Young On The Beach
28 37 Pixies Surfer Rosa / Come On Pilgrim
29 -- Van Morrison Astral Weeks
30 28 PJ Harvey Send His Love To Me
31 38 Zita Swoon I Paint Pictures On A Weddingdress
32 27 The White Stripes White Blood Cells
33 26 Wilco Yankee Hotel Foxtrot
34 -- Nick Cave & The Bad Seeds Murder Ballads
35 29 The Smiths The Queen Is Dead
36 34 Lucinda Williams Car Wheels On A Gravel Road
37 30 The Flaming Lips The Soft Bulletin
38 32 Neil Young Harvest
39 31 Daryll-Ann Happy Traum
40 19 Radiohead OK Computer
41 36 Sigur Rós Ágætis Byrjun
42 40 The Beatles Magical Mystery Tour
43 -- Ron Sexsmith Other Songs
44 54 Pixies Bossanova
45 33 Small Faces Ogden’s Nut Gone Flake
46 -- Patti Smith Horses
47 44 Mercury Rev Deserter’s Songs
48 41 Fiona Apple Tidal
49 62 Pulp This Is Hardcore
50 51 The Beatles Abbey Road
51 49 Neil Young Tonight’s The Night
52 -- Gorki Ik Ben Aanwezig
53 42 Bonnie “Prince” Billy I See A Darkness
54 -- R.E.M. Life’s Rich Pageant
55 39 The Zombies Odessey & Oracle
56 43 dEUS Worst Case Scenario
57 50 The Smiths Meat Is Murder
58 45 Bob Dylan Blonde On Blonde
59 46 Spinvis Spinvis
60 47 Sparklehorse Vivadixiesubmarinetransmissionplot
61 -- Fairport Convention Liege & Lief
62 48 Eels Beautiful Freak
63 76 Elliott Smith Roman Candle
64 52 R.E.M. Document
65 53 Bettie Serveert Palomine
66 56 Tori Amos Little Earthquakes
67 58 Blur Modern Life Is Rubbish
68 59 Wilco Being There
69 65 Moondog Jr. Everyday I Wear A Greasy Black Feather On My Hat
70 63 The Jayhawks Tomorrow The Green Grass
71 66 Uncle Tupelo Anodyne
72 -- Mitsoobishy Jacson Boys Together Out Rageously
73 81 Gram Parsons GP
74 91 Bob Dylan Blood On The Tracks
75 79 The Beatles Let It Be
76 88 Pavement Slanted & Enchanted
77 64 Daryll-Ann Seaborne West
78 61 The Verve Urban Hymns
79 -- Ron Sexsmith Ron Sexsmith
80 -- The Byrds Sweetheart Of The Rodeo
81 60 The Band The Band
82 57 Lou Reed & John Cale Songs For Drella
83 69 R.E.M. New Adventures In Hi-Fi
84 71 Wilco Summerteeth
85 135 Elliott Smith Elliott Smith
86 82 Belle & Sebastian The Boy With The Arab Strap
87 73 Ryan Adams Gold
88 96 Patty Griffin 1,000 Kisses
89 92 Evil Superstars Love Is Okay
90 67 The Smiths Strangeways Here We Come
91 -- Fairport Convention Fairport Convention
92 -- Seedling Let’s Play Boys & Girls
93 85 Bright Eyes Lifted Or The Story Is In The Soil Keep Your Ear To The Ground
94 78 Fiona Apple When The Pawn…
95 94 Ben Christophers My Beautiful Demon
96 -- The Serenes Back To Wonder
97 70 The Flaming Lips Transmissions From The Satellite Heart
98 105 Daryll-Ann Trailer Tales
99 74 Blur The Great Escape
100 72 The White Stripes De Stijl
101 87 R.E.M. Fables Of The Reconstruction
102 83 Pavement Brighten The Corners
103 -- Ed Harcourt From Every Sphere
104 97 PJ Harvey Is This Desire?
105 90 My Morning Jacket The Tennessee Fire
106 99 Elliott Smith Either / Or
107 -- Ron Sexsmith Whereabouts
108 112 Gram Parsons Grievous Angel
109 -- Tom Waits Closing Time
110 68 David Bowie Heroes
111 75 Counting Crows Recovering The Satellites
112 77 Tom Waits Rain Dogs
113 104 R.E.M. Up
114 117 Nick Drake Five Leaves Left
115 107 Tori Amos Under The Pink
116 89 Johan Pergola
117 84 Caesar No Rest For The Alonely
118 80 Soulwax Much Against Everyone’s Advice
119 -- Bright Eyes Letting Off The Happiness
120 100 Willard Grant Conspiracy Flying Low
121 110 Ed Harcourt Here Be Monsters
122 115 Elliott Smith Figure 8
123 86 Kate Bush The Kick Inside
124 93 Tindersticks Curtains
125 134 Tom Waits Swordfishtrombones
126 111 I Am Kloot Natural History
127 98 Oasis Definitely Maybe
128 101 The La’s The La’s
129 103 John Lennon Imagine
130 -- Beck Odelay!
131 102 Elvis Costello My Aim Is True
132 -- Okkervil River Down The River Of Golden Dreams
133 126 Wilco A.M.
134 143 The Jayhawks Rainy Day Music
135 -- The Long Winters When I Pretend To Fall
136 133 Jacob Golden Hallelujah World
137 -- Nick Drake Bryter Layter
138 123 The Lemonheads Come On Feel The Lemonheads
139 132 Blur Blur
140 122 Aimee Mann Bachelor No. 2 Or The Last Remains Of The Dodo
141 116 PJ Harvey Stories From The City, Stories From The Sea
142 142 Counting Crows This Desert Life
143 -- Jessica Fletchers What Happened To The?
144 128 Tori Amos From The Choirgirl Hotel
145 95 Keith Caputo Died Laughing
146 108 Flip Kowlier Ocharme Ik
147 130 Calexico Hot Rail
148 136 Bonnie “Prince” Billy Ease Down The Road
149 118 Guided By Voices Alien Lanes
150 125 Caesars Palace Cherry Kicks
Ja, 72 live-albums tijdens één tour uitbrengen is natuurlijk het toonbeeld van oncommercialiteit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zijn niet toevallig de bands met een universele boodschap die de meeste mensen aanspreekt. Pearl Jam is al jaren een oncommerciele band en wordt enkel met hun bekendste nummers op commerciele zenders gedraaid. Niet eens per se hun grootste hits. Want waar hoor je Dissident of Spin the Black Circle nog? Juist op Kink FM.
Het zijn er inmiddels al meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, 72 live-albums tijdens één tour uitbrengen is natuurlijk het toonbeeld van oncommercialiteit.
Kink Fm komt er niet om heen om de nieuwste hit van U2 te draaien. Ze proberen natuurlijk daarnaast ook veel albumstracks te draaien maar vaak gaat het niet omdat ze daar toe niet de beschikking hebben. Dan moeten ze het met halve promo's doen. Wat dat betreft zou een verbond van 3voor12 en Kink FM bijna ideaal voor iedereen zijn. Want Kinkfm kan door geldgebrek geen superalternatief station zijn. De vraag is trouwens hoeveel mensen echt zitten te wachten op dat superalternatieve a la subjectivisten. Een paar popjournalisten en een paar mensen die denken alles al gehoord te hebben. Deze lijst bewijst toch wel wat de meeste mensen willen horen. Dat is een uitgangspunt om je programma's te maken rondom de echte alternatieve muziek.quote:En verder kun je je afvragen of Kink "alternative" moet zijn qua geluid of qua exposure - ik snap best wel dat U2 en Coldplay qua geluid niet zo heel ver af liggen van wat de radiozender draait, en dat het de luiere luisteraar wat meer aanknopingspunten geeft dan een volledige snobistische playlist met enkel 3voor12-knuffelplaten, maar aan de andere kant zou het de radiozender weer wel wat meer sieren om gewoon datgene te draaien dat niet al op elke andere radiozender (van sky radio tot 538) tot in den treure wordt gedraaid. Maar goed, zoals ik al aangaf begrijp ik de playlist-bobo's bij Kink wel met hun wat populairdere neigingen; het moet wel een rendabele zender blijven uiteindelijk.
Er staan toch ook genoeg oude platen in? Pink Floyd, Beatles...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ach, het is gewoon de "Top 100 allertijden" voor de leeftijdscategorie 20-30, oftewel de mensen die in de jaren 90 op de middelbare school zaten.
Over twintig jaar zijn "Alive", "Smells like teen spirit", "Paranoid Android" etc. de "Stairway to Heaven"s en "Hotel California"s van onze generatie.
Soms ligt het inderdaad te voor de hand. Maar op het moment is toch een van de beste Chili Pepper tracks te horen van een album waar ze normaal alleen de hits draaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Lekker muziekdagje.
Wel jammer dat ze de bekendste tracks draaien.Had liever onbekendere nummers gehoord.
Eind april, of anders pas in september.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ZekerWanneer komt die nieuwe cd nu eens
Een oordeel na 1 nummer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Interpol, wat een zeikerige Joy Division kloon is dat zeg
Ik overdreef iddquote:
Niet meer dan terecht lijkt mij....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
Spinvis boven Live met Throwing Copper?
Dus de zanger van LIVE was serieus toen ie opLowlands riep dat ie horny was en of de dames zich na het concert bij de uitgang wilden meldenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Spinvis knipt en plakt teksten. De teksten van Live zijn serieus bedoeld en nog vager...
En nog ééntje voor de brandweermannen!
Geen van die artiesten zou ik ook echt verwachten in zo'n lijst, om eerlijk te zijn... Een aantal ervan spreken toch niet zo zeer het Kink FM publiek aan, en als ze het al wel doen is het vooral een niche appeal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is een lijst die getuigt van een vrij beperkte kennis van muziek....
Spinvis boven Live met Throwing Copper?
Geen Damien Rice
Geen Elliott Smith
Geen Fiona Apple
Geen Tori Amos
Geen Kamelot
Geen Shpongle
Ik vind het een mooie verzameling van meezing rammelrock, ik mis een hoge klassering voor RHCP.
Mwa, niet echt toch... Misschien als de lijst 150 of 200 albums telde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Geen Tori Amos is op zich wel opmerkelijk.
Ja, of Under The Pink. Maar ik geloof dat Tori Amos op een punt is gekomen dat er weinig nieuwe fans bijkomen en dat die een beetje buiten de kinkdoelgroep vallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mwa, niet echt toch... Misschien als de lijst 150 of 200 albums telde.
Welk album zou je dan kiezen? Little Earthquakes?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:34 schreef IdlersDream het volgende:
KINK ziet eindelijk wat ik al jaren zag: Osdorp Posse heeft een beter album gemaakt dan The Beatles....
Gerechtigheid, die sukkels uit Liverpool hebben nooit aan "de Posse" kunnen tippen...
Dat was ook mijn indruk. Was deze lijst opgemaakt ergens in het midden van de jaren '90, dan had er zeker wel een album van haar ingestaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, of Under The Pink. Maar ik geloof dat Tori Amos op een punt is gekomen dat er weinig nieuwe fans bijkomen en dat die een beetje buiten de kinkdoelgroep vallen.
Nee ik bedoel maar te zeggen dat ook wansmaak smaak is bij zo'n lijstje. Alles wat geaccepteerd alternatief is staat in zo'n lijstje. Het moet alles zeggen en het zegt dus helemaal niets, enkel iets over de beperkte muzikale kennis van een subcultuurstroming die zich afzet tegen de heersende. Er is dus met andere woorden iets typisch commercieels aan de haal gegaan met dit lijstje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen van die artiesten zou ik ook echt verwachten in zo'n lijst, om eerlijk te zijn... Een aantal ervan spreken toch niet zo zeer het Kink FM publiek aan, en als ze het al wel doen is het vooral een niche appeal.
En wees nu eens fair, Shpongle en Kamelot zijn niet eens realistische kanshebbers om een eventuele top 1000 te halen. Niet zozeer omdat ze niet goed zouden zijn, maar je kunt het toch moeilijk populaire acts noemen die in zo'n lijst naar voren zouden kunnen komen. En om nu meteen met termen te gooien als "vrij beperkte kennis van muziek" enkel omdat de lijst je niet zint, ach ja, dat krijg je nu eenmaal bij dit soort groots opgezette lijsten - het is over het algemeen toch de grootste gemene deler die zal winnen, welke vaak voorspelbaar, overgewaardeerd en oubollig mogen overkomen, maar daar is verder weinig aan te veranderen. Dat hebben we ook gemerkt met de FOK! Albumlijsten die menjo jaarlijks opzet - hoe meer stemmers, des te voorspelbaar het eindresultaat.
En overigens vind ik Damien Rice 3 keer niks; zou dat dan een indicatie zijn van een beperkte muzikale kennis aan mijn kant? Of gewoon een kwestie van een andere smaak? Ik bedoel maar.
Je kunt het natuurlijk ook te serieus nemen. Overigens is er een hele simpele verklaring waarom er zoveel 90/00 muziek in staat: KinkFm is in 95 opgericht en begon vooral met jaren negentig muziek te draaien. De mensen die daarmee opgegroeid zijn en zo nieuwe muziek hebben leren kennen stemmen nu vooral mee met dit soort lijstjes. KinkFMluisteraars zijn vooral veel luisteraars van het eerste uur en later en niet zo zeer de mensen die opgegroeid zijn in de jaren zestig, zeventig op tachtig. Die luisteren geen radio omdat ze er veel minder tijd voor hebben of zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik bedoel maar te zeggen dat ook wansmaak smaak is bij zo'n lijstje. Alles wat geaccepteerd alternatief is staat in zo'n lijstje. Het moet alles zeggen en het zegt dus helemaal niets, enkel iets over de beperkte muzikale kennis van een subcultuurstroming die zich afzet tegen de heersende. Er is dus met andere woorden iets typisch commercieels aan de haal gegaan met dit lijstje.
Ik vind die lijst weinig anders dan een gemiddelde lijst van ex-top40 liefhebbers van vroeger die nu de 30 gepasseerd zijn. Wat me ook opvalt is de grote stroom aan 90/'00-muziek, alsof er voor die tijd nog nooit iets fatsoenlijks is gemaakt.
Overigens Tori Amos- Boys from Pele
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Tori Amos - From The Choirgirl Hotel.
2e paasdag wordt hij opnieuw uitgezonden, alleen dan non-stop en met andere tracks!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Lekker muziekdagje.
Wel jammer dat ze de bekendste tracks draaien.Had liever onbekendere nummers gehoord.
Okay.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef menjo het volgende:
[..]
Die komt nog wel, maar later dit jaar.... ik ga eerst een huis verbouwen
Verder een prima lijst van KinkFM, beetje 'standaard alternatief' maar nog altijd stukken beter dan een soortgelijke lijst van 3FM of Veronica oid.
Jeff Buckley, hmmm geweldige stem ..slechte band, weinig nummers. Elliott Smith 6 prachtige cd's, bijzonder gitaarspel, prachtige teksten, geweldige stem...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:14 schreef Boeman het volgende:
ik mis
The mars volta - de-loused in the comatorium
Blur
Oasis
etc.
OK Computer, erg goede plaat! Misschien niet nummer 0 waardig, maar hoort zeker bij de top!
Jeff Buckley boven Elliot Smith
Ik vind om eerlijk te zijn Buckley een geweldige stem hebben, maar zijn composities zijn bij lange na niet van het niveau van de multi-instrumentalist als Smith. Daarentegen heeft de stem van jeff buckley meer bereik. Toch vind ik toch echt de band van Jeff echt tenenkrommend op die cd waar Grace op staat, hij was een groot talent. Elliott was een groot artiest en dat vind ik nu net het verschil.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind dat 'Grace' zich kan meten met het beste uit Elliott Smith's oevre. Bovendien kun je Buckley natuurlijk niet afrekenen op het feit dat hij geen 6 albums heeft gemaakt.
Je bent niet de enige. Bij mij op 7......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat heeft niet aan mij gelegen. Stone Roses stonden hoog in mijn gestuurde top10![]()
Schijnt men maandag te gaan doen....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Lekker muziekdagje.
Ik kan me de begintijd van Kink nog herinneren, the Ramones werden aangekondigd als 'de peetvaders van deze zender'quote:
Die is inderdaad zalig.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ken je ook de versie die ze bij 2 Meter Sessies speelden, tong? Met toegevoegd Frans couplet, alleen Tom en Stef Kamil met gitaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |