Misschien moet je naar Estland verhuizen. Dáár staat in de grondwet dat niemand gestraft mag worden om te werken, en het voerde als eerste de vlaktax in en hield de uitkeringen lekker laag om het werken te stimuleren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En bijzondere bijstand en AWBZ
Nogal. Dat valt waar buiten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat valt er ook buiten.
Moeilijk he begrijpend lezen?
Klinkt erg interessant. Heb je daar een bron van?quote:Misschien moet je naar Estland verhuizen. Dáár staat in de grondwet dat niemand gestraft mag worden om te werken, en het voerde als eerste de vlaktax in en hield de uitkeringen lekker laag om het werken te stimuleren.
Hehe, ik heb dat ook maar uit Elsevier van een tijd terug. En er was hier een lezing over Estland. In Estland moet je verder de taal kunnen spreken om te mogen werken. Russisch is er een soort verboden taal. En ze nemen allochtonen elke paar jaar een taalexamen af.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klinkt erg interessant. Heb je daar een bron van?
Wat deden die maatregelen met de werkgelegenheid en het aantal uitkeringsgerechtigden?
Wanneer je even het hele artikel plaatst wil ik wel serieus reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens, on-topic reageren
zoals zo'n beetje ieder student 4 jaar lang doet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:19 schreef krakkemieke het volgende:
Maar afgezien van alle landen, daag ik alle sceptici uit om eens 3 maanden te leven van een bijstandsuitkering. Denk er wel aan om afschrijvingen op wasmachine ed in te calculeren he.
€ 574,92 is het minimum bedrag, het kan aangevuld worden tot € 805,00quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:46 schreef machteld het volgende:
¤ 574,92![]()
Alleen de huur is al ongeveer zoveel voor een klein optrekje in A'dam.
En water, gas, licht dan? ozb? ziekenfonds, eigen bijdragen etc etc?
Schande
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:38 schreef mineo39-76 het volgende:
Bijstandsnormen per 01-01-2005 (WWB voorheen ABW uitkering - de laagste vorm van uitkering)
Alleenstaande tot 21 jaar: € 642,55 (maximum bedrag)
Alleenstaande 21-65 jaar: € 805,00 (maximum bedrag)
Alleenstaande, ouder dan 65 jaar: 867,00 (maximum bedrag)
Getrouwd tot 65 jaar: € 1150,00 (maximum bedrag)
Getrouwd, ouder dan 65 jaar: € 1217,00 (maximum bedrag)
Alleenstaande ouder (vader/moeder) tot 65 jaar: € 1035,00 (maximum bedrag)
*** Bedragen zijn exclusief evt. huursubsidie en kinderbijslag. ***
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:11 schreef pesci het volgende:
[..]
zoals zo'n beetje ieder student 4 jaar lang doet?
Lijkt me erg waarschijnlijk bij OESOquote:Nou, post jij nou eens dat artikeltje uit Elsevier, ik wil wel (ten vijfde) eens zien of jij niet bij Nederland het gezinsbedrag hebt gepakt en bij de andere landen het alleenstaandenbedrag.
quote:Ten eerste is 1200 euro wel erg mooi naar boven afgerond.----Niet op een schaal van 200
Ten tweede is dit een bruto bedrag.---Nee andere uitkeringen worden er niet mee meegenomen, het is eerder 1500 netto
Ten derde geldt dit voor een gezin, niet een alleenstaande.----Geldt voor de andere landen
Ten vierde is het zeker geen vetpot..-----In de andere EU landen die zeker niet goedkoper zijn en waar wij mee moeten concurreren lukt het ook
Is het nu zo moeilijk om dat artikeltje hier ff te dumpen of over te schrijven?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me erg waarschijnlijk bij OESO
Maar waren de argumenten weer op omdat je niet ingaat op de OP?
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:20 schreef donald_dick het volgende:
DM weer door de bocht...
had je al geen topic over dit soort onzin geopent?
je wertk zelf toch niet en leefd op de kosten van je ouders?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
* Mijn moeder betaalt mijn kleren en haalt ze zelf zodat ik ze kan uitzoeken
* Mijn moeder betaalt mijn verzekering en abbonementen
* Mijn moeder kookt gemiddeld 3/4 keer in de week, de rest regel ik zelf iets
* Mijn moeder doet de was en het huishouden(en de poets)
* Mijn moeder doet de boodschappen
* Mijn moeder regelt de dingen waar ik zelf geen zin in heb
Geen papa dank je voor je onbeschoftheidquote:Kritiek hebben op mensen met een uitkering maar je zelf lekker laten feteren door papa en mama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |