Ik las het in de krant ja, niks van gezien... (kom daar ook niet elke nacht langs eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand het spandoek bij het stadion gezien?
"6 Punten,het kan nog "
Hangtie nog dan? Zoja, waar?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
"6 Punten,het kan nog "
Ja duh!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:40 schreef TheVulture het volgende:
nu stunten tegen PSV zondag, die zitten nu in de Champions League-roes dus daar moet van geprofiteerd worden... als ze zondag winnen halen ze de nacompetitie nog, mark my words
zaterdag, zondag. who cares als ze maar winnenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zal me zondag een stunt worden ja...
Zaterdagavond daarentegen worden we afgeslacht door psv ben ik bang.
Hebben vrienden van ons gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
"6 Punten,het kan nog "
Oftewel: onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik geloof er ook niet in. PSV moet zaterdag wel heel nonchalant spelen en een totale offday hebben, willen we een kansje maken. Dan moet de FC wel een super dag hebben en tot de 95e minuut geconcentreerd zijn, dus niet zoals tegen Ajakkes.
Bij nader inzien ga ik voor 37quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
17
Ik hoop het wel ondanks dat ik voor PSV ben Den Bosch heeft de punten veel harder nodig als wij. Maar idd de kans is heel klein dat het gebeurd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik geloof er ook niet in. PSV moet zaterdag wel heel nonchalant spelen en een totale offday hebben, willen we een kansje maken. Dan moet de FC wel een super dag hebben en tot de 95e minuut geconcentreerd zijn, dus niet zoals tegen Ajakkes.
1 steward is sinds gisteravond zowat dakloos geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:57 schreef Reanimatie.com het volgende:
zullen we het nog hebben over onze stewards?
Ik verwacht landelijk...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:28 schreef Hathor het volgende:
Is dat alleen voor de Vliert of is het landelijk ?
quote:Op zondag 10 april 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had verwacht wel iets eerder thuis te zijn......
en je geeft het antwoord zelf al;quote:Op zondag 10 april 2005 00:24 schreef Cruoninga het volgende:
Maar goed, over de wedstrijd zelf. Die schijnt met name in Brabant nogal beladen te zijn. In Groningen leeft het ook wel iets meer dan de gemiddelde wedstrijd, maar niet zoveel als in Den Bosch heb ik het idee. Waar komt dit eigenlijk precies vandaan?
Vervolgens mochten jullie niet komen in de terugwedstrijd van de NC maar de eerstvolgende wedstrijd tegen elkaar het seizoen erop in Den Bosch liep het weer uit de hand,nou ja,zie het maar als wraakactie,toen is er in de rust een korte maar hevige confrontatie geweest achter de tribune met een zwaargewonde FCG supporter als gevolg.quote:Zover ik het weet begon de vete in de nacompetitie van 1998, toen het flink mis ging in de Oosterparkwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |