abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25967908
Mampaey wilde niet na 4 minuten al vies worden, dus besloot hij maar niet te duiken?

Wat een zak stront is dat zeg...
pi_25968007
ISBW heeft kennelijk geen cursus keepen voor die krant.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 april 2005 @ 12:51:10 #203
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_25974765
Ik zat op de bank sport te kijken, junior zat op mijn schoot mee te kijken naar de club van zijn vader.
Fons komt in beeld en er was geen houden meer aan, tranen met tuiten bij die kleine....

mama kon hem troosten en in bed leggen, papa heeft nog even een overwinningsbiertje los getrokken
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  maandag 4 april 2005 @ 17:50:05 #204
117098 Hathor
Effe niet
pi_25981231
Ze zouden de mensen van tevoren moeten waarschuwen voor zulke shokkende beelden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:46:47 #205
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_25997864
Gisteravond thuis gekomen kon er wel weer een kleine lach vanaf bij de kleine.
had niet verwacht dat hij nog zolang last zou hebben van het 'fonseffect'
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_26004540
Echt iedereen die ik tegenkom en Studio Voetbal heeft gezien, heeft het over de Fons .
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:43:34 #207
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26008865
Iemand het spandoek bij het stadion gezien?
"6 Punten,het kan nog "
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26009052
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
"6 Punten,het kan nog "
Ik las het in de krant ja, niks van gezien... (kom daar ook niet elke nacht langs eigenlijk )
pi_26009777
quote:
"6 Punten,het kan nog "
Hangtie nog dan? Zoja, waar?
pi_26009807
Morgen eens kijken!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26010420
nu stunten tegen PSV zondag, die zitten nu in de Champions League-roes dus daar moet van geprofiteerd worden... als ze zondag winnen halen ze de nacompetitie nog, mark my words
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26010527
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:40 schreef TheVulture het volgende:
nu stunten tegen PSV zondag, die zitten nu in de Champions League-roes dus daar moet van geprofiteerd worden... als ze zondag winnen halen ze de nacompetitie nog, mark my words
Ja duh! Als ze zondag winnen gelooft heel Den Bosch er weer in
pi_26010534
Dat zal me zondag een stunt worden ja...

Zaterdagavond daarentegen worden we afgeslacht door psv ben ik bang .
pi_26010875
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zal me zondag een stunt worden ja...

Zaterdagavond daarentegen worden we afgeslacht door psv ben ik bang .
zaterdag, zondag. who cares als ze maar winnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:59:46 #216
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_26010968
Ik kom hier eigenlijk veel te weinig

Toch proberen in de gaten te houden

Edit: heeft verder niks met de discussie te maken.. maja.. ga rustig verder

[ Bericht 28% gewijzigd door FCDB op 05-04-2005 23:05:52 ]
Nobody likes us.We Don't Care
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:30:28 #217
117098 Hathor
Effe niet
pi_26011802
Nou, ik wil niet al te pessimistisch zijn, maar ik geloof er niet meer in. Is ook niet zo heel erg in feite, gewoon weer een jaartje in de Toto divisie, kampioensfeestje aan het eind van het seizoen, en gewoon weer vol goede moed opnieuw beginnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_26011999
Ik geloof er ook niet in. PSV moet zaterdag wel heel nonchalant spelen en een totale offday hebben, willen we een kansje maken. Dan moet de FC wel een super dag hebben en tot de 95e minuut geconcentreerd zijn, dus niet zoals tegen Ajakkes.
  woensdag 6 april 2005 @ 16:39:30 #219
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_26026978
quote:
"6 Punten,het kan nog "
Hebben vrienden van ons gedaan.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_26028818
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Hebben vrienden van ons gedaan.
Goed initiatief, hopelijk pikken de spelers de boodschap op!

Iemand foto's van het spandoek?
pi_26042487
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik geloof er ook niet in. PSV moet zaterdag wel heel nonchalant spelen en een totale offday hebben, willen we een kansje maken. Dan moet de FC wel een super dag hebben en tot de 95e minuut geconcentreerd zijn, dus niet zoals tegen Ajakkes.
Oftewel: onmogelijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 7 april 2005 @ 12:09:33 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26044457
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
17
Bij nader inzien ga ik voor 37
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26044513
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoop het wel ondanks dat ik voor PSV ben Den Bosch heeft de punten veel harder nodig als wij. Maar idd de kans is heel klein dat het gebeurd.
Boodschap van algemeen nut.
  vrijdag 8 april 2005 @ 01:08:57 #224
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26063111
Toestemming FC Den Bosch – Feyenoord in De Vliert
Na de ongeregeldheden bij de wedstrijd tegen Roda JC heeft het bestuur van FC Den Bosch besloten om - mede gelet op de ernst van de gewelddadigheden - een aantal aanvullende maatregelen te nemen aangaande de veiligheid in Stadion ‘De Vliert’.

Zo worden de bij deze ongeregeldheden betrokken personen de toegang tot Stadion ‘De Vliert’ ontzegd. Er wordt verwacht dat dit in eerste instantie zal gaan om 27 tot 40 stadionverboden. Afhankelijk van het nog lopende onderzoek kan dit aantal vervolgens nog stijgen.

In aanvulling hierop zal met betrekking tot de tolerantiegrens een aanzienlijke verscherping plaatsvinden. Opruiend gedrag binnen het stadion wordt niet meer geaccepteerd.

Met het oog op volgend seizoen en de lange termijn heeft FC Den Bosch zich inmiddels aangemeld bij de KNVB met betrekking tot een ‘pilot’ inzake de verbetering van de toegangscontrole in voetbalstadions.

Op basis van alle door de verschillende betrokken partijen genomen maatregelen heeft de burgemeester van ’s-Hertogenbosch toestemming verleend om de wedstrijd FC Den Bosch - Feyenoord op 13 april aanstaande om 18.00 uur te spelen in Stadion ‘De Vliert’.

Ze hebben er zin in...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26069179
Ik zou zo'n burgemeester ook een stadionverbod geven, oftewel, zorgen als harde kern dat ie er niet in kan komen, als ie ineens bij een succesje wel z'n kop wil laten zien.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')