Stoerrr! Hoeveel graden is het nu 's nachts eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef nikky het volgende:
Ik heb ooit in mijn oude huis op het balkon geslapen. Heerlijk gewoon. In de buitenlucht zonder stofdoekkie ertussen wakker worden. Het was wel fris maar het dak was nog lekker warm van de vorige dag dus het luchtbed ook..
Ik ook niet (als ik het pitten onder een brug voor een paar uurtjes niet meetel, dronken), maar dat ga ik dus binnekort wel doen, heb sinds ik op mezelf woon altijd een balkon gehad, maar nooit het idee of de behoefte gehad om daar eens te gaan maffen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb het nog nooit gedaan.
Hebben ook geen balkon trouwens.
Maar heb ook nog nooit gepit zo open en bloot in de buitenlucht.
damn, goed punt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Andoire het volgende:
Wel een keer geprobeerd, maar ik werd echt gek van de muggen en zo.
Klotemuggen ook![]()
quote:
En laat je dan de deur gewoon open? Zou het hier niet doen want ze zijn zo over de poort en zijn zo binnen.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan wel eens op een hele warme nacht inderdaad op de ligstoelen in de tuin liggen, in badjas...
Die koppen van de buren...![]()
in de zomer kan er ook zomaar een stortbui komen. en onweerquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb nooit last van muggen. Anders branden we een citroenkaars, romantisch.
Citronella!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Andoire het volgende:
Wel een keer geprobeerd, maar ik werd echt gek van de muggen en zo.
Klotemuggen ook![]()
Whahaha, wat leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan wel eens op een hele warme nacht inderdaad op de ligstoelen in de tuin liggen, in badjas...
Die koppen van de buren...![]()
Nog beter, nog relaxter! Dat regengeluid!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de zomer kan er ook zomaar een stortbui komen. en onweer.
Wij hebben een goed afgesloten tuin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En laat je dan de deur gewoon open? Zou het hier niet doen want ze zijn zo over de poort en zijn zo binnen.....
in december beginnen met elke dag 2 vitamine B pillen, niks aan de handquote:
Hét medicijn tegen muggenbeten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
in december beginnen met elke dag 2 vitamine B pillen, niks aan de hand
Jah, mij ook!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb geen balkon
Lijkt me heerlijk trouwens.
Dat houd ik best een dagje vol hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:18 schreef skiczukie het volgende:
Pitten op het strand vind ik alweer een stuk minder relaxt.
Oeeww! Klinkt top!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Doe ik iedere zomer
Ik zit op de eerste verdieping dus muggen heb ik niet veel last van, even mijn hangmatje spannen tussen de zijkanten van het balkon, grote handdoek erin, kussentje en laken mee... Heerlijk!
Vooral die gezichten van mensen die 's morgens vroeg langs fietsen.. Helaas staat de zon 's morgens op die kant dus als het heel warm wordt smoor je om half zeven al uit je hangmat maar dan heb je gelijk een goeie reden om lekker vroeg in de zon te zitten met een ontbijtje!
Ik kan het in ieder geval iedereen aanraden
explainquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik niet echt, ik moet nog politiespiegels monteren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb een balkon met best wel wat privacy.
Heerlijk is dat. In de zomer na het zuipen in het weekend thuis komen, balkondeuren open,quote:Pitten op het balkon.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Kleine kinderen mag je niet (zoveel) van die Vitamine B pillen geven meen ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En dat zeg je nu?![]()
4 maanden later?
![]()
Maar bedankt voor de tip, hij staat in December in de agenda!
Zeker voor zoonlief, die ze altijd lekprikken...![]()
Vroeger veel gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:39 schreef skiczukie het volgende:
In de zomer. Hoe relaxed zal dat zijn, alsof je op vakantie bent, ergens ligt te snurken in een bosje omdat je de tent niet kon halen. Ik heb er nu al zin in. Jullie ook?![]()
Geen openbaar grasveldje in de buurt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaanEn het is inderdaad heerlijk !
Gaat nu moeilijk zonder balkon.
dat ligt vol poepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen openbaar grasveldje in de buurt?
TERING GEK ik wil jou wel slapent tegen komen op een grasveldje. Ga ik naast je liggen en dan lepeltje lepeltje houdingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaanEn het is inderdaad heerlijk !
Gaat nu moeilijk zonder balkon.
zelf een paar dagen flink schijten op dat veldje daar kunnen die honden niet tegen zegt men. Dus dan komen ze niet meer. Schijten ze dus ook niet meer en kan jij lekker slapenquote:
Jij bent toch geen grote vent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TERING GEK ik wil jou wel slapent tegen komen op een grasveldje. Ga ik naast je liggen en dan lepeltje lepeltje houding![]()
Dit is getest op het strand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelf een paar dagen flink schijten op dat veldje daar kunnen die honden niet tegen zegt men. Dus dan komen ze niet meer. Schijten ze dus ook niet meer en kan jij lekker slapen![]()
nee ik ben een heel lief eerlijk gezellig schattig jongetje die graag aandacht wil.quote:
dat wil ze dus nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik ben een heel lief eerlijk gezellig schattig jongetje die graag aandacht wil.
Ik heb een neger lul en die is groter dan de dingen die in haar vensterbank staan. Dus ja ze wilt me dus welquote:
Om je argumenten kracht bij te zetten ga je ook meteen als een neger praten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een neger lul en die is groter dan de dingen die in haar vensterbank staan. Dus ja ze wilt me dus wel![]()
Nee dat noem je dyslectiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Om je argumenten kracht bij te zetten ga je ook meteen als een neger praten?![]()
Rot lekker op je balkon of zo om daar te slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef skiczukie het volgende:
Rot eens op naar ONZ.
quote:
Jah, zo, okee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rot lekker op je balkon of zo om daar te slapen![]()
En een balkon?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef dady het volgende:
Als het mooi is, ga ik vaak achterin de tuin liggen tussen de bomen, heerlijk. Of ik pak een van de hangmatten op de veranda heerlijk, en met je vriendin is het ook een aanrader.
Heb wel een dakterras, dan lig ik alleen niet droog. Maar de veranda is perfect voor warm doch nattig weerquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef Proper_fucked het volgende:
Vorig jaar vakantie in spanje hele vakantie op balkon gelegen, 1e nacht ben ik met nog gozer gelijk op t balkon gaan liggen(binnen te heet, geen airco) en matrassen hebben er hele vakantie gelegen... heerlijk... Thuis heb ik het ook wel eens gedaan maar toch stuk frisser...
Edit: Foto![]()
[afbeelding]
nee.. boxer..quote:
Wheheh.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:12 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Boxer, my ash, hij ligt zich gewoon af te rukken.
over mij heen zekerquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:12 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Boxer, my ash, hij ligt zich gewoon af te rukken.
ik zie niet in waarom niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:10 schreef skiczukie het volgende:
Het is vannacht weer de ideale buitenmaftemperatuur. Maar ga ik niet doen, moet morgen om half 7 op.
Omdat ik toch brakker wordt als ik op het balkon wakker wordt. En het is koud zo vroeg. Doet me dan weer denken aan die ochtend dat ik op een rotonde wakker werd enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |