Heb een paar maanden geleden m'n oude 286 en 486 bij het vuil gezet, waren binnen 2 minuten wegquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeugdsentiment popovski...
Net al die nummertjes gedraaid, geweldig
Oude HD in een nieuwe pc met XP en virusscanner hangen, virussen uit dat tijdperk kunnen toch weinig uitvreten met XPquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zit net een CD-Rom speler in, voor een brander was het toen nog iets te vroeg
Geloof me, dat ding kom je pas weer tegen als je gaat verhuizen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is indd ook nog een 486 ja
Ik ga m gewoon houwe
Dan heb ik weer een paar uur lolquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Geloof me, dat ding kom je pas weer tegen als je gaat verhuizen.
Lost is idd goed. Alleen keek er van de week iemand bij mij mee, die snapte het niet want die had aflevering 1 en 2 gemistquote:
4 april.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
wen ar joe koing flieing to she joenaited states ook al weer?
dan ik ga maar ff zoekenquote:
Je moet idd elke aflevering wel zien denk ik...anders mis je teveel dingetjes.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lost is idd goed. Alleen keek er van de week iemand bij mij mee, die snapte het niet want die had aflevering 1 en 2 gemist
En aangezien je ook niet teveel mee kan nemen lijkt me moet je zeker heel veel weggooien... ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef popolon het volgende:
[..]
4 april.
Wat kom je toch een rotzooi tegen eigenlijk, mensen bewaren teveel
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef popolon het volgende:
Wat kom je toch een rotzooi tegen eigenlijk, mensen bewaren teveel
Nee hoor, ik heb 'kenissen' bij de mensen van TheDutch Store daar (www.thedutchstore.com), ik heb een plekje op de boot voor m'n spullen voor bijna niks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef Noca het volgende:
[..]
En aangezien je ook niet teveel mee kan nemen lijkt me moet je zeker heel veel weggooien... ?
36quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij onze verhuizing in december 36 vuilniszakken met jaren bewaarde troep weggegooid en 9 zakken vol kleding bij het goede doel afgeleverd.
die mix kwam ik laatst ook nog tegen op mijn mp3 speler (in de shuffle functie)quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel die PC staat vol met FastTracker bestanden/samples e.d. Ik heb daar echt uuuuuren aan besteedt...
Doe het nu nog steeds, af en toe vloeit er wel eens iets leuks uit zoals m'n plaatselijk hitje afgelopen zomer met de remix van Forca...
Kortquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed popo, leg het me eens uit want ik lees altijd alleen flarden. Woon je hier en ga je naar de VS voorgoed, woon je in de VS en ben je tijdelijk hier of hoe zit het?
Zo, dat is eruit...
Tuurlijk niet joh !quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Trouwen ook nog officieel joh? Cool hoor. In Vegas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |