Lost is idd goed. Alleen keek er van de week iemand bij mij mee, die snapte het niet want die had aflevering 1 en 2 gemistquote:
4 april.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
wen ar joe koing flieing to she joenaited states ook al weer?
dan ik ga maar ff zoekenquote:
Je moet idd elke aflevering wel zien denk ik...anders mis je teveel dingetjes.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lost is idd goed. Alleen keek er van de week iemand bij mij mee, die snapte het niet want die had aflevering 1 en 2 gemist
En aangezien je ook niet teveel mee kan nemen lijkt me moet je zeker heel veel weggooien... ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef popolon het volgende:
[..]
4 april.
Wat kom je toch een rotzooi tegen eigenlijk, mensen bewaren teveel
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef popolon het volgende:
Wat kom je toch een rotzooi tegen eigenlijk, mensen bewaren teveel
Nee hoor, ik heb 'kenissen' bij de mensen van TheDutch Store daar (www.thedutchstore.com), ik heb een plekje op de boot voor m'n spullen voor bijna niks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef Noca het volgende:
[..]
En aangezien je ook niet teveel mee kan nemen lijkt me moet je zeker heel veel weggooien... ?
36quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij onze verhuizing in december 36 vuilniszakken met jaren bewaarde troep weggegooid en 9 zakken vol kleding bij het goede doel afgeleverd.
die mix kwam ik laatst ook nog tegen op mijn mp3 speler (in de shuffle functie)quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel die PC staat vol met FastTracker bestanden/samples e.d. Ik heb daar echt uuuuuren aan besteedt...
Doe het nu nog steeds, af en toe vloeit er wel eens iets leuks uit zoals m'n plaatselijk hitje afgelopen zomer met de remix van Forca...
Kortquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed popo, leg het me eens uit want ik lees altijd alleen flarden. Woon je hier en ga je naar de VS voorgoed, woon je in de VS en ben je tijdelijk hier of hoe zit het?
Zo, dat is eruit...
Tuurlijk niet joh !quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Trouwen ook nog officieel joh? Cool hoor. In Vegas?
Uh nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Je neemt dus geen gok met dit huwelijk.
Komt je familie uit NL over voor de trouwerij en beloof je dat je de foto's ervan hier in Hools plaatst?quote:
Ja die komen, en nee, ik ben niet zo van de (persoonlijke) foto's op fokforum plaatsen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt je familie uit NL over voor de trouwerij en beloof je dat je de foto's ervan hier in Hools plaatst?
Das vlakbij Zeeland man!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:13 schreef popolon het volgende:
Ah, iets dichter Bij Detroit.
[afbeelding]
Ik ga bij het rode sterretje wonen.
Maar goed, ik ga weer even opruimen
quote:
Wel grappig danquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
En bij Overijssel, Zutphen, Holland
Dat krijg ik toch wel af en toe, zou raar zijn als ik dat niet kreeg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wel grappig dan
Hoef je in principe ook niet bang te zijn dat je heimwee zult krijgen haha
Is geen domme vraag.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:28 schreef appelsientje het volgende:
misschien een domme vraag, maar wilde zij niet naar Nederland komen ? of wilde jij graag naar The states?
O o oke dat is duidelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Is geen domme vraag.
Heb haar hier leren kennen toen ze hier nog woonde. En voordat ik ooit in de VS was geweest wou ik dat ook misschien wel.
Toen werd ik 'verliefd' op waar zij woonde
je moet gewoon wat hypocriete en naieve dingen dingen voor lief nemen, of beter, je niet te druk om maken, dan is het best mooi
Ja klopt, heel veel hebben een Nederlandse achternaam.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O o oke dat is duidelijkwonen daar nu ook veel Nederlandse imirgranten in de buurt? ik heb wel ergens iets gelezen dat er state is met onwijs veel Nederlanders.. en omdat ze steden zo op Nederland lijken
geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja klopt, heel veel hebben een Nederlandse achternaam.
En wat jij bedoelt is het plaatsje Holland, daar wil je echt als Nederlander niet komen(oude tradities, klompendans, haring etc.)
Wat maak je eigenlijk voor iets? Ik begreep iets van een CMS ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:53 schreef appelsientje het volgende:het werkt
eindelijk.....
![]()
ben bezig met iets in php maar het wilde maar niet werken
Maar eindelijk doet ie wat ik wil.....
Rondje van mij
Yep .... beetje lastig om uit te legen in een paar zinnenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat maak je eigenlijk voor iets? Ik begreep iets van een CMS ofzo?
daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:56 schreef VoreG het volgende:
"Radiohead maakte beste album ooit"
Erg goed album maar niet het beste
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yep .... beetje lastig om uit te legen in een paar zinnen![]()
Maar als hij online is, zal ik ff een dummy account aanmakendan kan ik het laten zien....
Voordat ik hier aan begon wist ik bijna niks van PHP...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |