foto die erbij stond:quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:49 schreef Klingon het volgende:
De Gelderlander van vandaag, op de voorpagina:
[..]
heb je zit of staanplaatsen? als je zitplaatsen hebt hoef je niet beng te zijn dat je achteraan moet staan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:26 schreef autocue het volgende:
Oeh, ik ga er morgen ook heen (), maar ik had nog wel een vraagje...
Rond welke tijd is het verstandig om daar aan te komen? Ik wil aan de ene kant niet twee uur wachten en aan de andere kant vind ik op het laatste moment bij je plaatsje komen ook niets. Bij voorbaat dank voor 't antwoord.![]()
volgens de site rijden er bussen vanaf de parkeerplaatstenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, paar jaar geleden bij Rammstein waren we echt niet te laat daar en toch moesten we toen al ver weg parkeren en ongeveer 20 a 25 minuten lopen naar 't Gelredome. De parkeervoorzieningen zijn echt bagger!
Toen nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef rubbereend het volgende:
volgens de site rijden er bussen vanaf de parkeerplaatstendat mag ik hopen
denk eerder Elst, Lent is bij Nijmegenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen niet. Damn... wat een takke-eind was dat op m'n zere voeten. Het was echt iets van 25 min. We stonden in een durpje vlakbij het Gelredome... Lent ofzo. Damn
Hmm nee Elst was het niet. Hmpf. Ik heb nog wel in Nijmegen gewoond en opgegroeid in Zutphen.. hoe heet dat domme durp nou...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk eerder Elst, Lent is bij Nijmegen
Elden is meer een wijk van Arnhemquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm nee Elst was het niet. Hmpf. Ik heb nog wel in Nijmegen gewoond en opgegroeid in Zutphen.. hoe heet dat domme durp nou...
Ik ga het opzoeken. Moment!
* Elden! Dat was het.
gelukkig?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:50 schreef Dandilion het volgende:
wij hebben zit plaatsen, gelukkig!
Waalbrug over en door blijven rijden, borden volgen en alles komt goedquote:Mijn vriend en ik hebben een hotelletje geboekt in Nijmegen, maar vrienden van ons komen uit Rotterdam ons ophalen in nijmegen, is dat eigenlijk een beetje te doenmet de auto> nijmegen -gelredome?
quote:en weet iemand wat ze allemaal gaan spelen?
ik zou zo graag white shadows en swallowed in sea willen horen.
2 typefoutjes door de haastquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:21 schreef Dandilion het volgende:
jij ni helemal goei nedeeerlans spreccen???
Wij zetten onze auto in een woonwijk in de buurt van Kronenburg. Tien minuutjes lopen max. Vanaf morgen 14.30 uur bij ingang E, met poncho (want volgens mij wordt het kutweer)quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het opzoeken. Moment!
* Elden! Dat was het.
ik neem aan dat ze IN het stadion wel het dak erop gooien.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:47 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wij zetten onze auto in een woonwijk in de buurt van Kronenburg. Tien minuutjes lopen max. Vanaf morgen 14.30 uur bij ingang E, met poncho (want volgens mij wordt het kutweer)
is er een beetje goed te parkeren in de woonwijken ni de buurt, dat lijkt me namelijk makkelijker dan die grote parkeerplaatsenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:47 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wij zetten onze auto in een woonwijk in de buurt van Kronenburg. Tien minuutjes lopen max. Vanaf morgen 14.30 uur bij ingang E, met poncho (want volgens mij wordt het kutweer)
MSN? Die bagger gebruik ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:33 schreef Devlinsect het volgende:
Dan koop je de kaarten van Err twee posts boven ze. Voeg je hem ff toe in je MSN en spreek je wat af....
Zo damn is dat niet. Waar een wil is...
jij ook alquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef Myra het volgende:
Jaaaaaa, vanavond is het zo ver! Ik heb er zin in![]()
wat zij zegtquote:
niet hard dansen dus, of zweet je nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef Ri-Klain het volgende:
Hij mag alleen niet nat worden, want t is met gewone stift gedaan![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef Ri-Klain het volgende:
ja ja ja jaIk heb er zin in
![]()
Gehuld in deze zelf gemaakte creatie zal ik in het Gelredome aanwezig zijn
[afbeelding]
![]()
mooi figuurtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef Ri-Klain het volgende:
ja ja ja jaIk heb er zin in
![]()
Gehuld in deze zelf gemaakte creatie zal ik in het Gelredome aanwezig zijn
[afbeelding]
![]()
Concert gaat door, aldus iemand op colplayfans.nl die naar Gelredome heeft gebeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Enige kans dat het niet doorgaat vanavond ivm aanslagen Londen?
maar, zoals ook al in een van de reacties staat:quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef soul114 het volgende:
[..]
Concert gaat door, aldus iemand op colplayfans.nl die naar Gelredome heeft gebeld.
Tevens staat op colplayfans.nl vermeld dat er een tweede voorprogramma zal zijn!
hoe weet je datquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hmmz, schijnt dat Chris Martin atm nog in Londen is
zoiets hoorde ik ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
5 uur zouden ze richting Nederland gaan heb ik gehoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |