Concert gaat door, aldus iemand op colplayfans.nl die naar Gelredome heeft gebeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Enige kans dat het niet doorgaat vanavond ivm aanslagen Londen?
maar, zoals ook al in een van de reacties staat:quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef soul114 het volgende:
[..]
Concert gaat door, aldus iemand op colplayfans.nl die naar Gelredome heeft gebeld.
Tevens staat op colplayfans.nl vermeld dat er een tweede voorprogramma zal zijn!
hoe weet je datquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hmmz, schijnt dat Chris Martin atm nog in Londen is
zoiets hoorde ik ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
5 uur zouden ze richting Nederland gaan heb ik gehoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
quote:Concert Coldplay gaat door ondanks terreur London
Het centrum van Londen is vanochtend opgeschrikt door een serie terreuraanslagen. In minstens zes metrostations en een dubbeldekbus zijn explosieven ontploft.
In samenspraak met het management en de band is besloten het concert van Coldplay door te laten gaan ondanks deze betreurenswaardige berichten.
Er worden geen extra veiligheidsmaatregelen genomen in Gelredome omdat de reeds bestaande veiligheidsmaatregelen in Gelredome van hoog niveau zijn
...ben benieuwd wat hiervan de invloed zal zijn op het concert. Kan mijns inziens twee kanten op..of het worden een schitterend, persoonlijk en intens concert met triest en/of boze ondertoon.., of ze raffelen het af en gaan naar huis...quote:Concert Coldplay gaat door ondanks terreur London
Het centrum van Londen is vanochtend opgeschrikt door een serie terreuraanslagen. In minstens zes metrostations en een dubbeldekbus zijn explosieven ontploft.
In samenspraak met het management en de band is besloten het concert van Coldplay door te laten gaan ondanks deze betreurenswaardige berichten.
Er worden geen extra veiligheidsmaatregelen genomen in Gelredome omdat de reeds bestaande veiligheidsmaatregelen in Gelredome van hoog niveau zijn
bron: http://www.gelredome.nl/publiek/index.asp?p=3&id=43
één ding is zeker, het wordt een bijzonder concertquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:43 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...ben benieuwd wat hiervan de invloed zal zijn op het concert. Kan mijns inziens twee kanten op..of het worden een schitterend, persoonlijk en intens concert met triest en/of boze ondertoon.., of ze raffelen het af en gaan naar huis...
nou ik denk dat dat afraffelen wel mee valt... misschien dattie er wel wat over zegt... en dat het meer een intens iets word...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:43 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...ben benieuwd wat hiervan de invloed zal zijn op het concert. Kan mijns inziens twee kanten op..of het worden een schitterend, persoonlijk en intens concert met triest en/of boze ondertoon.., of ze raffelen het af en gaan naar huis...
uiteraard ook waar ik op hoopquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:44 schreef spenky het volgende:
[..]
nou ik denk dat dat afraffelen wel mee valt... misschien dattie er wel wat over zegt... en dat het meer een intens iets word...
dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef rubbereend het volgende:
Chris gaat er zeker wat over zeggen en een nummer aan opdragen
Wat ik zo op de site hoor klinkt best aardig, ben benieuwd.. Heb er zin in... over half uurtje ben ik ook onderwegquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:41 schreef pascalheister het volgende:
deze dus
http://www.vertigotheband.com/index1.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |