Die generator moet dood, desnoods de uitvinder daarvan!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doe niet zo pre-industrieel. Het was de generator.
Ludiek Luddite.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die generator moet dood, desnoods de uitvinder daarvan!![]()
![]()
![]()
Thomt -ie dan! Was geniaal.quote:
Ik was nog niet verder gekomen dan Je was een beetje Thom en die vond ik zwak, maar ik moest toch de eerste zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Thomt -ie dan! Was geniaal.
Denk voortaan eens na over een titel.![]()
![]()
![]()
Pomtie thom, neuriede Bos.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was nog niet verder gekomen dan Je was een beetje Thom en die vond ik zwak, maar ik moest toch de eerste zijn.
.
Kastanova..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef sjun het volgende:
Zijn Wouter Bos en Geert Wilders al om een mening gevraagd?
![]()
Zullen we eerst maar eens Nederlands gaan spreken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef Drugshond het volgende:
Blijven we parallel posten... of krijgen nog een merge als de PC van sizzler gefixed is.
de pc van Sizzler heeft Sizzler gebannedquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef Drugshond het volgende:
Blijven we parallel posten... of krijgen nog een merge als de PC van sizzler gefixed is.
trek er op uit, roof & plunder!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:42 schreef du_ke het volgende:
Oi!
Ben niet brak, ik voel me gewoon anders.
Ik ga eerst even pitten; laat in de middag meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |