Ik heb zelf nog 2 zakken eitjes liggen, en er zitten ook nog pure tussen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik keek je nog zo vriendelijk aan.
Nu krijg je geen eitje
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Overdag heeft Alicey een gewoon beroep. Maar 's avonds verandert zij in een konijn, dat dagelijks sultana nodig heeft."
Hoezo? Bestaat ie niet dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die in de paashaas geloven
paarse_paashaasquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die in de paashaas geloven
nee, het gaf teveel ruisquote:
Wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef AMD64 het volgende:
Een paashaas die naar je zwaait? Dan moet het wel een bekende van je geweest zijn !
Paashazen zwaaien naar iedereen, dat is toch algemeen bekend?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Anders zou hij/zij niet zo naar je zwaaien
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Overdag heeft Alicey een gewoon beroep. Maar 's avonds verandert zij in een konijn, dat dagelijks sultana nodig heeft."
Maar zo vroeg?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Paashazen zwaaien naar iedereen, dat is toch algemeen bekend?
Je denkt dat ik bevriend ben met paashazen?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat je een dubieuze vriendenkring erop nahoudt.
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien had hij wel cocaine gebruikt?
Als je als paashaas gaat heb je denk ik best wel aardig wat schadelijke stoffen gehad in je leven ja.quote:
Waarmee dan wel?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je denkt dat ik bevriend ben met paashazen?![]()
No way!
Met niemand! Ik lijk misschien soms aardig en lief op fok, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo!quote:
I second that!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met niemand! Ik lijk misschien soms aardig en lief op fok, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo!
Je bent een secreet zonder sociaal leven?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met niemand! Ik lijk misschien soms aardig en lief op fok, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo!
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je als paashaas gaat heb je denk ik best wel aardig wat schadelijke stoffen gehad in je leven ja.
Zoiets!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je bent een secreet zonder sociaal leven?
En nu wil hij je nooit meer zien?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
En Ruis kan het weten, want die heeft me IRL gezien.
Zal dat dan zo erg zijn. Als je in zon huid van een paashaas loopt?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles waarvan je je kinderen leert om beslist niet aan te komen denk ik.
de kans dat ik d'r ooit spontaan tegenkom is vrij klein, aangezien ik 300km verderop woon ofzo!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En nu wil hij je nooit meer zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |