In de Albert Heijn hier, nota bene een Albert Heijn 5 (Dus uitgebreid assortiment zou je zeggen) niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef ioor het volgende:
en de rode puur, kan je hier gewoon apart kopen hoor
:quote:Op zondag 20 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Qua chocola is mijn favoriet puur, en eventueel ook wel wit. Melkchocolade vind ik echter toch wel minder.
Het assortiment paaseitjes bij de Albert Heijn is dus zo dat je wel zakken kan kopen met alleen maar melkchocolade eitjes, of zakken met wit, melk en puur gemengd, maar dus geen zakken met alleen puur of wit.
Hier baal ik van.
Ik denk het wel, maar het was meer dat ik toevallig paaseitjes zag liggen en iets had vanquote:Op zondag 20 maart 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hebben we hier een AH XL.
Maar Alicey, kun je je paaseitjes dan niet beter bij een Jamin oid kopen?
a. Jamin is duurquote:Op zondag 20 maart 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hebben we hier een AH XL.
Maar Alicey, kun je je paaseitjes dan niet beter bij een Jamin oid kopen?
a) AH Paaseitjes kwamen gisteren bij Kassa als duurste uit de (supermarkten) testquote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef detulp050 het volgende:
a. Jamin is duur
b. AH-eitjes zijn de überlekkerste
c. Speciaalzaken zijn achterhaald
Welke waren het beste dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
a) AH Paaseitjes kwamen gisteren bij Kassa als duurste uit de (supermarkten) test![]()
Maar zijn die ook het lékkerst?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
Edah Lekker & Laag was overall het goedkoopst.
de eitjes van de banketbakker zijn de überlekkerste... (maar ook de überduurste... dat dan weer wel)quote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef detulp050 het volgende:
[..]
a. Jamin is duur
b. AH-eitjes zijn de überlekkerste
c. Speciaalzaken zijn achterhaald
Dat ligt aan jouw AH dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Qua chocola is mijn favoriet puur, en eventueel ook wel wit. Melkchocolade vind ik echter toch wel minder.
Het assortiment paaseitjes bij de Albert Heijn is dus zo dat je wel zakken kan kopen met alleen maar melkchocolade eitjes, of zakken met wit, melk en puur gemengd, maar dus geen zakken met alleen puur of wit.
Hier baal ik van.
a) Jamin is geen supermarktquote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
a) AH Paaseitjes kwamen gisteren bij Kassa als duurste uit de (supermarkten) test;
b) Niet voor Alicey... want haar favoriete eitjes zitten tussen vieze melchoco-eitjes;
c) Juist daarom moeten we de speciaalzaak ondernemer steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |