dat scheelt wel een hoop zand!!!quote:
Mijn contactpersoon bij het CWI vloog me nog net niet naar de strot toen ik liet weten dat ik waarschijnlijk een HBO-studie ga volgen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Het CWI vindt anders van wel.
werkwerkwerk!
Ik heb zelf wel eens sollicitatiegesprekken gedaan bij het CBS en er wordt wel degelijk gekeken naar je presentatie.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Niet om je nog verder de grond in te trappen: 't CBS is een bedrijf waarbij ze meer kijken naar je papieren dan naar je presentatie. Onder andere omdat ze weten dat het personeel wat ze echt nodig hebben niet uitblinkt bij een sollicitatiegesprek. Dus in dat opzicht had je het bij dat bedrijf makkelijk.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef yozd het volgende:
[..]
Op het bier drinken. Als je voor je sollicitatiegesprek een paar halve liters naar binnen gooit,
dan gaat het stukken beter.
Maar dat ruik je toch, ook als je je tanden daarna poetstquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:29 schreef RaisinGirl het volgende:
Meestal ben ik niet erg nerveus voor een sollicitatiegesprek, maar één keer was ik dat wel (omdat ik die baan ontzettend graag wilde) en toen ik merkte dat ik nogal hyper was, heb ik een uur voorhet gesprek een glas witte wijn genomen en ik moet zeggen: het hielp erg goed. Het gesprek verliep uitstekend en ik had de baan.
Of ze roken het wel en dachten juist: "Hey, gezellig party-type! Zo iemand hebben we net nodig hier in ons bedrijf!"quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:49 schreef RaisinGirl het volgende:
Nee hoor, als je je tanden poetst, wat mondspray gebruikt, parfum op hebt, ruik je zo'n wijntje niet. Althans, ik neem aan dat zij het niet hebben geroken..
Je had zeker maar 1 glas gedronken, niet de hele fles. Dan is het nog wel weg te werken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:49 schreef RaisinGirl het volgende:
Nee hoor, als je je tanden poetst, wat mondspray gebruikt, parfum op hebt, ruik je zo'n wijntje niet. Althans, ik neem aan dat zij het niet hebben geroken..
Zwalkend kom je binnen gelopen, dikke kegel. Je praat met een dubbele tong. Tijdens het gesprek spring je op tafel en begint te dansenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef RaisinGirl het volgende:
Ja, uiteraard, één glas.. Anders zou het een iets te gezellig gesprek zijn geworden en was ik struikelend binnen komen wandelen.
Ach dan verzin je toch iets. Oh dat is champagne, was net bij de opening van een nieuw bedrijf blabla. Bij het lunchen net een glas aangeboden gekregen blablabla.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:53 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zwalkend kom je binnen gelopen, dikke kegel. Je praat met een dubbele tong. Tijdens het gesprek spring je op tafel en begint te dansen
Was je niet bang dat ze het markten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |