Ik zei 't toch Desquote:
Ik was ook al bezig met een deeltje 1159, maar tijdens het refreshen zag ik ineens die van CDP... je bent LUI Ajuu!! LUI!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:04 schreef ajuu het volgende:
DES te beter
LUI .... maar de l lijkt op de Iquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef ajuu het volgende:
waarom lul?
Jah. Ineens stortte ons sociale leven in!quote:
Fair is Fair maar 25 min is gewoon zielig en je moet prioriteiten stellen!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:09 schreef ajuu het volgende:
ja
toen ik zo oud was als jij kwam ik ook in 2 sedconden klaar, nu duurt het gewoon wat langer, okee?
We houden 't in op z'n salaris, ok?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fair is Fair maar 25 min is gewoon zielig en je moet prioriteiten stellen!
Ik verneuk graag!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:13 schreef ajuu het volgende:
nee ik hou ook op
ang3l, de layout!!!!!!!!!!!! wat doe je???? grrrrrr.....
Of het is gewoon puur genietenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fair is Fair maar 25 min is gewoon zielig en je moet prioriteiten stellen!
Bij de jeugd gaat dat resizen ook nog aanmerkelijk snellerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
bij mij resized ie gelijk!
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal iets vaker langskomen.
quote:
Nah, dan weten we naar welk feestje we gaan hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:24 schreef ajuu het volgende:
ik ben alleen nog goed voor het abatoir
Onstuimigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem het een haat-liefde verhouding.
Shut up, ik had het kei snel verbeterd!!!!quote:
Flowers ziet er wel lief uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp.... wil je nog naar een speciaal feestje?
[afbeelding]
Voorkeur?
16 April dusquote:
Okidoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:28 schreef Ang3l het volgende:
En dan gaat Dessie me NU dwingen om m'n tutu aan te doen .... Des! Slaapkamer! NU!
www.alternate.nlquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeur bij Vlarp om een nieuwe computer.
"Zullen we bij jou neuken? Ik heb geen plaats"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die mag je op de avond zelf regelen.
Kom op Vlarp, het doet even zeer, maar dan mag je 8 uur slapen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Zullen we bij jou neuken? Ik heb geen plaats"
www.informatique.nl ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
www.oprottenmetjealternate.nl
Ik haat alle computerwinkels.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.informatique.nl ?
www.paradigit.nl ?
Zeg... ik ga geen pijn leiden... dat reserveer ik voor anderequote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom op Vlarp, het doet even zeer, maar dan mag je 8 uur slapen.
Ohw..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle computerwinkels.
Andere wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg... ik ga geen pijn leiden... dat reserveer ik voor andere
2 eenpersoons campingbedjes op zolder, 2 banken in de huiskamer, 1 bank in de studeerkamer, een 1p bed op de opkamer en een 2p slaapbank op de slaapkamer (en nee dat is niet het bed van pup en mij). Take your pickquote:
Dood moeten ze!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:37 schreef ajuu het volgende:
ja vooral die jongens die daar werken in van die zwarte bloesjes
Daar zitten shirtjes onderquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:39 schreef ajuu het volgende:
UIT die bloesjes moeten ze!
Jij komt bij mij, pup gaat maar op de opkamerquote:
Bed is van mij!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 eenpersoons campingbedjes op zolder, 2 banken in de huiskamer, 1 bank in de studeerkamer, een 1p bed op de opkamer en een 2p slaapbank op de slaapkamer (en nee dat is niet het bed van pup en mij). Take your pick
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij komt bij mij, pup gaat maar op de opkamer
Volgens de laatste berekeningen is het bed nog steeds van Ang3l.quote:
Moeten we wel zachtjes doen, want Vlarp slaapt in de kamer schuin onder ons... tenzij we het luik van de hooizolder dichtdoenquote:
Ik claim het voor die nachtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de laatste berekeningen is het bed nog steeds van Ang3l.
Ik gok ff dat ie het 1p bed op de opkamer bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de laatste berekeningen is het bed nog steeds van Ang3l.
IK neem wel oordopjes meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten we wel zachtjes doen, want Vlarp slaapt in de kamer schuin onder ons... tenzij we het luik van de hooizolder dichtdoen
Een opkamer is een kleine kamer op een tussenverdieping, bij boerderijen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:42 schreef ajuu het volgende:
wat is een opkamer?
Okay, ik zal heel stil zijn en discreet handelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten we wel zachtjes doen, want Vlarp slaapt in de kamer schuin onder ons... tenzij we het luik van de hooizolder dichtdoen
Wie is krieke?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef Ang3l het volgende:
Ff haren kammen voor dansles (krieke komt)
Nog niet, we liggen nog niet op bed.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*stelletje neukers hier*
Nee.. ik lijd geen pijn die nachtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar ga jij pijn voor lijden?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:46 schreef ajuu het volgende:
je kan wiz toch ook gewoon vastbinden in de kelder?
Het gaat over neukenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:47 schreef tech het volgende:
Zozo, stelletje spammers! Hebben jullie de smaak weer te pakken, of zo?
Discretie gewenst jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Okay, ik zal heel stil zijn en discreet handelen
KRIEKE!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef Ang3l het volgende:
Ff haren kammen voor dansles (krieke komt)
Dat doen we IN de Red & Blue, niet NA de Red & Bluequote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:46 schreef ajuu het volgende:
Dan moeten we op 2 april gaan ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen we IN de Red & Blue, niet NA de Red & Blue
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:50 schreef ajuu het volgende:
ben nog nooit zo vaak gequote als afgelopen half uur volgens mij
heb een quote-html an mijn kont hangen of zo?
We gaan de 2e, we binden Des vast, en halen hem dna met die Flowers weer opquote:
Da's een idee..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan de 2e, we binden Des vast, en halen hem dna met die Flowers weer op
Volgens mij is ie bekend ofzo...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:52 schreef ajuu het volgende:
wies krieke dan?...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:46 schreef ajuu het volgende:
Ach ja.. voor alles moet er een eerste keer zijn..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen we IN de Red & Blue, niet NA de Red & Blue
Dat verklaart het... Vooral doortypen, jongens... Hoe meer je erover lult, hoe minder je het hoeft te doenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:52 schreef tech het volgende:
[..]
Dat verklaart het... Vooral doortypen, jongens... Hoe meer je erover lult, hoe minder je het hoeft te doen
Wat doet 'ie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
go TECH go
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja hallo.. wie begon er nou over neuken??
haha Jij kon ook niet ontbreken met je stoute dingenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haha Jij kon ook niet ontbreken met je stoute dingen
Ach.. opfriscursusje nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
Ik ben mn stoutheid helaas verloren
Nou jah ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
Ik ben mn stoutheid helaas verloren
Hulplijn?quote:
Je zit idd verkeerd whahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef ajuu het volgende:
MM was toch de HUNK van dit topic? of zit ik nou verkeerd?
*knik*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef ajuu het volgende:
MM was toch de HUNK van dit topic? of zit ik nou verkeerd?
Sorry hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:04 schreef ajuu het volgende:
nou wil iedereen opeens nueken
11 dec 2004quote:
Niet dat dat niet heel erg fascinerend is, lieve Herb, maar daar moet je misschien niet zo mee te koop lopen... Doe ik toch ook niet?quote:
Daar heb ik het ook niet overquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef ajuu het volgende:
half jaar is niks
je mankeert tocdh niks aan je handen trouwens
Ik schaam me er niet voor...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef tech het volgende:
[..]
Niet dat dat niet heel erg fascinerend is, lieve Herb, maar daar moet je misschien niet zo mee te koop lopen... Doe ik toch ook niet?
MM moet even een spiegel checkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:08 schreef ajuu het volgende:
CDP en MM ziitten niet helemaal op dezelfde lijn geloff ik
nou weet iik nog niks
De tijd dat we in 20 minuten een topic volspamde ... *zwijmel*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
vroeger....
nog voor die newbies, die het inmiddels al niet meer zijn.....
*zucht*
waarom zet je er dan zo'n foto bij van iemand die dat niet isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Soms zie je wel eens wat leuks op gay.nl
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom zet je er dan zo'n foto bij van iemand die dat niet is
We gaan 16 april naar de Red & Bluequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:19 schreef Andyvie het volgende:
damn, ik kan het hier niet eens bijhouden....ik moest gewoon 3 pagina's bijlezen
Maar er is alweer iets van een meeting in de maak of zo?
Dank u!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd die CDP post is wel wat leuker dan die van Gay.nl
Blijft leuk hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha die studeert ook Media & Cultuur en hij zit meestal achter mij.![]()
He, shit zegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef ajuu het volgende:
ja je bent te laat
Ik hoef geen eigen bed hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat je te laat inschakelt..
Bedden kun je regelen bij Ang3l
Hij is wel cute ja. Vooral als ie zijn grote koptelefoon op heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blijft leuk haha
en Desperate Housewives volg k op de belg
Daar had jij toch nooit moeite mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Dan was die van Vlarp leuker, donker, hoewel met 19 te jong.
Ik wil eerst!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij is wel cute ja. Vooral als ie zijn grote koptelefoon op heeft.
Ik kan me een avond in 't Bolke herinneren, erg lang geleden....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe komt dat sprookje nou weer in de wereld?.
mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ach wat boeit leeftijd nou , ik ben niet zo kieskeurig hoor![]()
*shocking*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ach wat boeit leeftijd nou , ik ben niet zo kieskeurig hoor![]()
je werk heeft dus ook z'n leuke kantenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op m'n werk lopen nu 2 (vermoedelijk homo) erg leuke jongens rond...
Ik proef sarcasme in MM's opmerking...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
*shocking*
(and i mean that... it's not sarcastic this time)
Oh, dat zoenen met een duitsertje die toen 18 was, en ik 26.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan me een avond in 't Bolke herinneren, erg lang geleden....
Tja.. Out Of My League.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha.. ga maar achter aansluiten .. er zijn wel meerdere kapers
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha.. ga maar achter aansluiten .. er zijn wel meerdere kapers
allemaal jong personeel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
je werk heeft dus ook z'n leuke kanten
probably...yeah...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme in MM's opmerking...
wie weet......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme in MM's opmerking...
pas je het Joey-Tribiani systeem toe???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja.. Out Of My League.
Is niet eens t proberen waard
dat is dus al een extra pluspunt hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
allemaal jong personeel...
en 1 van die leuke jongens is Brabander...
6.5 dus 8.5quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
pas je het Joey-Tribiani systeem toe???
dan moet je zelf eerst een cijfer hebben,
en dan kan je op jongens/meiden mikken met een maximale uitwijking van 2
dus stel je bent een 7, dan mag je een 5 daten, maar ook een 9 (en alles daartussen)
Ik heb een 7.4 op HotorNotquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus stel je bent een 7, dan mag je een 5 daten, maar ook een 9 (en alles daartussen)
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
Wel ja, nog een.quote:
En leeftijd doet er dan niet toe hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Homo zoekt brabander...... aan zo'n programma zou ik wel willen meewerken![]()
Wat moet dat wel niet voor een toestand als de afdeling Limburg ook vertegenwoordigd gaat worden op een meet?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor mij is't geweldig met een meeting, allemaalzachte G's
om heen
Die kwam ik al tegen tussen de nieuwe profielen..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ook zo'n Out of My League geval:
[img]http://www-static.gay.nl/profielimg/profielimgfullsize/71722.jpg[img]
en OHWEE als deze ook weer word herkend
Ik woon 25 km onder Rotterdam.. ik zit geografisch net zo kutquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef ajuu het volgende:
ik ben nog nooit naar meeting geweest
maar ben bang dat geografisch in de minderheid ben
Ik vind Limburgs weer wat minder eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet voor een toestand als de afdeling Limburg ook vertegenwoordigd gaat worden op een meet?!.
.
pff..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die kwam ik al tegen tussen de nieuwe profielen..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs weer wat minder eigenlijk
Zo van Roosendaal tot Eindhoven is helemaal goed
Waar 'koop' ik dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
* loze opmerking: Heerlijk album, dat laatste van Intwine*
deze heb ik van de server van een maat van me geplukt...quote:
Ik vind dat IRC geleech maar eng...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
deze heb ik van de server van een maat van me geplukt...
maar hij zal vast ook op een IRCkanaaltje te vinden zijn?
Wat anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe kan het nou dat dit deel al weer bijna vol zit? Ging het over seks ofzo?.
Je gaat net zulke verhaaltjes schrijven als Waxxerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef ajuu het volgende:
het beaverhausen mysterie
klinkt als een niewue bestseller van dan brown
maar dan speelt het in limburg
er wordt een archeologisch vondst gedaan
een vlaai uit de renaissance of zo. maar het geheim genootschap van sodomieten heeft er zo zijn belang bij...............................
of zoiets
![]()
![]()
of het gebrek aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wanneer gaan we het nou weer over nuecken hebben
Jij begintquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wanneer gaan we het nou weer over nuecken hebben
ok..quote:
Jaaa, de Bokkenrijders zijn er dan bij betrokken en burgemeester Leer is eigenlijk in het geheim hun nieuwe leider. En in de Efteling zit in die rare kantelkamer een geheim luik naar een verborgen kelder waar dan 's nachts stoute seks bijeenkomsten worden gehouden. Naakt elkaar met vlaaien bekogelen ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef ajuu het volgende:
een vlaai uit de renaissance of zo. maar het geheim genootschap van sodomieten heeft er zo zijn belang bij...............................
of zoiets
![]()
![]()
Ik ben geen, ik herhaal geen archeologische vondstquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef ajuu het volgende:
of zoiets
![]()
![]()
Whehe... rightquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet aan mijn reputatie denken natuurlijk![]()
Ik heb meegemaakt dat het sex op het juiste moment was zegmaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Op zich vind ik seks maar een overbodige uitvinding
Als je er zin in hebt is het er niet
En als je er geen zin in hebt moet je juist
helemaal gelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Je kunt je maar beklagen over een luxepositie...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:58 schreef ajuu het volgende:
MM, ik heb nu zin!!!!
dus als ik zometeen weer een topic moet openen, vinden julie het dan erg als ik...... ?![]()
NEE!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:58 schreef ajuu het volgende:
MM, ik heb nu zin!!!!
dus als ik zometeen weer een topic moet openen, vinden julie het dan erg als ik...... ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |