haha Jij kon ook niet ontbreken met je stoute dingenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
haha Jij kon ook niet ontbreken met je stoute dingen
Ach.. opfriscursusje nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
Ik ben mn stoutheid helaas verloren
Nou jah ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
Ik ben mn stoutheid helaas verloren
Hulplijn?quote:
Je zit idd verkeerd whahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef ajuu het volgende:
MM was toch de HUNK van dit topic? of zit ik nou verkeerd?
*knik*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef ajuu het volgende:
MM was toch de HUNK van dit topic? of zit ik nou verkeerd?
Sorry hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:04 schreef ajuu het volgende:
nou wil iedereen opeens nueken
11 dec 2004quote:
Niet dat dat niet heel erg fascinerend is, lieve Herb, maar daar moet je misschien niet zo mee te koop lopen... Doe ik toch ook niet?quote:
Daar heb ik het ook niet overquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef ajuu het volgende:
half jaar is niks
je mankeert tocdh niks aan je handen trouwens
Ik schaam me er niet voor...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef tech het volgende:
[..]
Niet dat dat niet heel erg fascinerend is, lieve Herb, maar daar moet je misschien niet zo mee te koop lopen... Doe ik toch ook niet?
MM moet even een spiegel checkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:08 schreef ajuu het volgende:
CDP en MM ziitten niet helemaal op dezelfde lijn geloff ik
nou weet iik nog niks
De tijd dat we in 20 minuten een topic volspamde ... *zwijmel*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
vroeger....
nog voor die newbies, die het inmiddels al niet meer zijn.....
*zucht*
waarom zet je er dan zo'n foto bij van iemand die dat niet isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Soms zie je wel eens wat leuks op gay.nl
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom zet je er dan zo'n foto bij van iemand die dat niet is
We gaan 16 april naar de Red & Bluequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:19 schreef Andyvie het volgende:
damn, ik kan het hier niet eens bijhouden....ik moest gewoon 3 pagina's bijlezen
Maar er is alweer iets van een meeting in de maak of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |