Neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:18 schreef Timmai het volgende:
is er een vliegtuigongeluk gebeurd terwijl de man net lekker naakt aan het slapen was?
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef toetatoet het volgende:
had de man kleding aan toen hij doodging?
Ssssst! Niet verklappen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
Misschien ga ik ook wel, eens zien of ik oppas kan regelen...
Ja, duh. Maar dat is een gevolg, geen oorzaak.quote:
Nee, dat klopt totaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef bar_rel het volgende:
Hij zag zo'n verschijning in de woestijn (die niet echt is) en dacht dat het water was. Hij doet ze kleren uit en wil erin springen maar het blijkt dus zand te zijn. Hij stinkt door het zand in ze mond, dood.
Broodje albatros is leuk!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef Christine het volgende:
Ik ken ze trouwens allemaal... ook van het broodje albatros, de telefooncel, en het eiland waar ze rare dingen missen...
Hij was met zichzelf aan het spelen toen er plotseling een windvlaag kwam en hij stinkte in het zand?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar dat is een gevolg, geen oorzaak.
[..]
Nee, dat klopt totaal niet.
Met deze Fok!snelheid gaat dit ook niet echt gemakkelijk trouwens.![]()
Los mijn raadsel dan op!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef Nano het volgende:
Ik verveel me!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij was met zichzelf aan het spelen toen er plotseling een windvlaag kwam en hij stinkte in het zand?![]()
Een gevolg van wat...?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:35 schreef Zhenar het volgende:
Nou goed dan: Seks met een cactus werd hem te veel!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helaas...
Je kunt beter eerst wat andere (kleine) dingen uitvinden voordat je de hele oplossing probeert.
Oke, het is warm in de woestijn dus hij dacht ik doe geen kleding aan. Meeste doen witte kleding aan, maar hijdacht nee ik doe niks aanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helaas...
Je kunt beter eerst wat andere (kleine) dingen uitvinden voordat je de hele oplossing probeert.
Een gevolg van de oorzaak. Ik bedoelde dat hij niet is overleden aan een hartstilstand, maar dat zijn hart natuurlijk wel stilstaat nu hij overleden is.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou goed dan: Seks met een cactus werd hem te veel!
Nee, dat is niet de reden dat hij geen kleding droeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oke, het is warm in de woestijn dus hij dacht ik doe geen kleding aan. Meeste doen witte kleding aan, maar hijdacht nee ik doe niks aan![]()
Dit is stomquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden dat hij geen kleding droeg.
Ken hem wel, maar kan er niet meer opkomen. Die laatste ken ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Broodje albatros is leuk!!!
Ken je ook die van de dode man in een afgesloten ruimte in een plas water?
En die van de man die zelfmoord pleegt in de trein?
Niet, dat is de oorzaak... hij is naakt en z'n hart staat stil, dus hij is doodquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |