En als er iemand is die niemand wil?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, je mag mensen weigeren ja, je bepaalt als vrouw met wie je wilt
De mannen mogen ook weigeren neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, je mag mensen weigeren ja, je bepaalt als vrouw met wie je wilt
Dat denk je nu .quote:
En je hebt niet zoiets van 'misschien ben ik hier toch nog wel ietwat te jong voor en kan ik beter 10 jaar wachten voor ik me aan zoiets waag?'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben 18, dus ik mag zelf weten wat ik doe
God, als u meeleest... ik wil kuiser nageslacht, ok?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als er iemand is die niemand wil?
Dat kan ik me niet voorstellen
Vind je het niet eng om seks te hebben met mensen die je eigenlijk niet kent?
Nee, want ik heb ook al heel vaak one-nightstands gehad en die mensen ken je dus ook amper
Ben je niet bang dat er niemand bij zit waarvan jij denkt: Ja leuk, doen we?
Nee, er komen zoveel mannn, lijkt me niet dat ik echt niemand leuk zal vinden
Wat is jouw beweegreden om aan zoiets mee te doen?
De kick, lekker sex hebben, genieten
Hoop het niet voor dr, anders kan het nog wel eens een rustig avondje wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:09 schreef Christine het volgende:
[..]
De mannen mogen ook weigeren neem ik aan?
wehehehehe pak het woordenboek er ff bij poeppratertquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat denk je nu .
wacht maar tot je de volgende dag niet meer weet welke/hoeveel lullen ze in je Kut hebben geduwd.
Hoer.
Whow ehm... wil niet bemoederend doen ofzo hoor... Maar weet je wel zeker waar je aan begint?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Erodome!!!!..grijp ff in wil je.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat denk je nu .
wacht maar tot je de volgende dag niet meer weet welke/hoeveel lullen ze in je Kut hebben geduwd.
Hoer.
Ja, ik ben hier serieus over, ik heb verder alles al geprobeerd en de redenen waarom ik meedoe heb ik al eerder gepostquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Whow ehm... wil niet bemoederend doen ofzo hoor... Maar weet je wel zeker waar je aan begint?
Ik bedoel, je bent 18... En je bent serieus over dit? Heb je verder alles al geprobeerd ofzo?
Uit nieuwschierigheid: Wat is de hoofdreden dat je hier aan mee wil doen?
Tja, en?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar ranzige bende lijkt me hetecht cheap als je aan zoiets meedoet. Dan ben je gewoon een... hoer!
Gloryholesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar als je 65 euro hebt betaald en niemand heeft trek in je vraag ik me ook af wat die club daar dan mee doet. Ik weet niet of dat issues zijn die spelen hoor, maar vroeg het me even af.
weheheheh waar heb je het overquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:14 schreef piere het volgende:
[..]
wehehehehe pak het woordenboek er ff bij poeppratert
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
Misschien ga ik ook wel, eens zien of ik oppas kan regelen...
okay .quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:18 schreef erodome het volgende:
Ohh mensen, kunnen we anderen in hun waarde laten, dingen als hoer enzo wil ik liever niet zien, vindt je het niks, kan je niets aardigs of normaals zeggen, zeg dan niets...
En de Fok!Meet begint vormen aan te nemenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
Misschien ga ik ook wel, eens zien of ik oppas kan regelen...
Glijmiddel doet een hoop hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:18 schreef PeRi het volgende:
Krijg je geen schrale kut dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |