Nouhou, post de oplossing nouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef bar_rel het volgende:
Raadsel, hij is wel moeilijk hoor:
Ge nemen een bumper van een grote auto, daar doet men Bupatih aan vast met een groot touw zodat hij niet meer los kan komen. Men laat de auto dan door de straten schuuureen met ongeveer 120 km/pu. Wat krijg je?
Een scheurende Bupa!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef bar_rel het volgende:
Raadsel, hij is wel moeilijk hoor:
Ge nemen een bumper van een grote auto, daar doet men Bupatih aan vast met een groot touw zodat hij niet meer los kan komen. Men laat de auto dan door de straten schuuureen met ongeveer 120 km/pu. Wat krijg je?
das toch handig!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef timbob het volgende:
[..]
het word al een beetje standaard he.
ik heb een nieuw plaatje! timbob knipt 'm wel recht
Hij was heel goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:Ik vond mijn puzzel in ieder geval wel leuk
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:42 schreef toetatoet het volgende:
[..]
das toch handig!
maar dankjewel timmy
Eerst mijn raadsel oplossenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:43 schreef timbob het volgende:
Raadsel
waarom heeft de koning van belgie een WITTE telefoon?
Omdat de andere kleuren uitverkocht warenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:43 schreef timbob het volgende:
Raadsel
waarom heeft de koning van belgie een WITTE telefoon?
Tenminste 1 iemand die hem leuk vond hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:Ik vond mijn puzzel in ieder geval wel leuk
Je moet de puzzel maar eens doen bij anderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:44 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Tenminste 1 iemand die hem leuk vond he
Nee dat doe ik niet, ben ik te lief voorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet de puzzel maar eens doen bij anderen.
Zij zitten dan de hele tijd te puzzelen.
En jij zo: "![]()
![]()
"
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:53 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ben ik te lief voor![]()
Nou waar wil jij het dan over hebben?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:
Wat een stom topic met nutteloos gezeik over wiskundeopgaven.![]()
Zoek maar op de vorige pagina's.quote:
Whehequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Leuk raadsel, Bupa!
Ben er net nog even mee bezig geweest en las pas heel laat de 'oplossing'!![]()
Nu heb ik allemaal bestanden met gekleurde lijntjes.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja en niemand had het doorgehad als jij je mond gewoon ff gehouden had![]()
Een situatieraadsel: Ik geef een situatie en jullie moeten erachter komen hoe dit zo gekomen is, door ja/nee vragen te stellen.quote:
Nee das waar......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]Sorry toetie
![]()
Maar het is toch niks om je voor te schamen?
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:17 schreef Nano het volgende:
Is hij aangevallen?
Z'n hart staat stilquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een situatieraadsel: Ik geef een situatie en jullie moeten erachter komen hoe dit zo gekomen is, door ja/nee vragen te stellen.
Deze is best makkelijk:
Situatie: Er ligt een dode man naakt in de woestijn.
Wat is hier de oorzaak van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |