Zit wel een klein verschilletje tussen. In een christelijke kerk staat geen biechtstoel, en ik heb nog nooit weesgroetjes hoeven doen.quote:
Dank je wel mopquote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
vind jij die lekker?
dat trouwen kun je dus wel vergeten he!
Oh voor diz:klik!
En nu ga ik ECHT!
Haar borsten...quote:
Je snap het niet helemaal he?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zit wel een klein verschilletje tussen. In een christelijke kerk staat geen biechtstoel, en ik heb nog nooit weesgroetjes hoeven doen.![]()
neeee, zij is echt zo ranzigquote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
vind jij die lekker?
dat trouwen kun je dus wel vergeten he!
Maar als man is het niet ergquote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee, dat is hem juist, mijn probleem is dat ik te veel sex heb en mijn pik steeds achterna gaan. Hierdoor heb ik een overweldigend relatie gehad met niksan met veel rauwe sex, babette zwanger gemaakt, christine aan de haak geslagen en ben bang dat er meer gaan komen... ik ven verslaafd aan sex.... ik ben gewoon een mannelijke slet!!
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je snap het niet helemaal he?
Je hebt Katholiek en Protestant.
Dat samen heet Christelijk.
Toepasselijkquote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar kan je het goed mee doen op z'n Russisch
Laat Bupa het maar niet horen, want dan kan je je sig zo weer veranderenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haar borsten...
Daar kan je het goed mee doen op z'n Russisch
Gisteravond vond je dat wij net een broer en een zus zijn omdat we allebij Angelina Jolie en Monica Bellucci helemaal top vondenquote:
Heb je m'n mail gehad?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
.
Als vrouw ook niet hoor.
Neuqen ?
Hey. Blijf van mijn vrouw afquote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
.
Als vrouw ook niet hoor.
Neuqen ?
Nee hoor. Lees mijn post boven jou maarquote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Laat Bupa het maar niet horen, want dan kan je je sig zo weer veranderen
ok, ik stop nu ook![]()
Jamaar jamaar, ik dacht dat katholiek veeeel strenger was dan christelijk. Heb ik t nooit begrepen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je snap het niet helemaal he?
Je hebt Katholiek en Protestant.
Dat samen heet Christelijk.
Juist.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]Christelijk is de verzameling. En dan heb je gewoon de soorten Christelijkheden, zoals Protestant, Katholiek, Orthodox, Gereformeerd enz enz..
Geen excuses!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:17 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ik dacht dat katholiek veeeel strenger was dan christelijk. Heb ik t nooit begrepen.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteravond vond je dat wij net een broer en een zus zijn omdat we allebij Angelina Jolie en Monica Bellucci helemaal top vonden
Of ben ik nu in de war met iemand anders
Als je ouder wordt, zul je de rijpheid van een vrouw begrijpenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Die 2 vind ik overigens ook niet lekker Airelle
al heeft Monica Belucci wel dikke tieten
Ik zag het ja, en ik vond het niet bij je imago passen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees mijn post boven jou maar
Nee, doe'k nie.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen excuses!
Nou bij deze dan.
En nu nooit meer vergeten he!
Geeft niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Vergeten..
Twas vroeg vandaag,![]()
one day we will meet, my boy......quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
De niet mensen die niet meegaan, das niet leuk
GNA GNAquote:Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zag het ja, en ik vond het niet bij je imago passen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |