Nee, eigenlijk gaat het ontzettend klotequote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Hetzelfde
Het schiet niet echt op hier.
Aaah, Bupa. Ach joh, die bedoeld het alleen maar liefquote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan het wel alleen af!
Het is Bupa maar
Dat mag niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, de TT's gaan er wel op achteruit zo... daar gaat mijn sexuele reeks
Bitchquote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
En nu maar lekker Jamie Cullum luisteren![]()
Een hele mestput zekerquote:
Aaaaahquote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gaat het ontzettend klote
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah, Bupa. Ach joh, die bedoeld het alleen maar lief
Maar je weet me te vinden he? Ik bescherm je, als jij dat wilt natuurlijk
Je hebt ze al gezienquote:Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
Christines tietfoto's zijn juist geweldig!!
Hup, posten Christine!.
Wil je soms insinueren dat ik stink en grote ogen heb?quote:
JA!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je soms insinueren dat ik stink en grote ogen heb?
Tuurlijk, jou vertrouw ik wel.. jij bent wel ok.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik wist wel dat je niks zou doen als bleek dat ik het was die niksan lastig viel.
Je gaat Costa kijken?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Airelle het volgende:
Weltrusten... allemaal...
Ik wil niet nog een nacht lang met half ogen op FOK rondhuppelen dus ik sluit nu maar vast af.
Nahouquote:Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Airelle het volgende:
Weltrusten... allemaal...
Ik wil niet nog een nacht lang met half ogen op FOK rondhuppelen dus ik sluit nu maar vast af.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuurlijk, jou vertrouw ik wel.. jij bent wel ok.
MAAR ALS JE HAAR MET MAAR 1 FINGER PIJN DOET, DAN SNIJ IK JOU GRAPPIGEDARMEAPPENDIX ERAF!!
Goed dat je het zegt! Wil ik ook zien!quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon niet aan mijn problemen denken
Is wel veel werkquote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Wat een stilte..
Ik ga me maar eens buigen of ik wel of geen nieuwsposter wil worden en zo ja over m'n sollicitatie..
Krop het niet op, praat erover met lotgenoten. Ik heb vast wat informatie voor je bijeen geraapt.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon niet aan mijn problemen denken
Tip van de expert: janknummers werken niet als je niet aan je problemen wilt denkenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
* Dizer speelt nu Jamie Cullum - Lover You Should Have Come Home
Daarom ga ik er eerst even over denken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is wel veel werk
Heb je daar wel tijd voor?
Neehee, dat is hem juist, mijn probleem is dat ik te veel sex heb en mijn pik steeds achterna gaan. Hierdoor heb ik een overweldigend relatie gehad met niksan met veel rauwe sex, babette zwanger gemaakt, christine aan de haak geslagen en ben bang dat er meer gaan komen... ik ven verslaafd aan sex.... ik ben gewoon een mannelijke slet!!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Krop het niet op, praat erover met lotgenoten. Ik heb vast wat informatie voor je bijeen geraapt.
http://www.erectiestoornis.nl/lotgenoten/Toonbericht.asp?M_ID=742
vind jij die lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |