Goed dat je het zegt! Wil ik ook zien!quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon niet aan mijn problemen denken
Is wel veel werkquote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Wat een stilte..
Ik ga me maar eens buigen of ik wel of geen nieuwsposter wil worden en zo ja over m'n sollicitatie..
Krop het niet op, praat erover met lotgenoten. Ik heb vast wat informatie voor je bijeen geraapt.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon niet aan mijn problemen denken
Tip van de expert: janknummers werken niet als je niet aan je problemen wilt denkenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
* Dizer speelt nu Jamie Cullum - Lover You Should Have Come Home
Daarom ga ik er eerst even over denken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is wel veel werk
Heb je daar wel tijd voor?
Neehee, dat is hem juist, mijn probleem is dat ik te veel sex heb en mijn pik steeds achterna gaan. Hierdoor heb ik een overweldigend relatie gehad met niksan met veel rauwe sex, babette zwanger gemaakt, christine aan de haak geslagen en ben bang dat er meer gaan komen... ik ven verslaafd aan sex.... ik ben gewoon een mannelijke slet!!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Krop het niet op, praat erover met lotgenoten. Ik heb vast wat informatie voor je bijeen geraapt.
http://www.erectiestoornis.nl/lotgenoten/Toonbericht.asp?M_ID=742
vind jij die lekker?quote:
Zit wel een klein verschilletje tussen. In een christelijke kerk staat geen biechtstoel, en ik heb nog nooit weesgroetjes hoeven doen.quote:
Dank je wel mopquote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
vind jij die lekker?
dat trouwen kun je dus wel vergeten he!
Oh voor diz:klik!
En nu ga ik ECHT!
Haar borsten...quote:
Je snap het niet helemaal he?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:13 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zit wel een klein verschilletje tussen. In een christelijke kerk staat geen biechtstoel, en ik heb nog nooit weesgroetjes hoeven doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |