Waar heb ik dit eerder gehoord?quote:Eindelijk gaat het er dan echt van komen hoor
Dat is niet waarschijnlijk.quote:
Dat heb ik ook,... ligt eraan wat we gaan doenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef BVO het volgende:
Ik sta er niet geheel negatief tegenover, maar ik zeg nog geen ja hoor..
mooi rijtje timbob!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef timbob het volgende:
* Showchat meet v3.0
wie komen er?
:: Timbob
We willen méér enthousiastelingenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:33 schreef timbob het volgende:
ja!
Me too.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:31 schreef PeRi het volgende:
*lurckt*
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Me too.
En dan heb je meteen 2 van de tofste users die niet meegaan.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef timbob het volgende:
ik zeg:bowlen
midgetgolf
dwergwerpen
artis Blijdorp
Als ik mn gezicht kom laten zien, kom jij ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Me too.
Ja zoiets zat ik zelf ook te denken. Ook zodat het een beetje vrijblijvend blijftquote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik kan kom ik.
Ik dacht meer aan een terrasje ofzo met het mooie weer dat er aan komt
Jensenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Nog meer activiteit ideeën:
-Talkshow oid bijwonen (het is tenslotte Showchat!)
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik mn gezicht kom laten zien, kom jij ook.
Ik kart nietquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
-Karten
-Zwemmen![]()
-Sexmuseum in A'dam
-...
B&W bijwonen is leuk. Tenzij het onderwerp saai is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Sorry C. Ik ben al weg.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
Bupa en Tania, jammer dat jullie niet meegaan
Slowchatten kan in het andere topic
Met andere woorden: 'Oprotten uit dit topic als jullie niet meegaan.'quote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
Bupa en Tania, jammer dat jullie niet meegaan
Slowchatten kan in het andere topic
Zullen we onze eigen privé-meeting houden?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Met andere woorden: 'Oprotten uit dit topic als jullie niet meegaan.'
Ik ben al weg
En? Past het?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
* past
Jammer.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
* past
Hey dan wil ik wel in de OP!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik plaats een subtiele tvp omdat het de vorige keer ook niet echt van de grond kwam
'n beetje oversized zelfs.... maar ja heb dan ook maatje 36quote:Op maandag 21 maart 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
En? Past het?
Sorry, ik had niet begrepen of dat een ja of nee wasquote:
sure.... samen gelegenheidsroken toch?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Christine het volgende:
Jammer.
Gaan we wel een keer stappen nog?
Absoluutquote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure.... samen gelegenheidsroken toch?!?
Het was een misschien die neigt naar jaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet begrepen of dat een ja of nee was
Maar je staat erbij
Het worden er steeds meer![]()
Bowlen met ZOWIEEquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef timbob het volgende:
ik zeg:bowlen
midgetgolf
dwergwerpen
artis
Ik heb je bij ja gezetquote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was een misschien die neigt naar ja![]()
Hoor ik daar het woord tof??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Me too.
Jij bent ook tofquote:
Slowchatterdquote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent ook tof
Maar jij komt ook niet naar die meeting.![]()
ja baasquote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen hou dit topic een beetje schoon
Slowchatten kan je hier doen: ShowChat #182: Zo Christelijk als de bijbel..
Jammer.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef niksan het volgende:
Nee, dank je![]()
oftopic:
Ik wil wel tof blijven natuurlijk
Ga je mee dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
ohja alweer?
nou ik hoor het wel als het ECHT doorgaat he.
deze gaat ECHTquote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
ohja alweer?
nou ik hoor het wel als het ECHT doorgaat he.
Primaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Je twijfelt nog he? Ik heb je bij "twijfel" gezet.
En moet ik daar helemaal voor naar [insert plaats] komen?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
Terrasje pakken ofzo... in elk geval niet een heel programma.
Rotterdam jaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En moet ik daar helemaal voor naar [insert plaats] komen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
*peri slaps Bupatih around a bit with a large trout!
Nouja, over de details hebben we het later nog wel, het gaat er eerst om dat we even weten wie er geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 19:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En moet ik daar helemaal voor naar [insert plaats] komen?
Oké.quote:
Ik zal er eens goed over nadenkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, over de details hebben we het later nog wel, het gaat er eerst om dat we even weten wie er geïnteresseerd zijn
Plus als we weten wie er willen komen, kunnen we kijken wat het handigst is
En je hebt gelijk hoor, ik ga ook niet helemaal naar [insert plaats] enkel om een terrasje te pakken met wat internetnerdsMaar andere plannen hebben we nog niet, het moet wel iig een beetje vrijblijvend (en goedkoop) blijven vind ik.
Maar als je suggesties hebt?
Bupaquote:
Christinequote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Bupa
Ik weet dat het moeilijk voor je is om niet overal bijdehandgrappigveelstelolligmaarniemandvindterwatan op te reageren, maar wil je je aub ff inhouden in dit topic? Als je komt mag je meelullen, anders heb je hier niets te zoeken he?
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Bupa
Ik weet dat het moeilijk voor je is om niet overal bijdehandgrappigveelstelolligmaarniemandvindterwatan op te reageren, maar wil je je aub ff inhouden in dit topic? Als je komt mag je meelullen, anders heb je hier niets te zoeken he?
Een topic volbaggeren terwijl je zeker weten niet wil komen komt gefrustreerder over hoor.quote:
Maar jij bent erquote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
De niet mensen die niet meegaan, das niet leuk
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Iemand is hier gefrusteerd/chagrijnig
En meteen de kontkussende Shok-kliek erachter aan.
Ik houd mijn mond verder wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]!
Ik maakte een grapje, oh grote meneer waar kennelijk geen grapjes over gemaakt mogen worden omdat dat kontkussend overkomt
En we weten nu idd dat je niet op de meet komt, dus zo raar is het niet dat ze vraagt of je weggaat hoor
lijkt me leuk!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
komt koningkip ook?
rotterdam is opzich wel te doen
Utrecht ook trouwens.. dus dat maakt voor mij niet zoveel uit..
Tom woont net niet in Limburg, dus voor hem moet het wel te doen zijn qua reizen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel of niet interesse dan?
Ik denk dat het voor iedereen eraan ligt waar en wanneer.
Je staat al op de ja-lijstquote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef KonnieKipke het volgende:
zet mij op de lijst voor twijfel
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Euh
Mag ik hier misschien zeggen
Dat ik
niet kom
Iedereen mag komen enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 21:52 schreef Timmai het volgende:
ik twijfel ook nog..
behoor ik sowieso tot de showchatters?
leukquote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik op de misschien lijst?
Ikke ookquote:Op maandag 21 maart 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Denk het wel ligt aan plaats, datum,
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als het nou in Limburg is, ja dan gaat het niet door
de zaanse schans!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef PeRi het volgende:
Misschien een idee om het in een andere stad dan de 'bekende' steden als A'dam, R'dam of Utrecht te houden? Weer eens wat anders.
Ja dan kom ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:59 schreef Zhenar het volgende:
Groningen!
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:41 schreef Tania18 het volgende:
Mag ik een suggestie doen, ook al ga ik niet mee?!?
Hilversum is leuk![]()
Met zomertour kost het zowat niks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:43 schreef PeRi het volgende:
Rondje Nederland
Toeren met de trein en overal uit- en instappen en een handtekening achterlaten
ik heb nog een 3 dagen tourkaart voor de trein voor 2 personenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:43 schreef PeRi het volgende:
Rondje Nederland
Toeren met de trein en overal uit- en instappen en een handtekening achterlaten
Zomer? Niks voor mij, dan moet ik geld betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met zomertour kost het zowat niks.. Maar dat duurt nog even voordat het zomer(tour) is.
Juistquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zomer? Niks voor mij, dan moet ik geld betalen.![]()
Lang leve mn OV
Niet als je met een OV-houder meereist in de trein.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik krijg mijn OV pas in oktober.. Net als m'n stufi.
De eerste maand op kamers moet ik dus de volle mep betalen om naar huis te gaan..
Idd, gewoon altijd een kaartje met korting nemen. Er zit altijd wel iemand met een OVquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet als je met een OV-houder meereist in de trein.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef PeRi het volgende:
*schopt*
En Groningen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dankje
Het gaat er echt van komen hoor
Als mensen nou even zich uitspreken over de volgende steden: Amersfoort, Utrecht, Hilversum
Ja, maar ik en Niksan en Mark__03 wonen wel allemaal in Groningen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Hilversum lijkt me wel wat
Daar weet ik ook nog een heel klein beetje de weg, dus dat scheelt
En idd het is wel hét showdorp van Nederland
Groningen is wat mij betreft echt te ver weg, en dan denk ik ook even aan Tom die helemaal uit het zuiden moet komen. Maar als je daar een bezwaar tegen hebt, Tom... dan is Groningen ook een optie
Why not ... Groningenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga echt niet naar Groningen.
Of Volendam... kunnen we gelijk met van die Chinezen op de fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
Als we buiten de grote steden willen denken... Amersfoort ofzo dan misschien?
Oke... zet mij maar op het Niet lijstjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien kunnen we kijken waar Kus gaat optreden en daar naartoe gaan..
wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach zeur niet, jij hebt er tenminste nog eentje!quote:
Wat zij zegtquote:
wat zij zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Geen voorkeur geloof ik.
Ik heb geen leven..
Hij woont in Dord dus kan ie samen met ZOWIEE reizen omdat ie dan korting krijgtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
Orginial ga je mee of niet?
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
Ik ben benieuwd wie met elkaar naar bed zijn gegaan na afloop en welke users er een catfight hebben gehouden![]()
Dat gaat nog echt gebeuren ook, denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
Ik ben benieuwd wie met elkaar naar bed zijn gegaan na afloop en welke users er een catfight hebben gehouden![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gaat nog echt gebeuren ook, denk ik.
Dat eerste? Ik vermoed van wel ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gaat nog echt gebeuren ook, denk ik.
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat eerste? Ik vermoed van wel ja..
Oh, of ik erbij ga zijn weet ik nog niet.
Om lekker rond te neuken? Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Daarom organiseerde Christine de meeting zeker?
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Om lekker rond te neuken? Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?.
Op die eerste twee dagen kan ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
Oké, Utrecht dan
En op een zondag gaat het wat lastig worden voor mij...
10 april zou kunnen, of 24 april of 1 mei.
Shoot!
10 april kan ik zowiezo nietquote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
Oké, Utrecht dan
En op een zondag gaat het wat lastig worden voor mij...
10 april zou kunnen, of 24 april of 1 mei.
Shoot!
Op 1 mei heb ik al een forumdagquote:Op zondag 27 maart 2005 16:22 schreef Christine het volgende:
Dan gaan we ff voor 1 mei in Utrecht.
Wie is er voor?
Ik moet 's zaterdags juist werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef Christine het volgende:
Mijn ov ook niet, maar we gaan rekening houden met de werkende mensen onder ons
quote:
Dan zet mij maar op het misschienlijstje. Een goede vriendin van me is jarig en ik weet niet wanneer ze haar verjaardag viert. Maar die dag hou ik iig vrij.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
Dan moet het zondag 24 april worden...
In mei heb je moederdag en pinksteren... 24 april is nog een maandje. Moet kunnen toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
Ik kan ook niet op 10 april. Zo iets moet je echt goed van te voren doen. Ik denk dat je voor mei moet gaan mikken
Nog niks is zeker hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan zet mij maar op het misschienlijstje. Een goede vriendin van me is jarig en ik weet niet wanneer ze haar verjaardag viert. Maar die dag hou ik iig vrij.
Matchbox Twenty forum. Mijn ultimate favorite band of all timequote:
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfightquote:
en wat is de reden dat je niet komt?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfight
Omdat ik graag tof wil blijvenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef toetatoet het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je niet komt?
tssss zie je mij dus never nooit nietquote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
His lossquote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
ut liefst een zondag...welke maakt niet zo heel veel uit, maar iig niet komende 2 zondagenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
His loss
Heb jij nog een voorkeur voor een dag?
oh, jij doet niet aan meetings?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
Ik geef gewoon antwoord op de vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:43 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, jij doet niet aan meetings?
dat wist ik niet..
ik vergeet meestal dingen als ik ze al 236234 keer gelezen heb
Ik doe niet aan kartenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
-Karten
-Zwemmen![]()
-Sexmuseum in A'dam
-...
Tot 7 uur misschienquote:Op zondag 27 maart 2005 00:54 schreef Christine het volgende:
Tot hoe laat, barrel?
Tof plan!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
Wat we wel kunnen doen is Utrecht. Er is een hele leuke bowlingcentrum met gourmetten en zo. Erg gezellig
April toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Tof plan!
Zondag 24 mei staat voor mij nog steeds als optie. Als de rest ook even aangeeft of dit een goed idee is?
Is het overdag of niet?quote:
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeurenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het overdag of niet?Want bij mij is het altijd zo dat ik óf zaterdags óf zondag's bij de McDonalds moet werken
, dus het is echt kut om het nu in te schatten
Ja weet ik welquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeuren
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik ook komen?
*checkt profiel*... het is een gast..quote:
dit is geen SCquote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:dit is mn 3e post in deze SC
Mij een gast en buitenstaander te noemen
Kun je jezelf aub even in het lijstje zetten in de OP?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef static het volgende:
*twijfelt*
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.quote:
Die topics kan ik dus niet lezen, want dan crasht m'n forumquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.![]()
Och ja, je hebt gelijk. Domme ik. Het was jij en foto's niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.![]()
Ik was ook niet dolenthousiast om eerlijk te zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Zhenar het volgende:
Is het plan nu om te gaan bowlen![]()
Kunnen we echt niets gavers bedenken?! Ik vind bowlen wel leuk hoor, maar toch...![]()
Het gaat een beetje om de gedachte dat er genoeg mensen zullen zijn die geen zin hebben om 4 uur in de trein te zitten, enkel om ergens in een vreemde stad met een stel onbekenden op een terrasje te zitten. Er moet dus iets bij, zegmaarquote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Tja, ik ben eigenlijk meer voor gewoon op een terrasje zitten hoor. Maar dat zal wel te simpel zijn..
Mja, ik hoor het wel.
Bowlen is wel leuk opzich, en niet zo duur.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef bar_rel het volgende:
Bowlen klinkt cliché maar wel leuk, Laser gamen heb ik nog nooit gedaan
Hè ja leuk. Laten we net doen of we PTA'rs zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe hetzelfde als bij PTA meets![]()
Op een parkeerplaats langs de snelweg naar elkaars auto's kijken
Waarom gaan jullie niet gewoon 's middags op een terrasje zitten, 's avonds ergens goedkoop eten (bij de connaisseur bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 maart 2005 17:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ben niet zo'n fan van bowlen
Dat klinkt als een heel goed idee.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet gewoon 's middags op een terrasje zitten, 's avonds ergens goedkoop eten (bij de connaisseur bijvoorbeeld) en daarna nog even stappen?!?
Ik meld me aan voor een slaapplaats denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Blijven slapen kan bij mij (Den Haag)!
En de datum... ik heb nog steeds zondag 24 april als kanshebber genoteerd.
terras / eten in Utrechtquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
Ehm? Terras/eten/uit in Utrecht en dan slapen in DH? Ga je met de auto Christine?
Ah. Dat klinkt beter wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
[..]
terras / eten in Utrecht
dan naar huis of naar DH om uit te gaan
slapen in DH [afbeelding]
Owja IRCquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
Wie kan er wel de 24e?
En stappen in DH lijkt me dan het beste idee
Idee van Duiveltja: zullen we met elkaar in een IRC kanaal afspreken om de knoop door te hakken?
(Vanavond om 20.00 uur bijvoorbeeld, #sho?)
Ik kan wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen we niet 9/10 april een meet houden? Dan zit ik toch al in de randstad namelijk.![]()
Doen we een mini meet!quote:
Ik krijg al spierpijn bij de gedachte alleen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook met zijn alleen een paar uur een tenniscompetitie houden
Of nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook met zijn alleen een paar uur een tenniscompetitie houden
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doen we een mini meet!![]()
[..]
Ik krijg al spierpijn bij de gedachte alleen.
Maar dat gingen we toch sowieso al doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchen
Ow maar wij toch wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |