Ik meld me aan voor een slaapplaats denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Blijven slapen kan bij mij (Den Haag)!
En de datum... ik heb nog steeds zondag 24 april als kanshebber genoteerd.
terras / eten in Utrechtquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
Ehm? Terras/eten/uit in Utrecht en dan slapen in DH? Ga je met de auto Christine?
Ah. Dat klinkt beter wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
[..]
terras / eten in Utrecht
dan naar huis of naar DH om uit te gaan
slapen in DH [afbeelding]
Owja IRCquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
Wie kan er wel de 24e?
En stappen in DH lijkt me dan het beste idee
Idee van Duiveltja: zullen we met elkaar in een IRC kanaal afspreken om de knoop door te hakken?
(Vanavond om 20.00 uur bijvoorbeeld, #sho?)
Ik kan wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen we niet 9/10 april een meet houden? Dan zit ik toch al in de randstad namelijk.![]()
Doen we een mini meet!quote:
Ik krijg al spierpijn bij de gedachte alleen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook met zijn alleen een paar uur een tenniscompetitie houden
Of nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook met zijn alleen een paar uur een tenniscompetitie houden
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doen we een mini meet!![]()
[..]
Ik krijg al spierpijn bij de gedachte alleen.
Maar dat gingen we toch sowieso al doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchen
Ow maar wij toch wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |