Vroege hetero, checking in.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:49 schreef BadBadPresident het volgende:
late-homo meld zich
ahhhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:00 schreef Semisane het volgende:Mogge allen ten zame.....M'n vriendje heeft koorts
![]()
...zielterig gewoon....Maar hem verzorgen is leuker dan werk....dus vin ik het neit erg om wat later te zijn
![]()
wat een onwijs on-aantrekkelijk lijfquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:47 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen...
Oh kijk! er zijn nog meer RP-foto's...
of misschien eens proberen te begrijpen hoe marok jongens homoseksualiteit zien. kan ook. wij zijn net zo goed onwetend over hun zaken hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is ook onwetendheid..als je de turkse/marrokaanse/attilliaanse/surinaamse jongens uitlegt hoe bepaalde zaken stoppen de pesterijtjes ook omdat ze zich een stuk minder geintimideerd voelen
jij onder controle??? waxxer+controle =quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Halloohoooo.......
Haast+schrijven=hyper
*onder controle heb*
Hai
hahaha, meteen mee trouwen ook nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahhh![]()
er was hier net eenrussische
jongen
![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
of misschien eens proberen te begrijpen hoe marok jongens homoseksualiteit zien. kan ook. wij zijn net zo goed onwetend over hun zaken hoor.![]()
Het is dta je z'n initialen vermeld maar anders had ik 'm niet herkendquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dta je z'n initialen vermeld maar anders had ik 'm niet herkend
geef mij 'm maar in z'n Studio 54 periode
[afbeelding]
nee, sommige dingen zien zij ANDERSquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar sommige dingen zien zij gewoon verkeerd
ga je bij een knokploeg werken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag 4 zwarte overhemden en een zwarte sweater gekregen, de nieuwe bedrijfskleding
Je moet mij eens wat muziek donerenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
we gaan vrijdag open
heb vandaag mn nieuwe lichtinstalatie en mn nieuwe mengpaneel gezien![]()
![]()
![]()
nog maar 3 keer slapen
en dan vrijdagmiddag ff al mn nieuwe apperatuur checken en indraaien
*alvast in stemming kom*
* Cybart is playing: Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing (Amsterdam Funk Mix)
D O Mquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn moeder vroeg iets aan me en ik zei maar ja.. en zij van ok tot straks dan..
en nu heb ik geen flauw idee wat ze nou eigenlijk zei
Euh.... Ik moet bijna iedere dag in pak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Haaaj!
Morgen een meeting.... in pak
u-UH... dan toch wel in angel-stijl (met een shirt met capuchon d'ronder en gympies
)
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh.... Ik moet bijna iedere dag in pak.. In G_E stijl dan.
.
Bloes, Ang3l, bloes!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.
Ik val dan ook niet op mannen in pak, ook al kwijlen daar veel homo's op.
Uitzondering zijn mooie originele pakken, of juist met een detail wat je niet verwacht.
Maar het standaard driedelige maatpak vind ik wel zo fantasieloos..... Maar goed, altijd nog beter dan de pantalon met ruitjes/streepjes blouse (OVERHEMD angel, OVERHEMD!)
Jij zit ook in elk topic geloof ik he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa met jou dan? Tijdje niet meer gesproken.
Ik heb je nog nooit gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa met jou dan? Tijdje niet meer gesproken.
Teenslippers zijn voor homo'squote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BadBadPresident het volgende:
Lekker op teenslippers na de winkel toeneten nee het is niet koud
![]()
Het regent ............quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BadBadPresident het volgende:
Lekker op teenslippers na de winkel toeneten nee het is niet koud
![]()
*laat met trots 2 paar zien*quote:
Het is werkkleding voor mij. Een politieagent of brandweerman loopt in uniform, een dokter in witte jas en G_E in pak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.
Ik val dan ook niet op mannen in pak, ook al kwijlen daar veel homo's op.
Uitzondering zijn mooie originele pakken, of juist met een detail wat je niet verwacht.
Maar het standaard driedelige maatpak vind ik wel zo fantasieloos..... Maar goed, altijd nog beter dan de pantalon met ruitjes/streepjes blouse (OVERHEMD angel, OVERHEMD!)
*ook 2 paar laat zien*quote:
Ja, ben je nou hetero of homo. Wel duidelijkheid graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef BadBadPresident het volgende:
Dat van de teenslippers was alweer van vanmiddagen teenslippers zijn tof
lekker homo achtig..
voor de rest ben ik toch vrij hetero
Ik kan kiezen tussen 3 zwarte overhemden met korte mouwen, 2 zwarte overhemden met lange mouwen en 1 zwarte sweater voor werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef ajuu het volgende:
ik heb geen werkkleding![]()
voordeel van werkkleding is volgens mij dat je niet iedere dag hoeft nate denken wat je aandoet. (als je fulltime werkt dan)
btw, ik ben inmiddels bijna beter bekend met het leven in dinxperloo dan met mijn eigen lichaam.
maart dat terzijde. maart, hahahaha.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:08 schreef Waxxer het volgende:
Ja, voordat ik slip, even spammen: Bijbaan-dilemma Dus wie een Waxxer-probleem kan doorstaan, kan daar terecht
quote:Hallo, ik ben Waxxer.
doen we nu weer even gezellig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ben je nou hetero of homo. Wel duidelijkheid graag..
horecaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:11 schreef Cybart het volgende:
op school moet ik in pak of in mn kokskleding
op mn stage moet ik in kokskleding
en op mn werk ga ik in mn eigen kloffie, behalve in de bediening, daar hadden we altijd felgele polo's voor, maar krijgen we nu blauw/grijze outfits voor
je hebt het gehad met je 9 tot 5 computer baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
horeca
Toch weer eens rond gaan kijken voor een baan in de horeca denk ik...
beetje last van tourette??quote:
Het jaar van de teenslippersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Muhahahahahahahhaahhaahahahahahahahahahahha
*teenslippers zijn geil......ook in 2005*
't is best makkelijk hoor.. maar het gaat vervelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt het gehad met je 9 tot 5 computer baan?
Moet ik de logeerbedden vast opmaken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:05 schreef Vlarp het volgende:
Allemaal nichten zijn jullie!!!![]()
*kuch*
Wanneer gaan we weer eens stappen met een groepje trouwens?
een beetje elke keer hetzelde?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is best makkelijk hoor.. maar het gaat vervelen
Mits goed onderhouden leuke teentjes, en niet van die enge afgestompte afgekloven kaasklompjesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
teenslippers zijn geil......
wat ga je doen???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga even de boel van me af theatersporteren
Ik heb de hele tijd in barcelona op slippers gelopen. Moest er erg aan wennen (in het begin 's avonds continu kramp in m'n voet) maar na een tijdje was het gewoon berg op berg af trapje op trapje af barcelonees op barcelonees af in de slippers hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien loop ik toch wel op slippers deze zomer hoor ..
weer iemand bekeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien loop ik toch wel op slippers deze zomer hoor ..
Havaianasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:16 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Het jaar van de teenslippershet komt weer helemaal terug...http://www.havaianas.com/index.asp de betere teenslippers..
Daar werd je echt mee doodgegooid in Barcelona afgelopen jaar, overal dat leuke vlagje d'rop .... pffffffffffff. En ik snapte alleen niet waarom die dan weer mooier waren dan iedere andere felgekleurde (maar euro's goedkopere) teenslipper, maar ik ben dan ook weer niet echt zo merkengeilquote:
Terrasjes lopen ofzo..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
een beetje elke keer hetzelde?
ja, dat maak je in de horeca niet snel mee
* Cybart wil naar RockIn'Park![]()
![]()
![]()
![]()
Als het nou dvd's waren geweest...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar werd je echt mee doodgegooid in Barcelona afgelopen jaar, overal dat leuke vlagje d'rop .... pffffffffffff. En ik snapte alleen niet waarom die dan weer mooier waren dan iedere andere felgekleurde (maar euro's goedkopere) teenslipper, maar ik ben dan ook weer niet echt zo merkengeil
Terras lopen zuigt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Terrasjes lopen ofzo..Of bedienen in een restaurant, tappen achter de bar
Merken dvd's?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als het nou dvd's waren geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |