ik was al gestoptquote:Op maandag 21 maart 2005 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Mensen, wat gaan we doen. Gaan we topics volbaggeren of gaan we slowchatten over WFL en wat meer of minder verwante zaken?
ja, halal geslacht !quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef Bensel het volgende:
@fokschaap: over je sig: 4 schaap word shoarma?
onze huismod is verdwenenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:34 schreef Bensel het volgende:
Fok! ALICEY!!!! tags please
Klinkt als een rustige week.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werk maar liefst 7,5 uur per week. Plus 8 uur college maakt 15,5 uur.![]()
sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
In twee-en-een-half-uur hebben jullie een topic volgebaggerd.
net m'n wekelijkse praatje gehad met m'n manager. hij vond dat ik het wel erg druk had gehad lately en dat we maar eens moesten gaan praten over vakantiedagen opnemenquote:
Rusten moet je ook zo nu en dan eens doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
net m'n wekelijkse praatje gehad met m'n manager. hij vond dat ik het wel erg druk had gehad lately en dat we maar eens moesten gaan praten over vakantiedagen opnemenheb er nog 36 staan voor dit jaar
Niet mijn smaak, maar als je het zelf maar lekker vindt.quote:en net even m'n lunch gehaald bij de keurslager, 2 broodjes filet americain
Neehoor, weer is ook een verschijnsel wat fysisch te verklaren is.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef pfaf het volgende:
Wát een weer!
Of ben ik dan verkeerd in de WFL-SC.
De FMF is de Fysisch-Mathematische Faculteitsvereniging hier in Grunnquote:FMF Lied
Als het heel mooi weer is
Trek ik het IWI in
Fluit een vrolijk wijsje
En ben heel blij van zin
Om toch nog kleur te krijgen
Zit ik bij het raam
Ik schuif achter mijn terminal
De airco staat al aan.
Want ik ga compileren...
Ik zoek een donker plekje
En zet mijn kijker neer.
Dan ga ik lekker turen
Mijn ogen doen al zeer
Ik zie geen sterren vallen
Toch doe ik een wens
Na een uurtje kijken
Haal ik het dopje van mijn lens
Want ik ga sterren kijken....
'k ben aan het bewijzen
Dat wat ieder weet
Het kost me nu al jaren
Maar dat boeit mij geen reet
De mensen in de wereld
Hebben er echt niets aan
Maar dat houdt mij niet tegen
Om toch maar door te gaan
Want ik ga integreren ...
Ik werk wat met mijn laser
In mijn dure lab
De mensen in de wereld
Vinden dat zo knap
Ik schiet met kleine deeltjes
Die je toch niet ziet
In feite is het spelen
Maar dat vertel ik niet
Want ik ga deeltjes schieten ...
Als ik hard studeer dan vinden alfa's mij maar stom
Ze zeggen dan beeeeeeta
Maar alfa's zijn maar dom
Al die vrije dagen
En grote glazen bier
Laat mij maar lekker nerden
Dat is pas echt plezier
Want wij zijn FMF'ers (bis)
Luchtvochtigheidsgraad, ik ben meer dan alleen mijn lucht.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:29 schreef Doffy het volgende:
En Alicey, ik denk niet dat ik iets wil weten over jouw vochtigheidsgraad![]()
De tag HFC schrikt af.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
na het snelst vol gespammede SC topic gaan we net zo makkelijk over in het langzaamst vol gespammede topic
Waar 2 uitersten elkaar vinden ontstaat niet zelden een middenweg.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:33 schreef Bensel het volgende:
Haha, vind het nog wel meevallen.. volgende word misschien een MFC
Of je bent lucht voor hemquote:Op maandag 21 maart 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luchtvochtigheidsgraad, ik ben meer dan alleen mijn lucht.
Zou ook nog kunnen. Het is tenslotte een Amsterdammer, en die hebben iets tegen inwoners van Rotterdam.quote:
welnee, het is juist andersom. Amsterdammers hebben tegen niemand wat, het is juist het minderwaardigheidscomplex van de anderen wat zij op ons projecteren. Net zoiets als wat belgen hebben met nederlandersquote:Op maandag 21 maart 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Het is tenslotte een Amsterdammer, en die hebben iets tegen inwoners van Rotterdam.
Andersom valt het mee hoor, ik zet mijn pijlen vooral in tegen Friezenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef Bensel het volgende:
en andersom?
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
welnee, het is juist andersom. Amsterdammers hebben tegen niemand wat, het is juist het minderwaardigheidscomplex van de anderen wat zij op ons projecteren. Net zoiets als wat belgen hebben met nederlanders
Op een enkele maal vrij forse vooroordelen t.a.v. drugsgebruik na heb ik anders niets gemerkt van enige negatieve gevoelens van onze zuiderburen.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, het is juist andersom. Amsterdammers hebben tegen niemand wat, het is juist het minderwaardigheidscomplex van de anderen wat zij op ons projecteren. Net zoiets als wat belgen hebben met nederlanders
ik hoorde laatst op de belgische radio 1 dat de presentator hollanders arrogant vondquote:Op maandag 21 maart 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op een enkele maal vrij forse vooroordelen t.a.v. drugsgebruik na heb ik anders niets gemerkt van enige negatieve gevoelens van onze zuiderburen.
Wat denken die achterlijke Belgen wel?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoorde laatst op de belgische radio 1 dat de presentator hollanders arrogant vond
Maar ik ben lijk niet zo arrogant, dus dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoorde laatst op de belgische radio 1 dat de presentator hollanders arrogant vond
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
Alles valt mee, vandaag...
behalve dit nieuws....quote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
Alles valt mee, vandaag...
De volgende keer dat ik me flink openhaal dus even bellen met de hand die openligt.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
behalve dit nieuws....
Bloed klontert door mobiel bellen
door onze redactie
AMSTERDAM - Twee Duitse studenten hebben de invloed van mobiel bellen op rode bloedlichaampjes onderzocht. De conclusie: rode bloedlichaampjes klonteren samen en vormen 'geldrollen' met alle risico's van dien.
De jonge onderzoekers maakten met een microscoop 255 opnamen van het bloed van 51 proefpersonen. Deze mochten 24 uur lang niet mobiel bellen. De onderzoekers namen eerst bloed af uit de oorlel en vingertop.
Vervolgens moesten de proefpersonen 20 seconden lang bellen met een mobiele telefoon. Direct daarna namen de onderzoekers opnieuw bloed af en na tien minuten nog eens. Het resultaat: na het telefoneren was duidelijk te zien dat de rode bloedlichaampjes klonterden en 'geldrollen' vormden.
Ook tien minuten na het mobiel bellen waren de geldrollen nog duidelijk te zien. De studenten kregen voor hun werk een regionale prijs voor jonge onderzoekers, zo meldt de Schwäbische Zeitung. Door de klontering wordt het risico op trombose verhoogd.
er zijn zoveel mensen die zo'n ding eigenlijk de hele dag aan hun hoofd geplakt hebben. vraag me af of het onderzoek goed is uitgevoerd.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik me flink openhaal dus even bellen met de hand die openligt.
Het lijkt me sterk. Als het werkelijk zo ernstig was had het waargenomen moeten worden in medische statistieken.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen die zo'n ding eigenlijk de hele dag aan hun hoofd geplakt hebben. vraag me af of het onderzoek goed is uitgevoerd.
tja, het was de telegraaf...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk. Als het werkelijk zo ernstig was had het waargenomen moeten worden in medische statistieken.
Op dit soort momenten weet ik weer waarom ik wel lid ben, maar nooit naar binnen loopquote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef Maethor het volgende:
[..]
De FMF is de Fysisch-Mathematische Faculteitsvereniging hier in Grunn
Nee, maar daar heb je torrent voor nodig toch? Nou ja, zal er nog es naar kijkenquote:
Misschien kan het wel helemaal geen kwaad, die geldrolletjes. Kun je het wel meten maar is het helemaal niet erg. Net als dat je van lang mobiel bellen een zweterig oor krijgt, of een lamme arm...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen die zo'n ding eigenlijk de hele dag aan hun hoofd geplakt hebben. vraag me af of het onderzoek goed is uitgevoerd.
Zit er een fokschaap verborgen in je icoon?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:59 schreef pfaf het volgende:
Een eventuele, waarschijnlijk verhoging van de kans op een risico op trombose..
mail me ff, dan zorg ik er voor dat je em krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb je torrent voor nodig toch? Nou ja, zal er nog es naar kijken![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zit er een fokschaap verborgen in je icoon?
dank je!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
da's vroeg...maar toch...eet smakelijk !![]()
de een zegt: bèèèèèèèèèhquote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn de culturele verschillen tussen verschillende schapen?
Het geblaat van ons eigen fokschaap klinkt weer heel anders.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
de een zegt: bèèèèèèèèèh
de ander zegt: hééééééééééb
ofzo
De culturele zijn groen en dragen rugdoekjes als teken van onderdanigheid naar de rammen toe.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn de culturele verschillen tussen verschillende schapen?
Ah, en de andere fokschaapjes hebben geen doekjes daarvoor nodig?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
De culturele zijn groen en dragen rugdoekjes als teken van onderdanigheid naar de rammen toe.
ik kreeg er honger van, dus heb ook maar even wat naar binnen gewerkt. worteltjes, varkensfiletje en provencaals gekruide krieltjesquote:
Nee, die lopen steeds met de staartjes omhoog, ook lekker duidelijk...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, en de andere fokschaapjes hebben geen doekjes daarvoor nodig?
Die zijn daar te lam voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, en de andere fokschaapjes hebben geen doekjes daarvoor nodig?
intellectueel hoogstaand geblaat !quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het geblaat van ons eigen fokschaap klinkt weer heel anders.
Ik vraag me nu dus alleen af of dat een kenmerk is van fokschapen in het algemeen, of dat je de uitzondering bent die de regel bevestigt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
intellectueel hoogstaand geblaat !
ik ben nog niet veel andere fokschapen tegengekomen. ik ben uniek !quote:Op maandag 21 maart 2005 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag me nu dus alleen af of dat een kenmerk is van fokschapen in het algemeen, of dat je de uitzondering bent die de regel bevestigt.
Maarja, het gaat nu juist om de uniciteit binnen het geheel der fokschapen.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben nog niet veel andere fokschapen tegengekomen. ik ben uniek !
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Andersom valt het mee hoor, ik zet mijn pijlen vooral in tegen Friezen![]()
pcies. ik wordt echt ziek (quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak me al dagen kwaad over de zaak Terri Schiavo. Laat die vrouw verdomme sterven. Een politiek spelletje over de rug van een vrouw die al vijftien jaar in coma ligt.En wat beweegt die ouders?
Zullen wel weer relifanaten zijn...
Ik vind het onbegrijpelijk, vooral als je het naast bijvoorbeeld de doodstraf zet.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak me al dagen kwaad over de zaak Terri Schiavo. Laat die vrouw verdomme sterven. Een politiek spelletje over de rug van een vrouw die al vijftien jaar in coma ligt.En wat beweegt die ouders?
pro-life fanaten !quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je zeker dat we gaan lunchen?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
Oei.. Met geweldadige Friezinnen had ik nog even geen rekening gehouden.
Zachtjes slaan mag hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we gaan lunchen?![]()
Dat vind ik dus ook behoorlijk absurd... Maar ja, zij vinden het absurd dat ik tegen de doodstraf ben en tegelijk voor abortus en euthanasie...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk, vooral als je het naast bijvoorbeeld de doodstraf zet.
Het hangt er misschien maar net van af hoe krom je recht definieert....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook behoorlijk absurd... Maar ja, zij vinden het absurd dat ik tegen de doodstraf ben en tegelijk voor abortus en euthanasie...
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kee, dan neem ik mijn zweepje mee. [afbeelding]
Nou, soms staan diezelfde mensen in Texas voor het gebouw waar de executies plaatsvinden hun steun te betuigen onder het motto 'oog om oog, tand om tand'...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
zouden die mensen ook schrijven met ter dood veroordeelden ?
Die mensen vinden zichzelf bovendien nog erg christelijk ook met dat statement.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, soms staan diezelfde mensen in Texas voor het gebouw waar de executies plaatsvinden hun steun te betuigen onder het motto 'oog om oog, tand om tand'...
Hoe bedoel je dat precies? Je bedoelt dat iemand het recht heeft om te sterven in het geval van euthanasie?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Het hangt er misschien maar net van af hoe krom je recht definieert....
Ik ga uit van het recht op leven. Oftewel, je hebt het recht om te leven, maar als je niet wilt moet je afstand kunnen doen van dat recht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Je bedoelt dat iemand het recht heeft om te sterven in het geval van euthanasie?
Nee, hoewel dat laatste misschien niet eens zo verkeerd zou zijn.quote:Ik snap sowieso niet dat ze hun mening op dit vlak aan anderen willen opdringen. Niemand dwingt hen om euthanasie te ondergaan.
Makkelijk zo'n pa.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Zal even aan mijn pa vragen. Die zit bij de politie.![]()
De fundi's willen graag dat leven een plicht is.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Ik ga uit van het recht op leven. Oftewel, je hebt het recht om te leven, maar als je niet wilt moet je afstand kunnen doen van dat recht.
quote:Nee, hoewel dat laatste misschien niet eens zo verkeerd zou zijn.
mijn pa is net met de vut bij de politie. m'n moeder zit er nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Zal even aan mijn pa vragen. Die zit bij de politie.![]()
Maar als je leeft kun je altijd nog bekeren en gered worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De fundi's willen graag dat leven een plicht is.Wat ik me afvraag is wat zij te winnen hebben bij het feit dat ik niet mag sterven als ik dat wil. Ik geloof er geen zak van dat het ze alleen om mijn welzijn te doen is (ik ga immers naar de hel als ik zelfmoord pleeg - ook wel als ik dat niet doe, maar dat laten we even buiten beschouwing).
In dat geval ligt het iets moeilijker. Ik wil zelf echter ook naar het aspect kwaliteit van leven kijken, en voor een foetus die ongewenst is (Met waarschijnlijk een moeder die geen moeder kan zijn) is de kans groot dat dit laag zal liggen.quote:Even geredeneerd vanuit deze definitie: hoe zit het dan met abortus wat jou betreft? Heeft een foetus 'recht op leven'? In elk geval kan een foetus niet vrijwillig afstand doen van dat recht.
Ik denk soms wel eens hele gemene dingen, en heel soms deel ik die met jullie.quote:Zoiets zou ik niet eens zeggen!
M'n pa is een atheïstische politievader.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:30 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn pa is net met de vut bij de politie. m'n moeder zit er nog wel.
protestantse politie ouders
Een vriendje of vriendinnetje bij de politie lijkt me wel wat (Maar dan wel een echte politieagent(e), niet die slappe hap die tegenwoordig in grote getale in uniform loopt).quote:Op maandag 21 maart 2005 20:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn pa is net met de vut bij de politie. m'n moeder zit er nog wel.
protestantse politie ouders
En ook daar hebben zij niets bij te winnen lijkt mij. Tenzij ze graag de eeuwigheid met mij willen delen, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
Maar als je leeft kun je altijd nog bekeren en gered worden.
Okee. Mag je dan ook euthanaseren als dit niet iemands uitdrukkelijke wens is, maar als de kwaliteit van leven wel zeer laag is?quote:In dat geval ligt het iets moeilijker. Ik wil zelf echter ook naar het aspect kwaliteit van leven kijken, en voor een foetus die ongewenst is (Met waarschijnlijk een moeder die geen moeder kan zijn) is de kans groot dat dit laag zal liggen.
Doe dat maar niet te vaak dan.quote:Ik denk soms wel eens hele gemene dingen, en heel soms deel ik die met jullie.
Misschien kan ik beter mijn vader in mijn plaats laten gaan over een paar weken.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd of er naar aanleiding van deze posts nieuwe roddels de wereld in worden geblazen.![]()
Nouja, ze zullen altijd zeggen van wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ook daar hebben zij niets bij te winnen lijkt mij. Tenzij ze graag de eeuwigheid met mij willen delen, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Als iemand niet meer in staat is om zijn/haar wens kenbaar te maken, vind ik van wel.quote:Okee. Mag je dan ook euthanaseren als dit niet iemands uitdrukkelijke wens is, maar als de kwaliteit van leven wel zeer laag is?
Je weet toch dat ik normaal heel lief ben?quote:Doe dat maar niet te vaak dan.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter mijn vader in mijn plaats laten gaan over een paar weken.
Nee, maar serieus... What do they get out of it? Ik snap dat echt niet.quote:
Ah, okee. Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Als iemand niet meer in staat is om zijn/haar wens kenbaar te maken, vind ik van wel.
Ja, maar dat blijkt dus eigenlijk maar schijn te zijn.quote:Je weet toch dat ik normaal heel lief ben?
Nou, ik niet, geloof ik. Enlighten us!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me trouwens af of iemand hier ook maar enig benul heb waar ik op doelde met die eerdere opmerking over roddels.![]()
en dat noemt zichzelf taalpurist...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me trouwens af of iemand hier ook maar enig benul hebheeft waar ik op doelde met die eerdere opmerking over roddels.![]()
Nouja, het is hun plicht. Ze moeten er niet bij nadenken wat het voor nut heeft, het is hen immers bevolen..quote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar serieus... What do they get out of it? Ik snap dat echt niet.
Ik hoop dat als ik zelf er in zo'n situatie bijlig, dat er gewoon beslist wordt om maar te stoppen.quote:Ah, okee. Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik lief ben, jullie zijn het steeds die dat volhouden!quote:Ja, maar dat blijkt dus eigenlijk maar schijn te zijn.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dat noemt zichzelf taalpurist...
Leg ik volgende maand wel uit dan.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik niet, geloof ik. Enlighten us!
Befehl ist Befehl!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Nouja, het is hun plicht. Ze moeten er niet bij nadenken wat het voor nut heeft, het is hen immers bevolen..
Dat hoop ik ook voor mezelf, en dat weten de mensen om mij heen ook wel.quote:Ik hoop dat als ik zelf er in zo'n situatie bijlig, dat er gewoon beslist wordt om maar te stoppen.
Ik heb nimmer iets van dien aard beweerd, edelachtbare.quote:Ik heb ook nooit gezegd dat ik lief ben, jullie zijn het steeds die dat volhouden!
Dat idee ja..quote:
Ik weet niet of de mensen om mij heen dat weten, en weet ook niet of zij wanneer die situatie zich voordoet de moed hebben.quote:Dat hoop ik ook voor mezelf, en dat weten de mensen om mij heen ook wel.
Mijn excuses, ik generaliseerde even alle slowchatters.quote:Ik heb nimmer iets van dien aard beweerd, edelachtbare.
Misschien een idee om dat soort dingen te laten vastleggen? Ik heb bijvoorbeeld mijn hele crematie al geregeld.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of de mensen om mij heen dat weten, en weet ook niet of zij wanneer die situatie zich voordoet de moed hebben.
Op welke manier is zoiets vast te leggen? Er zijn mij geen officiele registers bekend, en het lijkt mij ook erg lastig, daar euthanasie nog steeds geen echte legale status heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat soort dingen te laten vastleggen?
Of ik gecremeerd of begraven wordt interesseert me niet zo heel erg veel, daar hoef ik zelf niet bij te zijn.. Wanneer ik echter niet zelf wilsbekwaam ben, wil ik dat er een einde aan mijn leven wordt gemaakt. Zoals gezegd lijkt mij dat echter moeilijk vast te leggen..quote:Ik heb bijvoorbeeld mijn hele crematie al geregeld.Maar sommige mensen vinden het eng om over dat soort dingen na te denken. Ik vind het juist leuk...
Als je (geestelijk) gezond bent en het bij een notaris laat opschrijven geldt het toch? Dat was nu iig het probleem in Amerika. Ze heeft ooit gezegd dat als ze een kasplantje wordt, dat ze dan dood wil. Haar man wil dat nu, Alleen haar ouders willen dat nietquote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Wanneer ik echter niet zelf wilsbekwaam ben, wil ik dat er een einde aan mijn leven wordt gemaakt. Zoals gezegd lijkt mij dat echter moeilijk vast te leggen..
Volgens mij kan het wel gewoon. Je kunt toch ook laten vastleggen dat je in bepaalde gevallen niet gereanimeerd wil worden? Hoe precies weet ik niet, maar zou een ondertekend document dat je bij een notaris neerlegt niet al genoeg zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Op welke manier is zoiets vast te leggen? Er zijn mij geen officiele registers bekend, en het lijkt mij ook erg lastig, daar euthanasie nog steeds geen echte legale status heeft.
Of ik gecremeerd of begraven wordt interesseert me niet zo heel erg veel, daar hoef ik zelf niet bij te zijn.. Wanneer ik echter niet zelf wilsbekwaam ben, wil ik dat er een einde aan mijn leven wordt gemaakt. Zoals gezegd lijkt mij dat echter moeilijk vast te leggen..
Maar wat als iemand dat terzijde legt? Voor testamenten is bijvoorbeeld een centraal register. Na een overlijden wordt het register geraadpleegd. Wanneer er een akte wordt opgesteld, maar de akte kan nergens worden ingeschreven, is de kans groot dat de akte niet wordt gevonden of wordt genegeerd.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je (geestelijk) gezond bent en het bij een notaris laat opschrijven geldt het toch?
Ik weet niet hoe de wet in de VS is ten aanzien van dergelijke verklaringen eik..quote:Dat was nu iig het probleem in Amerika. Ze heeft ooit gezegd dat als ze een kasplantje wordt, dat ze dan dood wil. Haar man wil dat nu, Alleen haar ouders willen dat niet
De notaris moet het document dan ergens kunnen inschrijven wil je zekerheid hebben.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel gewoon. Je kunt toch ook laten vastleggen dat je in bepaalde gevallen niet gereanimeerd wil worden? Hoe precies weet ik niet, maar zou een ondertekend document dat je bij een notaris neerlegt niet al genoeg zijn?
ik heb helemaal niets geregeld, vind het ook niet eng ofzo. wat mij betreft gooien ze me op de vuilnishoop. ik ben toch dood. enige vervelende van dat soort dingen is dat familie opeens aansprakelijk gesteld kan worden voor zaken waar ze geen flikker mee te maken haddenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat soort dingen te laten vastleggen? Ik heb bijvoorbeeld mijn hele crematie al geregeld.Maar sommige mensen vinden het eng om over dat soort dingen na te denken. Ik vind het juist leuk...
Dat kan toch niet zomaar?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Maar wat als iemand dat terzijde legt?
Zorgen dat 'ie gevonden wordt lijkt me niet zo moeilijk. Als een aantal mensen die jij vertrouwt weten waar het document te vinden is...quote:Voor testamenten is bijvoorbeeld een centraal register. Na een overlijden wordt het register geraadpleegd. Wanneer er een akte wordt opgesteld, maar de akte kan nergens worden ingeschreven, is de kans groot dat de akte niet wordt gevonden of wordt genegeerd.
Ja, ergens maakt het mij ook niet zoveel uit. Aan de andere kant vind ik het leuk om zelf een deel van de dienst te bepalen, zoals de muziek.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb helemaal niets geregeld, vind het ook niet eng ofzo. wat mij betreft gooien ze me op de vuilnishoop. ik ben toch dood. enige vervelende van dat soort dingen is dat familie opeens aansprakelijk gesteld kan worden voor zaken waar ze geen flikker mee te maken hadden
In de meeste gevallen kunnen dergelijke erfenissen verworpen worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb helemaal niets geregeld, vind het ook niet eng ofzo. wat mij betreft gooien ze me op de vuilnishoop. ik ben toch dood. enige vervelende van dat soort dingen is dat familie opeens aansprakelijk gesteld kan worden voor zaken waar ze geen flikker mee te maken hadden
dienst ? klinkt als een kerkdienstquote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ergens maakt het mij ook niet zoveel uit. Aan de andere kant vind ik het leuk om zelf een deel van de dienst te bepalen, zoals de muziek.
Waarom niet? Een document zoek laten raken is niet zo moeilijk hoor. Pas wanneer er een centraal register achterstaat wordt dat onmogelijk gemaakt.quote:
Misschien wel iets over na te denken..quote:Zorgen dat 'ie gevonden wordt lijkt me niet zo moeilijk. Als een aantal mensen die jij vertrouwt weten waar het document te vinden is...
Hoe het prrecies met inschrijving in registers enzo weet ik niet, maar je kunt bij de notaris een codicil (eventueel bij een testament of samenlevingscontract of andere notariele zaken) laten opstellen waarin je aangeeft onder welke voorwaarden je wilt dat medische zorg wordt gestopt. Zo'n codicil is 5 jaar geldig. Verleng je het niet, vervalt het automatissch.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
De notaris moet het document dan ergens kunnen inschrijven wil je zekerheid hebben.
ik heb daar weinig kennis van eigenlijk. gaat dat nou zo dat ze eerst vragen of ze de erfenis willen hebben en als ze ja zeggen dat ze pas horen of dat negatief of positief is ?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de meeste gevallen kunnen dergelijke erfenissen verworpen worden.
Evenwel erg lastig. Er zou maar 1 persoon zijn die ik voor de volle 100% vertrouw op dit gebied, en dat is geen familie van me, en niet eens iemand die ik zelfs maar regelmatig spreek.quote:
Misschien iets voor me om binnenkort uit te zoeken dan.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe het prrecies met inschrijving in registers enzo weet ik niet, maar je kunt bij de notaris een codicil (eventueel bij een testament of samenlevingscontract of andere notariele zaken) laten opstellen waarin je aangeeft onder welke voorwaarden je wilt dat medische zorg wordt gestopt. Zo'n codicil is 5 jaar geldig. Verleng je het niet, vervalt het automatissch.
Zo was het tenminste een aantal jaren geleden, weet neit of er iets gewijzigd is.
Ik heb ook wel eea vastgelegd. Hetgeen ik vooral wilde vastleggen was dat ik geen bloemenkransen enzo wil. Als iemand een bloemetje achter wil laten of tijdens de uitvaart op de kist wil hebben ofzo, prima, maar dan wil ik alleen bosjes zoals ze bij de bloemist liggen. En dan kan men gewoon een mooi bosje halen en dat neerleggen. Al die akelige kransen met linten...brrrrquote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ergens maakt het mij ook niet zoveel uit. Aan de andere kant vind ik het leuk om zelf een deel van de dienst te bepalen, zoals de muziek.
Je kunt een erfenis in het geheel accepteren (Je ontvangt baten en draait op voor alle schulden)quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb daar weinig kennis van eigenlijk. gaat dat nou zo dat ze eerst vragen of ze de erfenis willen hebben en als ze ja zeggen dat ze pas horen of dat negatief of positief is ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
dienst ? klinkt als een kerkdienst
Een goedkope kist en verder geen uitgebreide ceremonie zou moeten werken.. Ik weet alleen niet of je dat kan laten vastleggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
bestaat er iets van budget uitvaart ofzo ? de goedkoopste manier zoek ik...d'r hoeft niemand wat te verdienen/verliezen aan mijn dood.
ok. mooi. laatst vertelde iemand mij dat nog levende ouders of broers/zussen aansprakelijk zouden zijn voor evt. schulden die ik nog had staan.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt een erfenis in het geheel accepteren (Je ontvangt baten en draait op voor alle schulden)
Je kunt een erfenis in het geheel verwerpen (Je bent niet aansprakelijk voor schulden, maar je ontvangt er niets uit, zelfs geen fotolijstje).
Je kunt een erfenis aanvaarden onder voorbehoud van boedelbeschrijving. Er wordt dan eerst beschreven waar de erfenis uit bestaat. Aan de boedelbeschrijving zijn uiteraard wel kosten verbonden, maar het is wel veilig als je te weinig van de overledene afweet op gebied van vermogen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nee! Maar ze noemen zoiets toch een dienst? Of 'plechtigheid'?
Maar één persoon? Oh jee, dan wordt het wel lastig. Nou ja, je hebt het in elk geval in deze slowchat laten vastleggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Evenwel erg lastig. Er zou maar 1 persoon zijn die ik voor de volle 100% vertrouw op dit gebied, en dat is geen familie van me, en niet eens iemand die ik zelfs maar regelmatig spreek.
het maakt me niet uit. begraven of crematie. crematie lijkt me minder ruimte in te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een goedkope kist en verder geen uitgebreide ceremonie zou moeten werken.. Ik weet alleen niet of je dat kan laten vastleggen.
Als ik voor mezelf zou kiezen zou ik het ook niet uitgebreid willen, ik denk ook dat ik eerder voor crematie zou gaan met uitstrooiing van alle as.
Niet dus wanneer ze de erfenis verwerpen of beneficiair aanvaarden. Uiteraard moet je er wel rekening mee houden dat ze advocaten op hun dak zullen krijgen die alsnog zullen trachten zoveel mogelijk los te maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok. mooi. laatst vertelde iemand mij dat nog levende ouders of broers/zussen aansprakelijk zouden zijn voor evt. schulden die ik nog had staan.
Zonder kist is ook mogelijk. Ik heb zelf gekozen voor alleen een wit laken. Dat kan, volgens de mensen van Scenarium.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Een goedkope kist en verder geen uitgebreide ceremonie zou moeten werken.. Ik weet alleen niet of je dat kan laten vastleggen.
Ik word ook gecremeerd, en mijn as wordt verstrooid in een natuurgebied hier in Fryslân, de Princenhof.quote:Als ik voor mezelf zou kiezen zou ik het ook niet uitgebreid willen, ik denk ook dat ik eerder voor crematie zou gaan met uitstrooiing van alle as.
tja, heb een hypotheek waar een levensverzekering bij moest worden afgesloten. is dat het ?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet dus wanneer ze de erfenis verwerpen of beneficiair aanvaarden. Uiteraard moet je er wel rekening mee houden dat ze advocaten op hun dak zullen krijgen die alsnog zullen trachten zoveel mogelijk los te maken.
Maar de schulden die je hebt openstaan, heb je daar dan geen overlijdingsverzekering bij? Dan worden de schulden geen onderdeel van de erfenis.
Een printje maken van het topic.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar één persoon? Oh jee, dan wordt het wel lastig. Nou ja, je hebt het in elk geval in deze slowchat laten vastleggen.
Yep.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
tja, heb een hypotheek waar een levensverzekering bij moest worden afgesloten. is dat het ?
Mijn voorkeur zou uitgaan naar crematie, maar van mij mag mijn partner beslissen. Dat is toch degene die achterblijft en misschien wil die wel naar een plek (graf of plaats van de urn ofzo) en dat wil ik dan niet ontnemen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het maakt me niet uit. begraven of crematie. crematie lijkt me minder ruimte in te nemen.
Mits goed gedaan is er geen plaats waar je aanwezig zou zijn. Men heeft dan niet de illusie dat je ergens in een kist wormen ligt te voeren, maar kan hooguit het idee hebben dat je overal of nergens bent..quote:Op maandag 21 maart 2005 21:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het maakt me niet uit. begraven of crematie. crematie lijkt me minder ruimte in te nemen.
Alles, of (zoals gebruikelijk) alleen een deel?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik word ook gecremeerd, en mijn as wordt verstrooid in een natuurgebied hier in Fryslân, de Princenhof.
Ik twijfel over de rechtsgeldigheid.quote:
Dat is wel jammer. Ik vertrouw in elk geval mijn ouders volledig op dat gebied. Maar chances are dat ik hen overleef natuurlijk...quote:De meeste mensen gaan alles toch anders zien als het daadwerkelijk gebeurt. Ik vertrouw de meeste mensen onvoldoende om in dat geval daadwerkelijk voor mijn belangen ( = sterven) op te komen.
Is het meer dan 3 jaar geleden dat je de hypotheek hebt afgesloten?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok. mooi....even kijken...waar had ik die slaappillen gelaten !
Is dat gebruikelijk? Wa's dat nou voor onzin? Nee, alles natuurlijk. Weg met die zooi.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Alles, of (zoals gebruikelijk) alleen een deel?
Pootje er onder zetten, klaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik twijfel over de rechtsgeldigheid.
Voor mij is die laatste kans klein, maar ik vertrouw hen daar onvoldoende in..quote:Dat is wel jammer. Ik vertrouw in elk geval mijn ouders volledig op dat gebied. Maar chances are dat ik hen overleef natuurlijk...
Als het minder is geldt 't niet? De mijne is vier jaar...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Is het meer dan 3 jaar geleden dat je de hypotheek hebt afgesloten?
eh ja, jaar of 6 terug...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het meer dan 3 jaar geleden dat je de hypotheek hebt afgesloten?
Dan kan er nog wat as in een bloemenvaas urn worden gedaan, zodat er alsnog een tastbaar bewijs van je leven aanwezig is.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat gebruikelijk? Wa's dat nou voor onzin?
Zoiets heb ik dus ook.quote:Nee, alles natuurlijk. Weg met die zooi.
De kans dat je je ouders overleeft is klein?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
Voor mij is die laatste kans klein, maar ik vertrouw hen daar onvoldoende in..
De meeste levensverzekeringen keren niet uit wanneer je binnen 3 jaar zelfmoord pleegt, vandaar dus de vraag.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het minder is geldt 't niet? De mijne is vier jaar...
Ik heb genoeg ontastbaar bewijs achtergelaten hoop ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Dan kan er nog wat as in een bloemenvaas urn worden gedaan, zodat er alsnog een tastbaar bewijs van je leven aanwezig is.
Ik lees e.e.a. verkeerd... Blondtdt enzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De kans dat je je ouders overleeft is klein?
Op het strooiveld van het crematorium vermoed ik. Dan lig je tussen alle andere uitgestrooiden. Gezellig.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef het_fokschaap het volgende:
als je geen eisen stelt over de plaats van uitstrooing, waar laten ze het dan ?
Ik weet het niet, ik denk dat de nabestaanden dan de keuze krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef het_fokschaap het volgende:
als je geen eisen stelt over de plaats van uitstrooing, waar laten ze het dan ?
Jee zeg, ik schrok me een hoedje! Ik was al bang dat je een terminale ziekte had ofzo!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Ik lees e.e.a. verkeerd... Blondtdt enzo.
Ik weet niet of ik dat heb gedaan/zal doen. Ik vind het ook niet zo belangrijk, maar het gaat zweverig/spiritueel worden als ik daarop verder ga.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ontastbaar bewijs achtergelaten hoop ik.![]()
Daarom wil ik dus geen plek waar men mij denkt te kunnen vinden (Wat een onzin dat ik onder mijn steen zou zitten daar.quote:En een plek om naar toe te gaan vind ik zelf bij dierbaren van nul en generlei waarde. Dood is dood. De plek om naartoe te gaan zit wel in mijn hoofd.
hoe meer ZIELEN hoe meer vreugd !quote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op het strooiveld van het crematorium vermoed ik. Dan lig je tussen alle andere uitgestrooiden. Gezellig.
Als het goed is niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jee zeg, ik schrok me een hoedje! Ik was al bang dat je een terminale ziekte had ofzo!
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
en Lupa, wat voor muziek moet er gedraaid worden bij de plechtigheid ? "Waarheen, waarvoor" ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Daarom wil ik dus geen plek waar men mij denkt te kunnen vinden (Wat een onzin dat ik onder mijn steen zou zitten daar.).
ik wil wel "weet je wat ik wel zou willen zijn....een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn"quote:Op maandag 21 maart 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, zoals het nu staat Into the West van Annie Lennox, het stukje uit The Steward of Gondor dat door Billy Boyd wordt gezongen en Verdronken vlinder van Boudewijn de Groot.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Een wonderbaarlijke genezing!!!
![]()
![]()
"Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar gezeten?"quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Daarom wil ik dus geen plek waar men mij denkt te kunnen vinden (Wat een onzin dat ik onder mijn steen zou zitten daar.).
Ik zou dan liever de alternatieve versie over een ribbeltjescondoom willen draaien.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wil wel "weet je wat ik wel zou willen zijn....een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn"
En dan ook nog bezoekers krijgen die geen namen kunnen lezen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar gezeten?"
"Hier ligt Alicey. Moderator, vrouw, vriendin."quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
En dan ook nog bezoekers krijgen die geen namen kunnen lezen.
tja, op zich wil ik evt. geinteresseerden ook weer niet shockeren.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een vriendin van mij wil het nummer I love the Dead (before they're cold) van Alice Cooper op haar crematie draaien.
Zij dus wel. Ze shockeert graag. Overigens draait ze dat nummer in combinatie met een nummer van Barbra Streisand.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef het_fokschaap het volgende:
tja, op zich wil ik evt. geinteresseerden ook weer niet shockeren.
Vooral moderator als eerste.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Hier ligt Alicey. Moderator, vrouw, vriendin."
Memoriesquote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
een nummer van Barbra Streisand.
Natuurlijk! Heel Fok! zal er zijn! 40.000 actieve users!quote:
Had ik al gezegd dat ik een stille crematie wil?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk! Heel Fok! zal er zijn! 40.000 actieve users!
Misschien is het beter om een live stream te doen...
extra uitzending van Fokradio !quote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk! Heel Fok! zal er zijn! 40.000 actieve users!
Misschien is het beter om een live stream te doen...
Ook met z'n veertigduizenden kun je heel stil zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een stille crematie wil?
Meer stil als in weinig toeloop en geen gekkigheden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook met z'n veertigduizenden kun je heel stil zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Meer stil als in weinig toeloop en geen gekkigheden.
Dat kan alleen als Alicey omkomt door Zinloos Geweld. En denk erom, iemand vermoorden omdat je een stille tocht wilt, is zinvol geweld!quote:
Ik hoef toch niet mijn leven te beschermen tijdens de lunch?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Alicey omkomt door Zinloos Geweld. En denk erom, iemand vermoorden omdat je een stille tocht wilt, is zinvol geweld!
Als je echt gek wilt doen mag het hoor, zolang je maar niet te treurig doet.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer... Ik verheugde me er al op...
Ik wil geen stille tocht, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef toch niet mijn leven te beschermen tijdens de lunch?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Als je echt gek wilt doen mag het hoor, zolang je maar niet te treurig doet.
Pfew, gelukkig maar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil geen stille tocht, hoor.
Zou dat? Ik heb er sterk mijn twijfels over. Ik denk dat het bijv. op de begrafenis van een cheerleader wel eerder is voorgekomen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt de eerste begrafenis met cheerleaders!
![]()
Verboden worden hoeft niet, als men er heil in ziet..quote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan stille tochten. Van mij mogen ze verboden worden.
een lawaai samenkomst dan ? zoals bij Theo ?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan stille tochten. Van mij mogen ze verboden worden.
Ja, inde VS natuurlijk weer. Maar voor Nederland zal het een primeur zijn. Je komt op SBS!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Zou dat? Ik heb er sterk mijn twijfels over. Ik denk dat het bijv. op de begrafenis van een cheerleader wel eerder is voorgekomen.
Dat is een ding wat zeker is. Net als hoola-danseressen of male strippers.quote:Evenwel een geweldig idee! Het is iets wat je niet verwacht.
Dat laatste wil ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, inde VS natuurlijk weer. Maar voor Nederland zal het een primeur zijn. Je komt op SBS!
Ik moet maar eens het nodige gaan vastleggen.quote:Dat is een ding wat zeker is. Net als hoola-danseressen of male strippers.
Alicey wilde stilte... Een LAN-party?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
een lawaai samenkomst dan ? zoals bij Theo ?
Om de een of andere reden vermoedde ik dat al.quote:
Misschien wel verstandig ja.quote:Ik moet maar eens het nodige gaan vastleggen.
Hou alsjeblieft op.. LAN-parties betekent meestal veel gamenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey wilde stilte... Een LAN-party?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Hou alsjeblieft op.. LAN-parties betekent meestal veel gamenen veel porno
.
Ik denk dat het gewoon niets voor mij is, hoewel je die nerds er wel lekker stil mee kunt krijgen.quote:
Nou, ik heb weinig ervaring op dat gebied, maar als het jouw laatste wens is, dan doe ik dat natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Trek jij je cheerleaderpakje aan en ga je cheerleaden?
Ik vind gamen geweldig, maar uit zelfbescherming koop ik absoluut geen games. Anders kom ik nooit meer achter mijn PC weg. Bovendien word ik er agressief van. En porno verveelt me nogal gauw.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het gewoon niets voor mij is, hoewel je die nerds er wel lekker stil mee kunt krijgen.
Een beetje stuntelen is natuurlijk altijd leuk.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik heb weinig ervaring op dat gebied, maar als het jouw laatste wens is, dan doe ik dat natuurlijk.
Dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind gamen geweldig, maar uit zelfbescherming koop ik absoluut geen games. Anders kom ik nooit meer achter mijn PC weg.
Je hebt jezelf dan ook niet meer helemaal in de hand?quote:Bovendien word ik er agressief van.
Mij bij de eerste file meestal al.quote:En porno verveelt me nogal gauw.
Nee, nog nooit een bezocht.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Dat had ik niet achter je gezocht.Je doet wel aan lan parties enzo?
Ik ga dan vloeken enzo.quote:Je hebt jezelf dan ook niet meer helemaal in de hand?
Ik kijk hooguit plaatjes af en toe.quote:Mij bij de eerste file meestal al.
Je bent dus nog te redden.quote:
quote:Ik ga dan vloeken enzo.
Ik hooguit erotische plaatjes, mits ze ergens apart zijn..quote:Ik kijk hooguit plaatjes af en toe.
Nee, mijn honden worden er bang van.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
En zeker niet op een manier die cute te noemen is?
Ik had ooit prachtige bondage-foto's gevonden, echt kunst met een grote K, maar ik heb ze nooit weer teruggevonden. Verder heb ik een voorkeur voor gay porn, wat men altijd raar vindt, maar dat had ik al eerder gezegd.quote:Ik hooguit erotische plaatjes, mits ze ergens apart zijn..
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, mijn honden worden er bang van.
Bondage-foto's is dus iets wat ik erg mooi vind (Je kunt me zelfs betrappen op het geheel doorkijken van een topic daarover vandaagquote:Ik had ooit prachtige bondage-foto's gevonden, echt kunst met een grote K, maar ik heb ze nooit weer teruggevonden. Verder heb ik een voorkeur voor gay porn, wat men altijd raar vindt, maar dat had ik al eerder gezegd.
ik koop de playboy alleen voor de interviewsquote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
Ik hooguit erotische plaatjes, mits ze ergens apart zijn..
Dat weet ik niet. Ik heb nog nooit gegamed met bouwvakkers in huis.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:Je vloekt zo erg dat je zelf bouwvakkers afschrikt?
Dat laatste vind ik niks aan, maar bondage vind ik ook wel interessant. Heb het zelf ook wel eens uitgeprobeerd, maar dat was niet veel soeps.quote:Bondage-foto's is dus iets wat ik erg mooi vind (Je kunt me zelfs betrappen op het geheel doorkijken van een topic daarover vandaag).. Ook erotische fantasy-art vind ik erg mooi.
Het zijn dan ook anderen die het raar vinden.quote:Zo raar is je voorkeur trouwens op zich niet, iedereen heeft een andere smaak en wil iets anders.
Duhh, natúúrlijk willen ze die!quote:Misschien anders dan wat de meerderheid wil, maar de meerderheid wil ook melkchocolade-eitjes.:{w
Oh, ik wist niet dat die er in stonden.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ik koop de playboy alleen voor de interviews
Eens doen anders.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat weet ik niet. Ik heb nog nooit gegamed met bouwvakkers in huis.
Wat heb je precies geprobeerd, en hoe ervaarde je dat zelf?quote:Dat laatste vind ik niks aan, maar bondage vind ik ook wel interessant. Heb het zelf ook wel eens uitgeprobeerd, maar dat was niet veel soeps.
Ja.quote:Het zijn dan ook anderen die het raar vinden.
Maar ik wil gewoon een zakje pure eitjes kunnen kopen.quote:Duhh, natúúrlijk willen ze die!![]()
ik kan me er weinig bij voorstellen, noem me saai, noem me burgerlijk...maar gewoon het standaard patroon afwerken vind ik ook al lekkerquote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
bondage vind ik ook wel interessant. Heb het zelf ook wel eens uitgeprobeerd, maar dat was niet veel soeps.
nee, daarvoor heb ik Canal+, UPC Digital en wat DVD'tjes.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat die er in stonden.Ik vind de Playboy trouwens nogal braaf. Wel esthetisch mooie foto's, maar geil word ik er niet van.
Bondage hoef je overigens niet uitsluitend in een vaste combinatie met sexuele handelingen te zien, hoewel dat wel in de meeste gevallen zo zal zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kan me er weinig bij voorstellen, noem me saai, noem me burgerlijk...maar gewoon het standaard patroon afwerken vind ik ook al lekker
* herkenbaar *quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat laatste vind ik niks aan, maar bondage vind ik ook wel interessant. Heb het zelf ook wel eens uitgeprobeerd, maar dat was niet veel soeps.
Ik kèn niet eens mensen die bouwvakker zijn. Ik woon in een nette buurt.quote:
Dat zou jij wel willen weten, hè, viespeuk!quote:Wat heb je precies geprobeerd, en hoe ervaarde je dat zelf?
Hebben ze die dan niet?quote:Maar ik wil gewoon een zakje pure eitjes kunnen kopen.
nee, je kan iemand ook gewoon even vastbinden of bandages om doen natuurlijk. tja, kost me teveel tijd en ik heb er niks mee. het zal misschien best mooi zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bondage hoef je overigens niet uitsluitend in een vaste combinatie met sexuele handelingen te zien, hoewel dat wel in de meeste gevallen zo zal zijn.
Ik heb geen van allen. Maar ik heb dan ook zelden behoefte aan pr0n.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, daarvoor heb ik Canal+, UPC Digital en wat DVD'tjes.
ik vraag me altijd af hoeveel mensen 9 1/2 weeks thuis lopen na te spelenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dat met die banaan ga ik niet vertellen.
Ik zou zeggen: probeer het eens. Bind je piemel vast ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
bestaat er ook zoiets als masturbatie met bondage voor vrijgezellen ?
Er wordt ook nooit gerenoveerd?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kèn niet eens mensen die bouwvakker zijn. Ik woon in een nette buurt.
Altijd benieuwd naar ervaringen. Wat er vies aan is vat ik trouwens niet helemaal.quote:Dat zou jij wel willen weten, hè, viespeuk!
Ok, het is dus kennelijk niets voor jou om bondage te ondergaan.quote:Hij bond mij vast, met mijn handen aan het bed. Ik vond het vooral onhandig. We hebben ook nog wat met kaarsvet geprobeerd, maar dat was au. En dat met die banaan ga ik niet vertellen.
Albert Heijn had ze hier niet zaterdag, zie mijn topic in KLB.quote:Hebben ze die dan niet?
Ik heb alleen 9 1/2 Minutes gezien.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vraag me altijd af hoeveel mensen 9 1/2 weeks thuis lopen na te spelen
Kaarsvet is idd wel shocking, maar ook maar voor een paar secs. daarna is het toch al gestold. Het grootste probleem is altijd iemand hard, maar niet té, vast te binden, zodat je overal nog bij kan, maar de ander niks kan doen, en ook niet los kan komen..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat zou jij wel willen weten, hè, viespeuk!
Hij bond mij vast, met mijn handen aan het bed. Ik vond het vooral onhandig. We hebben ook nog wat met kaarsvet geprobeerd, maar dat was au. En dat met die banaan ga ik niet vertellen.
Het is vooral dat je er niets mee hebt denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, je kan iemand ook gewoon even vastbinden of bandages om doen natuurlijk. tja, kost me teveel tijd en ik heb er niks mee. het zal misschien best mooi zijn.
Ik denk het niet. Een kenmerk van goede bondage is dat je niet los kunt komen, en da's nogal lullig in je eentje.quote:bestaat er ook zoiets als masturbatie met bondage voor vrijgezellen ?
Body of evidence met Madonna gezien ?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kaarsvet is idd wel shocking, maar ook maar voor een paar secs. daarna is het toch al gestold.
quote:Het grootste probleem is altijd iemand hard, maar niet té, vast te binden, zodat je overal nog bij kan, maar de ander niks kan doen, en ook niet los kan komen..
Interviews?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik koop de playboy alleen voor de interviews
Het is sowieso vaak een kwestie van aanvoelen, ook met bijv. slaan. Voor degenen die geinteresseerd zijn en zelf ook het nodige aan posts willen/kunnen bijdragen is Het Keldertje overigens een interessant subforum.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kaarsvet is idd wel shocking, maar ook maar voor een paar secs. daarna is het toch al gestold. Het grootste probleem is altijd iemand hard, maar niet té, vast te binden, zodat je overal nog bij kan, maar de ander niks kan doen, en ook niet los kan komen..
zat als item in een onofficiéle biografie, maar mn vriendin is Madonnafan.. die zal dr wel door geinspireerd zijn..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:32 schreef het_fokschaap het volgende:
Body of evidence met Madonna gezien ?
Voorlopig niet. De huizen zijn van '80.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Er wordt ook nooit gerenoveerd?
Je weet toch zeker wel dat seks vies is?!quote:Altijd benieuwd naar ervaringen. Wat er vies aan is vat ik trouwens niet helemaal.
Dat dan weer wel! Ik heb wel wat sadistische neigingen, ik bijt ook graag.quote:Je partner binden, zou dat je wat lijken, of dat ook (al helemaal) niet?
Dan was je er wel erg frusti over, als je een topic erover hebt geopend.quote:Albert Heijn had ze hier niet zaterdag, zie mijn topic in KLB.
trustequote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Alicey het volgende:
En ik ben zo een slaapje doen.
Tot morgen allemaal.
Nog nooit gedaan. En denk dat dat ook niet zo heel gauw gebeurd...volgens mij laat ze me dan rustig een paar uur liggen en lacht ze zich een stuip.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kaarsvet is idd wel shocking, maar ook maar voor een paar secs. daarna is het toch al gestold. Het grootste probleem is altijd iemand hard, maar niet té, vast te binden, zodat je overal nog bij kan, maar de ander niks kan doen, en ook niet los kan komen..
Net nu het interessant wordt...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Alicey het volgende:
En ik ben zo een slaapje doen.
Tot morgen allemaal.
dat is dus weer iets téquote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is sowieso vaak een kwestie van aanvoelen, ook met bijv. slaan. Voor degenen die geinteresseerd zijn en zelf ook het nodige aan posts willen/kunnen bijdragen is Het Keldertje overigens een interessant subforum.
Dat was in de trend van "de interviews zijn mij nog nooit opgevallen"......quote:Op maandag 21 maart 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer : Dat was een grapje van fokschaap.
in principe is het ook vies, al die vreemde lichaamssappen en bacteriën enzo, kans op rare ziektes...maar goed...daar moet je je maar overheen zetten. de natuur zorgt ervoor dat je dat maar wat graag doetquote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je weet toch zeker wel dat seks vies is?!
[..]
Zegt ook niet alles.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voorlopig niet. De huizen zijn van '80.
Oja, da's waar ook.quote:Je weet toch zeker wel dat seks vies is?!
Dat met bijten heb ik ook wel, al is dat heel zachtjes... Ik heb geloof ik meer masochistische/onderdanige neigingen.quote:Dat dan weer wel! Ik heb wel wat sadistische neigingen, ik bijt ook graag.
Ik vind het inderdaad bijzonder irritant dat je per se een zak met melkchocoladeeitjes moet kopen die qua smaak inferieur zijn aan pure eitjes.quote:Dan was je er wel erg frusti over, als je een topic erover hebt geopend.
Jammer, ik kom nooit in SEX, maar 't Keldertje lijkt me best leuk.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:37 schreef qu63 het volgende:
en je moet redelijk aantal posts in SEX hebben..
ik begreep hem hoor Haus !quote:Op maandag 21 maart 2005 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat was in de trend van "de interviews zijn mij nog nooit opgevallen"......
Sta ik hier bekend als iemand die alleen op natuurkunde geilt? En wil ik dat antwoord eigenlijk wel weten?![]()
Wordt morgen weer vroeg dag..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Net nu het interessant wordt...
Ja, heerlijk al die bacteriën en lichaamssappen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:37 schreef het_fokschaap het volgende:
in principe is het ook vies, al die vreemde lichaamssappen en bacteriën enzo, kans op rare ziektes...maar goed...daar moet je je maar overheen zetten. de natuur zorgt ervoor dat je dat maar wat graag doet
Sinds wanneer is dat? Met mijn originele user heb ik een tijdje toegang tot Het Keldertje gehad, met misschien zelfs 0 posts in SEX...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:37 schreef qu63 het volgende:
en je moet redelijk aantal posts in SEX hebben..
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. En denk dat dat ook niet zo heel gauw gebeurd...volgens mij laat ze me dan rustig een paar uur liggen en lacht ze zich een stuip.![]()
Vooruit dan maar. Welterusten!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
Wordt morgen weer vroeg dag..
Kerels ondermekaarquote:
Dan ben ik weer verkeerd voorgelicht!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? Met mijn originele user heb ik een tijdje toegang tot Het Keldertje gehad, met misschien zelfs 0 posts in SEX...
Bijt maar zachtjes in mijn oor.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Welterusten!(Of heb je liever dat ik je bijt
)
Moet te doen zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
kunnen we dit topic nog volkrijgen voor iedereen in bed ligt ? kunnen we morgen met een schone lei beginnen !
Nou, ik ga wel zo naar bed, hoor. Hoeveel moeten we nog?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
kunnen we dit topic nog volkrijgen voor iedereen in bed ligt ? kunnen we morgen met een schone lei beginnen !
Dat probeerde mn moeder vroeger nog wel es tijdens de afwasquote:
nog 35 posts ! 34 nu !quote:Op maandag 21 maart 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel zo naar bed, hoor. Hoeveel moeten we nog?
Wat zei ze dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:44 schreef Haushofer het volgende:
Dat probeerde mn moeder vroeger nog wel es tijdens de afwas
Niet zeuren! Posten!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel zo naar bed, hoor. Hoeveel moeten we nog?
Dat doe ik toch!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
Niet zeuren! Posten!
Interessant, welke studie zou het hoogste libido hebben en welke het laagste? Ik vermoed toch wel dat de exacte vakken lager scoren.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:40 schreef Haushofer het volgende:
Kerels ondermekaar
Er is ooit es een artikeltje in de studentenkrant gezet dat het libido van natuurkundigen minder was dan bij andere studies. Dat is natuurlijk gauw weer rechtgezet![]()
Jij mag dat doen. Ik ben net geweest.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien kunnen we nu alvast beslissen wie het volgende topic maakt, zodat we er straks niet weer drie hebben
ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ik verzaak niet ! ben nog wel oncall, hoop niet dat ze vannacht gaan bellenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, moet ik dit hele topic alleen vullen, of hoe zit dat? Ik moet naar bed.
Wat is je beroep dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ik verzaak niet ! ben nog wel oncall, hoop niet dat ze vannacht gaan bellen
ik zit dan niet in de natuurkunde, ben een computernerd, m'n libido is misschien wel hoog, alleen moet ik m'n libido op mezelf botvierenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Interessant, welke studie zou het hoogste libido hebben en welke het laagste? Ik vermoed toch wel dat de exacte vakken lager scoren.
mailserver troubleshooten bij klanten van het bedrijf waar ik werk. als ze een probleem hebben en de telefonische helpdesk er niet uitkomt, moet ik als een soort superman erheen.quote:
Kom es langs op onze studievereniging, zou ik zeggen. Denk niet dat er ergens anders meer porno wordt gedowned.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Interessant, welke studie zou het hoogste libido hebben en welke het laagste? Ik vermoed toch wel dat de exacte vakken lager scoren.
Neem een hond. Belg had seks met honden 'uit liefde'quote:Op maandag 21 maart 2005 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit dan niet in de natuurkunde, ben een computernerd, m'n libido is misschien wel hoog, alleen moet ik m'n libido op mezelf botvieren
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit dan niet in de natuurkunde, ben een computernerd, m'n libido is misschien wel hoog, alleen moet ik m'n libido op mezelf botvieren
nee, ik stop m'n hand wel een paar minuten in een bak ijs. dan lijkt het voor je gevoel alsof iemand anders het doetquote:Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem een hond. Belg had seks met honden 'uit liefde'
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:57 schreef het_fokschaap het volgende:
ik als een soort superman
Vind je dat onvoorstelbaar ?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem een hond. Belg had seks met honden 'uit liefde'
zo laat nog een helpdesk open?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:57 schreef het_fokschaap het volgende:
mailserver troubleshooten bij klanten van het bedrijf waar ik werk. als ze een probleem hebben en de telefonische helpdesk er niet uitkomt, moet ik als een soort superman erheen.
Wil ik dat?quote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Haushofer het volgende:
Kom es langs op onze studievereniging, zou ik zeggen.
En ik krijg altijd de indruk dat er zich nogal wat figuren van die categorie bevinden onder de exacte mensjes.quote:En ja, de meeste natuurkundigen doen ook nog daadwerkelijk aan seks, en zitten niet louter voor een schermpje met hun plasser in hun vuistje. Contactgestoorden niet meegerekend
LOLquote:Op maandag 21 maart 2005 23:00 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, ik stop m'n hand wel een paar minuten in een bak ijs. dan lijkt het voor je gevoel alsof iemand anders het doet
t lijkt er wel opquote:
Hoezo? Nee, eigenlijk vind ik het niet onvoorstelbaar. Ik vind het zelfs een stuk voorstelbaarder dan bijvoorbeeld poepseks...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:01 schreef SingleCoil het volgende:
Vind je dat onvoorstelbaar ?
foto's!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmm, nee...gelukkig geen uniform
maar ik vlieg wel veel. alleen dan niet zo...
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:05 schreef het_fokschaap het volgende:
hmmm...als je het over de duvel hebt...krijg net een oproep voor morgenochtend in Parijs.
Ja, daar heb ik ook niks mee, poep is voor in de wc, netjes doortrekken, weg ermee...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo? Nee, eigenlijk vind ik het niet onvoorstelbaar. Ik vind het zelfs een stuk voorstelbaarder dan bijvoorbeeld poepseks...
Ik maakte maar een grapje, lief schaapje.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:06 schreef het_fokschaap het volgende:
moet ik nog meer smileys gebruiken ?
Bij voorkeur wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, daar heb ik ook niks mee, poep is voor in de wc, netjes doortrekken, weg ermee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |