Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
Alles valt mee, vandaag...
behalve dit nieuws....quote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
Alles valt mee, vandaag...
De volgende keer dat ik me flink openhaal dus even bellen met de hand die openligt.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
behalve dit nieuws....
Bloed klontert door mobiel bellen
door onze redactie
AMSTERDAM - Twee Duitse studenten hebben de invloed van mobiel bellen op rode bloedlichaampjes onderzocht. De conclusie: rode bloedlichaampjes klonteren samen en vormen 'geldrollen' met alle risico's van dien.
De jonge onderzoekers maakten met een microscoop 255 opnamen van het bloed van 51 proefpersonen. Deze mochten 24 uur lang niet mobiel bellen. De onderzoekers namen eerst bloed af uit de oorlel en vingertop.
Vervolgens moesten de proefpersonen 20 seconden lang bellen met een mobiele telefoon. Direct daarna namen de onderzoekers opnieuw bloed af en na tien minuten nog eens. Het resultaat: na het telefoneren was duidelijk te zien dat de rode bloedlichaampjes klonterden en 'geldrollen' vormden.
Ook tien minuten na het mobiel bellen waren de geldrollen nog duidelijk te zien. De studenten kregen voor hun werk een regionale prijs voor jonge onderzoekers, zo meldt de Schwäbische Zeitung. Door de klontering wordt het risico op trombose verhoogd.
er zijn zoveel mensen die zo'n ding eigenlijk de hele dag aan hun hoofd geplakt hebben. vraag me af of het onderzoek goed is uitgevoerd.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik me flink openhaal dus even bellen met de hand die openligt.
Het lijkt me sterk. Als het werkelijk zo ernstig was had het waargenomen moeten worden in medische statistieken.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen die zo'n ding eigenlijk de hele dag aan hun hoofd geplakt hebben. vraag me af of het onderzoek goed is uitgevoerd.
tja, het was de telegraaf...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk. Als het werkelijk zo ernstig was had het waargenomen moeten worden in medische statistieken.
Op dit soort momenten weet ik weer waarom ik wel lid ben, maar nooit naar binnen loopquote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef Maethor het volgende:
[..]
De FMF is de Fysisch-Mathematische Faculteitsvereniging hier in Grunn
Nee, maar daar heb je torrent voor nodig toch? Nou ja, zal er nog es naar kijkenquote:
Misschien kan het wel helemaal geen kwaad, die geldrolletjes. Kun je het wel meten maar is het helemaal niet erg. Net als dat je van lang mobiel bellen een zweterig oor krijgt, of een lamme arm...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen die zo'n ding eigenlijk de hele dag aan hun hoofd geplakt hebben. vraag me af of het onderzoek goed is uitgevoerd.
Zit er een fokschaap verborgen in je icoon?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:59 schreef pfaf het volgende:
Een eventuele, waarschijnlijk verhoging van de kans op een risico op trombose..
mail me ff, dan zorg ik er voor dat je em krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb je torrent voor nodig toch? Nou ja, zal er nog es naar kijken![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zit er een fokschaap verborgen in je icoon?
dank je!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
da's vroeg...maar toch...eet smakelijk !![]()
de een zegt: bèèèèèèèèèhquote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn de culturele verschillen tussen verschillende schapen?
Het geblaat van ons eigen fokschaap klinkt weer heel anders.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
de een zegt: bèèèèèèèèèh
de ander zegt: hééééééééééb
ofzo
De culturele zijn groen en dragen rugdoekjes als teken van onderdanigheid naar de rammen toe.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn de culturele verschillen tussen verschillende schapen?
Ah, en de andere fokschaapjes hebben geen doekjes daarvoor nodig?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
De culturele zijn groen en dragen rugdoekjes als teken van onderdanigheid naar de rammen toe.
ik kreeg er honger van, dus heb ook maar even wat naar binnen gewerkt. worteltjes, varkensfiletje en provencaals gekruide krieltjesquote:
Nee, die lopen steeds met de staartjes omhoog, ook lekker duidelijk...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, en de andere fokschaapjes hebben geen doekjes daarvoor nodig?
Die zijn daar te lam voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, en de andere fokschaapjes hebben geen doekjes daarvoor nodig?
intellectueel hoogstaand geblaat !quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het geblaat van ons eigen fokschaap klinkt weer heel anders.
Ik vraag me nu dus alleen af of dat een kenmerk is van fokschapen in het algemeen, of dat je de uitzondering bent die de regel bevestigt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
intellectueel hoogstaand geblaat !
ik ben nog niet veel andere fokschapen tegengekomen. ik ben uniek !quote:Op maandag 21 maart 2005 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag me nu dus alleen af of dat een kenmerk is van fokschapen in het algemeen, of dat je de uitzondering bent die de regel bevestigt.
Maarja, het gaat nu juist om de uniciteit binnen het geheel der fokschapen.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben nog niet veel andere fokschapen tegengekomen. ik ben uniek !
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Andersom valt het mee hoor, ik zet mijn pijlen vooral in tegen Friezen![]()
pcies. ik wordt echt ziek (quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak me al dagen kwaad over de zaak Terri Schiavo. Laat die vrouw verdomme sterven. Een politiek spelletje over de rug van een vrouw die al vijftien jaar in coma ligt.En wat beweegt die ouders?
Zullen wel weer relifanaten zijn...
Ik vind het onbegrijpelijk, vooral als je het naast bijvoorbeeld de doodstraf zet.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak me al dagen kwaad over de zaak Terri Schiavo. Laat die vrouw verdomme sterven. Een politiek spelletje over de rug van een vrouw die al vijftien jaar in coma ligt.En wat beweegt die ouders?
pro-life fanaten !quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je zeker dat we gaan lunchen?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
Oei.. Met geweldadige Friezinnen had ik nog even geen rekening gehouden.
Zachtjes slaan mag hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we gaan lunchen?![]()
Dat vind ik dus ook behoorlijk absurd... Maar ja, zij vinden het absurd dat ik tegen de doodstraf ben en tegelijk voor abortus en euthanasie...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk, vooral als je het naast bijvoorbeeld de doodstraf zet.
Het hangt er misschien maar net van af hoe krom je recht definieert....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook behoorlijk absurd... Maar ja, zij vinden het absurd dat ik tegen de doodstraf ben en tegelijk voor abortus en euthanasie...
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kee, dan neem ik mijn zweepje mee. [afbeelding]
Nou, soms staan diezelfde mensen in Texas voor het gebouw waar de executies plaatsvinden hun steun te betuigen onder het motto 'oog om oog, tand om tand'...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
zouden die mensen ook schrijven met ter dood veroordeelden ?
Die mensen vinden zichzelf bovendien nog erg christelijk ook met dat statement.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, soms staan diezelfde mensen in Texas voor het gebouw waar de executies plaatsvinden hun steun te betuigen onder het motto 'oog om oog, tand om tand'...
Hoe bedoel je dat precies? Je bedoelt dat iemand het recht heeft om te sterven in het geval van euthanasie?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Het hangt er misschien maar net van af hoe krom je recht definieert....
Ik ga uit van het recht op leven. Oftewel, je hebt het recht om te leven, maar als je niet wilt moet je afstand kunnen doen van dat recht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Je bedoelt dat iemand het recht heeft om te sterven in het geval van euthanasie?
Nee, hoewel dat laatste misschien niet eens zo verkeerd zou zijn.quote:Ik snap sowieso niet dat ze hun mening op dit vlak aan anderen willen opdringen. Niemand dwingt hen om euthanasie te ondergaan.
Makkelijk zo'n pa.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Zal even aan mijn pa vragen. Die zit bij de politie.![]()
De fundi's willen graag dat leven een plicht is.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Ik ga uit van het recht op leven. Oftewel, je hebt het recht om te leven, maar als je niet wilt moet je afstand kunnen doen van dat recht.
quote:Nee, hoewel dat laatste misschien niet eens zo verkeerd zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |