Ik twijfel over de rechtsgeldigheid.quote:
Dat is wel jammer. Ik vertrouw in elk geval mijn ouders volledig op dat gebied. Maar chances are dat ik hen overleef natuurlijk...quote:De meeste mensen gaan alles toch anders zien als het daadwerkelijk gebeurt. Ik vertrouw de meeste mensen onvoldoende om in dat geval daadwerkelijk voor mijn belangen ( = sterven) op te komen.
Is het meer dan 3 jaar geleden dat je de hypotheek hebt afgesloten?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok. mooi....even kijken...waar had ik die slaappillen gelaten !
Is dat gebruikelijk? Wa's dat nou voor onzin? Nee, alles natuurlijk. Weg met die zooi.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Alles, of (zoals gebruikelijk) alleen een deel?
Pootje er onder zetten, klaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik twijfel over de rechtsgeldigheid.
Voor mij is die laatste kans klein, maar ik vertrouw hen daar onvoldoende in..quote:Dat is wel jammer. Ik vertrouw in elk geval mijn ouders volledig op dat gebied. Maar chances are dat ik hen overleef natuurlijk...
Als het minder is geldt 't niet? De mijne is vier jaar...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Is het meer dan 3 jaar geleden dat je de hypotheek hebt afgesloten?
eh ja, jaar of 6 terug...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het meer dan 3 jaar geleden dat je de hypotheek hebt afgesloten?
Dan kan er nog wat as in een bloemenvaas urn worden gedaan, zodat er alsnog een tastbaar bewijs van je leven aanwezig is.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat gebruikelijk? Wa's dat nou voor onzin?
Zoiets heb ik dus ook.quote:Nee, alles natuurlijk. Weg met die zooi.
De kans dat je je ouders overleeft is klein?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
Voor mij is die laatste kans klein, maar ik vertrouw hen daar onvoldoende in..
De meeste levensverzekeringen keren niet uit wanneer je binnen 3 jaar zelfmoord pleegt, vandaar dus de vraag.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het minder is geldt 't niet? De mijne is vier jaar...
Ik heb genoeg ontastbaar bewijs achtergelaten hoop ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Dan kan er nog wat as in een bloemenvaas urn worden gedaan, zodat er alsnog een tastbaar bewijs van je leven aanwezig is.
Ik lees e.e.a. verkeerd... Blondtdt enzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De kans dat je je ouders overleeft is klein?
Op het strooiveld van het crematorium vermoed ik. Dan lig je tussen alle andere uitgestrooiden. Gezellig.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef het_fokschaap het volgende:
als je geen eisen stelt over de plaats van uitstrooing, waar laten ze het dan ?
Ik weet het niet, ik denk dat de nabestaanden dan de keuze krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef het_fokschaap het volgende:
als je geen eisen stelt over de plaats van uitstrooing, waar laten ze het dan ?
Jee zeg, ik schrok me een hoedje! Ik was al bang dat je een terminale ziekte had ofzo!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Ik lees e.e.a. verkeerd... Blondtdt enzo.
Ik weet niet of ik dat heb gedaan/zal doen. Ik vind het ook niet zo belangrijk, maar het gaat zweverig/spiritueel worden als ik daarop verder ga.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ontastbaar bewijs achtergelaten hoop ik.![]()
Daarom wil ik dus geen plek waar men mij denkt te kunnen vinden (Wat een onzin dat ik onder mijn steen zou zitten daar.quote:En een plek om naar toe te gaan vind ik zelf bij dierbaren van nul en generlei waarde. Dood is dood. De plek om naartoe te gaan zit wel in mijn hoofd.
hoe meer ZIELEN hoe meer vreugd !quote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op het strooiveld van het crematorium vermoed ik. Dan lig je tussen alle andere uitgestrooiden. Gezellig.
Als het goed is niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jee zeg, ik schrok me een hoedje! Ik was al bang dat je een terminale ziekte had ofzo!
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
en Lupa, wat voor muziek moet er gedraaid worden bij de plechtigheid ? "Waarheen, waarvoor" ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Daarom wil ik dus geen plek waar men mij denkt te kunnen vinden (Wat een onzin dat ik onder mijn steen zou zitten daar.).
ik wil wel "weet je wat ik wel zou willen zijn....een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn"quote:Op maandag 21 maart 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, zoals het nu staat Into the West van Annie Lennox, het stukje uit The Steward of Gondor dat door Billy Boyd wordt gezongen en Verdronken vlinder van Boudewijn de Groot.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Een wonderbaarlijke genezing!!!
![]()
![]()
"Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar gezeten?"quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Daarom wil ik dus geen plek waar men mij denkt te kunnen vinden (Wat een onzin dat ik onder mijn steen zou zitten daar.).
Ik zou dan liever de alternatieve versie over een ribbeltjescondoom willen draaien.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wil wel "weet je wat ik wel zou willen zijn....een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn"
En dan ook nog bezoekers krijgen die geen namen kunnen lezen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar gezeten?"
"Hier ligt Alicey. Moderator, vrouw, vriendin."quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
En dan ook nog bezoekers krijgen die geen namen kunnen lezen.
tja, op zich wil ik evt. geinteresseerden ook weer niet shockeren.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een vriendin van mij wil het nummer I love the Dead (before they're cold) van Alice Cooper op haar crematie draaien.
Zij dus wel. Ze shockeert graag. Overigens draait ze dat nummer in combinatie met een nummer van Barbra Streisand.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef het_fokschaap het volgende:
tja, op zich wil ik evt. geinteresseerden ook weer niet shockeren.
Vooral moderator als eerste.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Hier ligt Alicey. Moderator, vrouw, vriendin."
Memoriesquote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
een nummer van Barbra Streisand.
Natuurlijk! Heel Fok! zal er zijn! 40.000 actieve users!quote:
Had ik al gezegd dat ik een stille crematie wil?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk! Heel Fok! zal er zijn! 40.000 actieve users!
Misschien is het beter om een live stream te doen...
extra uitzending van Fokradio !quote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk! Heel Fok! zal er zijn! 40.000 actieve users!
Misschien is het beter om een live stream te doen...
Ook met z'n veertigduizenden kun je heel stil zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een stille crematie wil?
Meer stil als in weinig toeloop en geen gekkigheden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook met z'n veertigduizenden kun je heel stil zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Meer stil als in weinig toeloop en geen gekkigheden.
Dat kan alleen als Alicey omkomt door Zinloos Geweld. En denk erom, iemand vermoorden omdat je een stille tocht wilt, is zinvol geweld!quote:
Ik hoef toch niet mijn leven te beschermen tijdens de lunch?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Alicey omkomt door Zinloos Geweld. En denk erom, iemand vermoorden omdat je een stille tocht wilt, is zinvol geweld!
Als je echt gek wilt doen mag het hoor, zolang je maar niet te treurig doet.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer... Ik verheugde me er al op...
Ik wil geen stille tocht, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef toch niet mijn leven te beschermen tijdens de lunch?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Als je echt gek wilt doen mag het hoor, zolang je maar niet te treurig doet.
Pfew, gelukkig maar.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil geen stille tocht, hoor.
Zou dat? Ik heb er sterk mijn twijfels over. Ik denk dat het bijv. op de begrafenis van een cheerleader wel eerder is voorgekomen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt de eerste begrafenis met cheerleaders!
![]()
Verboden worden hoeft niet, als men er heil in ziet..quote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan stille tochten. Van mij mogen ze verboden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |