abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 17:51:02 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25639849
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Speth het volgende:

[moord op 700 joden]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het gedrag van moderne moslims, niet over de verhalen rondom hun profeet.
Je bent in dat antwoord erg tegenstrijdig. Hij zou dus niet gaan om de "verhalen" rondom hun "profeet" maar om het gedrag van de moderne moslims. En mochten die "moderne" moslims nu net het gedrag van die "profeet" vergoelijken.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 21 maart 2005 @ 17:52:43 #52
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25639892
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

NMO vergoeilijkt moord op 700 joden door Mohammed.

Of ik moet op die 31 augustus2003 last hebben gehad van temporaalkwab epilepisie. Maar daar mag je dan geen kritiek op hebben. Want het bewuste topic is gesloten omdat ik de bewuste "profeet" een temporaalkwab epilepsie patient heb genoemd. Ha ha. )
Of je het nu in een reactie stopt of er een aparte topic voor opent, zonder enige bronvermelding, is het een loze kreet.

Ik kan ook wel een topic openen waarin ik zeg dat de EO ooit een programma heeft gehad waarin de SGP vond dat er geen joden en moslims lid mochten worden van de partij.

Dus nogmaals, waar is je bron zodat we met z'n allen zelf kunnen oordelen? Of moeten we je maar op je woord geloven?
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  maandag 21 maart 2005 @ 17:53:07 #53
60090 Akkersloot
pi_25639902
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef pberends het volgende:
Wel humor dat er een Moslim Democratische Partij komt .
Nou er is ook een christen democratisch appèl dat het verbod op "godslastering" weer uit de kast heeft gehaald
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 21 maart 2005 @ 17:56:16 #54
60090 Akkersloot
pi_25639976
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:52 schreef JanPoedel het volgende:
Dus nogmaals, waar is je bron zodat we met z'n allen zelf kunnen oordelen? Of moeten we je maar op je woord geloven?
Als 1,21 miljard mensen een temporaalkwabepilepsie patient op zijn woord geloven, kan men mij toch ook wel op mijn woord geloven.

Maar waarom zou ik moeilijk doen om het opte zoeken in het archief van de NMO. Ik heb immers nog geen antwoord gehad op mijn vraag of dat het voor jou iets zou uitmaken.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:22:32 #55
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25640603
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:35 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hiermee geef jij eerder aan dat jij zelf geen onderscheid kunt maken tussen verschillende subgroepen van moslims. In deze quote (en ook door Ali) wordt duidelijk het onderscheid gemaakt tussen fundamentalisten en gematigde gelovigen. Dat jij daar blind voor blijkt te zijn zegt meer over jouw ongenuanceerdheid dan over de visie van onder meer Ali.
Nee, het is De Man die geen onderscheid maakt tussen verschillende subgroepen van moslims. Dat staat duidelijk vermeld in de openingspost. Hij ziet 1 groep moslims die de Koran letterlijk neemt en niet voor de gelijkheid tussen man en vrouw en scheiding tussen kerk en staat is. Vandaar dat hij geen moslims in het VB wil hebben. Je slaat de plank dus behoorlijk mis door te proberen de bal te kaatsen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 21 maart 2005 @ 18:49:56 #56
60090 Akkersloot
pi_25641287
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, het is De Man die geen onderscheid maakt tussen verschillende subgroepen van moslims. Dat staat duidelijk vermeld in de openingspost. Hij ziet 1 groep moslims die de Koran letterlijk neemt en niet voor de gelijkheid tussen man en vrouw en scheiding tussen kerk en staat is.
Zou het gewoon niet beter zijn voor die moslims die de koran niet letterlijk nemen om gewoon de islam te vergeten. De islam blijft immers fascisme. Of een bepaalde groep het nu letterlijk neemt of niet. Je gaat als democratische partij toch ook geen gematigde hitleristen op nemen omdat zij zeggen dat ze Mein Kampf niet letterlijk nemen ?
quote:
Vandaar dat hij geen moslims in het VB wil hebben. Je slaat de plank dus behoorlijk mis door te proberen de bal te kaatsen.
De grootste Nederlandse regeringspartij heeft in haar statuten staan dat ze het "heilige schrift" (daar wordt Mein Beibel mee bedoeld) als uitgangspunt heeft Als ze consequent is, of de moslims en hindoes en atheisten consequent zijn, zijn er dus ook geen moslims lid van het CDA.
pi_25641305
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, het is De Man die geen onderscheid maakt tussen verschillende subgroepen van moslims. Dat staat duidelijk vermeld in de openingspost. Hij ziet 1 groep moslims die de Koran letterlijk neemt en niet voor de gelijkheid tussen man en vrouw en scheiding tussen kerk en staat is. Vandaar dat hij geen moslims in het VB wil hebben. Je slaat de plank dus behoorlijk mis door te proberen de bal te kaatsen.
Hij is niet de enige die denkt dat alle moslims de koran letterlijk volgen. Hij is niet de enige die voor het gemak maar even vergeet dat er een hele grote groep moslims is die niet strikt naar de letter van de koran leeft. Hij is niet de enige die iedere moslims extremistische ideeën toedicht. Hij is niet de enige die denkt dat de Islam niet kan moderniseren. In mijn ogen is dat op zijn minst onjuiste beeldvorming.
pi_25641415
Akkersloot, kan je eens een keer ophouden met het trekken van parallellen tussen de Islam en Hitlers ideeën? We hebben het hier over de Islam en niet over Hitlers derde rijk. Jouw vergelijking is een drogredenering pur sang.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:56:08 #59
60090 Akkersloot
pi_25641449
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hij is niet de enige die denkt dat alle moslims de koran letterlijk volgen. Hij is niet de enige die voor het gemak maar even vergeet dat er een hele grote groep moslims is die niet strikt naar de letter van de koran leeft. Hij is niet de enige die iedere moslims extremistische ideeën toedicht. Hij is niet de enige die denkt dat de Islam niet kan moderniseren. In mijn ogen is dat op zijn minst onjuiste beeldvorming.
En ik ben niet de enige die strikt naar de letter van de uitspraken van De Man leef. Dus waar praten we over.

Maar als moslim, hoe gematigd ook, maak je toch propaganda voor de fascistische ideologie islam. Alleen al het propageren van de fascistische ideologie islam rechtvaardigt het niet toelaten van dergelijke gasten in je democratische partij.

Als ik het VB was zou ik dus ook geen islamofielen toelaten. Dan kan je helemaal niet spreken over "discriminatie" .
  maandag 21 maart 2005 @ 18:59:49 #60
60090 Akkersloot
pi_25641555
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Akkersloot, kan je eens een keer ophouden met het trekken van parallellen tussen de Islam en Hitlers ideeën? We hebben het hier over de Islam en niet over Hitlers derde rijk. Jouw vergelijking is een drogredenering pur sang.
De ideologie islam en ideologie van Hitler zijn beiden fascistisch. Waarom zou je wel mensen toelaten in je partij die de ideologie islam propageren en geen mensen die de ideologie van Hitler propageren (ook noemen zij zich "gematigd".

En over "gematigden" gesproken. Er is hier op het forum ook een "gematigde" moslim die "de vergelding voorhen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" omschrijft als "zelfverdediging" . En was het ook niet de "gematigde" omroep NMO die de moord op 700 joden vergoelijkde.
pi_25641594
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:56 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En ik ben niet de enige die strikt naar de letter van de uitspraken van De Man leef. Dus waar praten we over.

Maar als moslim, hoe gematigd ook, maak je toch propaganda voor de fascistische ideologie islam.
Dat is een onjuiste aanname. Je zal de moslims die het daar niet mee eens zijn en graag willen moderniseren de kost niet willen geven.
pi_25641658
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

De ideologie islam en ideologie van Hitler zijn beiden fascistisch. Waarom zou je wel mensen toelaten in je partij die de ideologie islam propageren en geen mensen die de ideologie van Hitler propageren (ook noemen zij zich "gematigd".
Je argumenten zijn toch niet zodanig opgedroogd dat je dit soort drogredeneringen nodig hebt om je gelijk te halen? Nogmaals: we hebben het over de islam, dus ik zou het waarderen als je niet steeds Hitler er bij wil halen. Hitler was geen moslim.
pi_25642583
Ach het VB .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 21 maart 2005 @ 19:58:03 #64
60090 Akkersloot
pi_25643026
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is een onjuiste aanname. Je zal de moslims die het daar niet mee eens zijn en graag willen moderniseren de kost niet willen geven.
Je gaat voorbij mijn stelling dat gematigden hoe dan ook de verachtelijke ideologie islam in stand houden

Daarom ben ik er voor dat ook gematigde moslims beter de islam vaarwel kunnen zeggen. Moeilijk hè 7)8

Waarschijnlijk heeft De Man ook de zelfde mening. En dan moet je die interviewer zien. Als of De Man een verachtelijk standpunt heeft.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:02:08 #65
60090 Akkersloot
pi_25643125
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hitler was geen moslim.
Waar zeg ik dat ? Ik zeg alleen wat voor gematigde nazi's geldt, geldt ook voor gematigde moslims. Althans dat is mijn mening.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:09:10 #66
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25643308
CENTRUM GELIJKHEID NEEMT AKTE
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen
en Racismebestrijding heeft akte
genomen van de uitspraken van Vlaams
Belang-Kamerlid Filip De Man.

Bij herhaling wil het Centrum tegen
zijn uitlatingen optreden, zegt
voorzitter Jozef De Witte.

"Zijn uitspraak is weliswaar shocke-
rend, maar om een klacht in te dienen,
moet er eerst sprake zijn van een sys-
tematische campagne tegen één bepaalde
bevolkinsgroep", zegt De Witte.

"In België is er een grens, en dat is
dat alle Belgen gelijk zijn voor de
wet. Het artikel 1 uit onze grondwet is
hier heilig", besluit De Witte.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_25643320
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:02 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ? Ik zeg alleen wat voor gematigde nazi's geldt, geldt ook voor gematigde moslims.
...
Wat is een gematigde nazi ?
  maandag 21 maart 2005 @ 20:14:59 #68
60090 Akkersloot
pi_25643491
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is een gematigde nazi ?
Een nazi die gematigd is maar de nazi-ideologie dus wel instand houdt. En daar hou ik niet van. Net zo min ik, om de zelfde reden, niet hou van gematigde moslims.

Ik ben dus van mening dat gematigde moslims niet de extreme moslims moeten matigen. Ze moeten gewoon de islam gedag zeggen. Punt uit. Laat staan dat ze dus lid mogen worden van een democratische partij. Wat mij en De Man betreft tenminste.

En waarom bestaan er geen gematigde nazi's. Omdat niemand op het idee is gekomen dat gematigde nazi's de extreme nazi's moeten temperen. En waarom ligt het nazisme nu op zijn gat. Omdat er geen gematigde nazi's zijn. Dus waarom voor de fascistische islam niet het zelfde recept ?
  maandag 21 maart 2005 @ 20:15:16 #69
60090 Akkersloot
pi_25643504
Van de VRT-teletekst.
quote:
"MOSLIMPARLEMENTSLEDEN ZIJN BELEDIGD"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De Spirit-parlementsleden Fauzaya
Talhaoui en Fouad Ahidar, beiden van
Marokkaanse oorsprong, voelen zich
persoonlijk beledigd door de uitspraken
van Filip De Man van Vlaams Belang.

Die heeft onlangs gezegd dat een moslim
geen democraat kan zijn. De feiten
bewijzen volgens haar het tegendeel.

Ze verwijst daarvoor onder meer naar de
verkiezingen van een nieuwe Moslimraad
zondag.

Vlaams Belang stelt dat islam en
democratie niet samengaan, maar dat de
individuele moslim zelf kan kiezen
kiezen tussen beiden. Zie 113.
Dus "ze verwijst daarvoor onder meer naar de verkiezingen van de nieuwe Moslimraad zondag". En dat terwijl men er ineens niet over uit is ofdat ex-moslims ook in deze culturele raad vertegenwoordigd mogen zijn

pi_25643534
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Een nazi die gematigd is maar de nazi-ideologie dus wel instand houdt. En daar hou ik niet van. Net zo min ik, om de zelfde reden, niet hou van gematigde moslims.
Hoe kan een nazi gematigd zijn?
  maandag 21 maart 2005 @ 20:20:27 #71
60090 Akkersloot
pi_25643667
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

"In België is er een grens, en dat is
dat alle Belgen gelijk zijn voor de
wet. Het artikel 1 uit onze grondwet is
hier heilig", besluit De Witte.
En waarom zou het VB dan verboden moeten worden om geen fascisten (aanhangers van de fascistische godsdienststichter Mohammed) op haar lijst te plaatsen?

Jammer ook dat democratie niet heilig is in Belgie gezien het verbod op het Vlaams Blok.

maandag 21 maart 2005 @ 20:24:00 #72
60090 Akkersloot
pi_25643779
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ga eens met een "gematigde" moslim praten en vraag wat hij vindt van "de vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden". Grote kans dat hij dan zegt "zelfverdediging".
pi_25643807
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ga eens met een "gematigde" moslim praten en vraag wat hij vindt van "de vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden". Grote kans dat hij dan zegt "zelfverdediging".
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:33:53 #74
60090 Akkersloot
pi_25644091
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Weet ik veel. Hoe kan een volgeling van een massamoordenaar gematigd zijn ?

We verschillen gewoon van mening of gematigde moslims wel of niet gematigd moslim moeten blijven om de extremistische islam uit de wereld te helpen. Mijn standpunt is dat we zonder islam ook geen extremistische islam hebben. Zo simpel kan het zijn. En daarom sta ik achter De Man om geen mensen die de islam in stand houden op de lijst te plaatsen.
pi_25644159
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Weet ik veel.
Als je het niet weet moet je ook ophouden met die baarlijke nonsens.
pi_25644168
Maar Akkersloot, denk je dat er geen gematigde moslims bestaan? En als ze wel bestaan van wat voor percentage ga je dan uit?
  maandag 21 maart 2005 @ 20:40:32 #77
60090 Akkersloot
pi_25644319
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef du_ke het volgende:
Maar Akkersloot, denk je dat er geen gematigde moslims bestaan? En als ze wel bestaan van wat voor percentage ga je dan uit?
Zucht. Mijn stelling is dat je de islam beter helemaal de wereld uit kan helpen. Dat is een betere voedingsbodem dan gematigde islam. De vader van Mohammed B. is toch ook een gematigde moslim.
pi_25644366
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zucht. Mijn stelling is dat je de islam beter helemaal de wereld uit kan helpen. Dat is een betere voedingsbodem dan gematigde islam. De vader van Mohammed B. is toch ook een gematigde moslim.
Tja dan moeten we ook gelijk het christendom en het hindoeisme uit de wereld helpen. Totaal kansloos dus. Ofwel we zullen er toch mee moeten leren leven .
  maandag 21 maart 2005 @ 20:42:21 #79
60090 Akkersloot
pi_25644373
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je het niet weet moet je ook ophouden met die baarlijke nonsens.
Er zijn geen gematigde nazi's omdat tot nu toe niemand op het idee is gekomen dat gematigde nazi's goed zijn. Helaas wordt over gematigde aanhangers van de massamoordenaar Mohammed (de sekteleider) anders gedacht.
pi_25644383
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]
De vader van Mohammed B. is toch ook een gematigde moslim.
Als dat al zo is, wat ik niet kan controleren, dan is het niet de vader van Mohammed B. die van Gogh heeft vermoord, maar Mohammed B.
pi_25644404
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Er zijn geen gematigde nazi's
Dan heb je hierbij gelijk aangegeven waar jouw volhardende parallel mank gaat.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:44:40 #82
60090 Akkersloot
pi_25644429
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef du_ke het volgende:
Tja dan moeten we ook gelijk het christendom en het hindoeisme uit de wereld helpen. Totaal kansloos dus. Ofwel we zullen er toch mee moeten leren leven .
Het gristendom (met de erfzonde-doctrine) moeten we ook uit de wereld helpen. Als ook het hindoeïsme (dat mensen wijs maakt dat je je neer moet leggen met je lagere "kaste").

Zijn wij nu vrienden.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:47:10 #83
60090 Akkersloot
pi_25644506
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als dat al zo is, wat ik niet kan controleren, dan is het niet de vader van Mohammed B. die van Gogh heeft vermoord, maar Mohammed B.
Als Mohammed B. geen gematigde islam opvoeding/indoctrinatie had gehad, maar gewoon een atheistische, was de kans dat hij Van Gogh had vermoord 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 % kleiner.
pi_25644606
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als Mohammed B. geen gematigde islam opvoeding/indoctrinatie had gehad, maar gewoon een atheistische, was de kans dat hij Van Gogh had vermoord 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 % kleiner.
zal best zo zijn, maar beloof je even je retorische truuk om de Islam met het Hitlerdom te vergelijken niet meer te gebruiken?
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 20:55:14 #85
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25644780
De meeste moslims hebben een schijthekel aan Joden, waarom zou de vergelijking met het Hitlerdom niet kunnen?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:55:43 #86
60090 Akkersloot
pi_25644796
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
zal best zo zijn, maar beloof je even je retorische truuk om de Islam met het Hitlerdom te vergelijken niet meer te gebruiken?
Een truuk? Zowel islam (de ideologie) als het hitlerdom zijn fascistisch.
pi_25644837
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De meeste moslims hebben een schijthekel aan Joden, waarom zou de vergelijking met het Hitlerdom niet kunnen?
Omddat meneer Akkersloot het over gematigde nazi's vs. gematigde moslims had. En hij was er zelf al achtergekomen dat gematigde nazi's niet bestaan, en gematigde moslims wel.
pi_25644864
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:55 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Een truuk? Zowel islam (de ideologie) als het hitlerdom zijn fascistisch.
ja een truuk zie o.a. mijn vorige reactie.
  maandag 21 maart 2005 @ 20:57:56 #89
60090 Akkersloot
pi_25644875
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoi. Welkom. Ik kan wel wat steun gebruiken. Maar je maakt hierbij de fout om te schrijven "moslims" . Wat moslims denken doet er helemaal niet toe. Ik had het nu over de ideologie islam.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 20:58:43 #90
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25644909
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omddat meneer Akkersloot het over gematigde nazi's vs. gematigde moslims had. En hij was er zelf al achtergekomen dat gematigde nazi's niet bestaan, en gematigde moslims wel.
Waarom zouden er geen gematigde nazi's kunnen bestaan?
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 20:59:26 #91
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25644929
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hoi. Welkom. Ik kan wel wat steun gebruiken. Maar je maakt hierbij de fout om te schrijven "moslims" . Wat moslims denken doet er helemaal niet toe. Ik had het nu over de ideologie islam.
de ideologie wordt door mensen, eh, moslims gemaakt.
  maandag 21 maart 2005 @ 21:00:31 #92
60090 Akkersloot
pi_25644976
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En nu komen we op mijn punt (nogmaals denk ik). Waarom bestaan er geen gematigde nazi's en wel gematigde moslims ? Juist. Omdat het gematigde hitlerdom niet wordt gepropageerd én gematigde islam wel . Hè hè.
pi_25644984
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Waarom zouden er geen gematigde nazi's kunnen bestaan?
Leg mij eens uit wat een gematigde nazi is.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 21:01:33 #94
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25645013
Nog meer overeenkomsten: Hitler had gas, moslims hebben olie.
pi_25645018
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En nu komen we op mijn punt (nogmaals denk ik). Waarom bestaan er geen gematigde nazi's en wel gematigde moslims ? Juist. Omdat het gematigde hitlerdom niet wordt gepropageerd én gematigde islam wel . Hè hè.
Mee verschillen dan overeenkomsten dear Watson.
pi_25645031
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog meer overeenkomsten: Hitler had gas, moslims hebben olie.
Doe ff normaal.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 21:02:13 #97
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25645042
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Leg mij eens uit wat een gematigde nazi is.
Hetzelfde als een gematigde moslim. De ideologie wel okay vinden, maar niet zo veel zin an moorden.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 21:02:50 #98
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25645061
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Doe ff normaal.
Het is zo.
pi_25645091
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hetzelfde als een gematigde moslim. De ideologie wel okay vinden, maar niet zo veel zin an moorden.
Gematigde moslims hanteren een andere ideologie dan extremistische moslims.
  maandag 21 maart 2005 @ 21:04:31 #100
60090 Akkersloot
pi_25645118
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
de ideologie wordt door mensen, eh, moslims gemaakt.
Deze discussie heb ik al vaker gevoerd.

Een ideologie is natuurlijk ooit door mensen verzonnen maar hoeft niet door mensen in stand worden gehouden. Een ideologie staat dus geheel los van het feit of er mensen nog in geloven.

Stel ik maak een nieuwe ideologie. Stel dat ik later mijn mening verander. Blijft er niemand die mijn ideologie verdedigt. Maar die ideologie bestaat dus nog steeds.

Stel een romanschrijver verzint een personage die een bepaalde nieuwe ideologie heeft. Dat fictief romanpersonage bestaat niet. Maar die ideologie toch nog wel !

Kortom. Ideologie islam en moslims gewoon los koppelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')