Zucht. Mijn stelling is dat je de islam beter helemaal de wereld uit kan helpen. Dat is een betere voedingsbodem dan gematigde islam. De vader van Mohammed B. is toch ook een gematigde moslim.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef du_ke het volgende:
Maar Akkersloot, denk je dat er geen gematigde moslims bestaan? En als ze wel bestaan van wat voor percentage ga je dan uit?
Tja dan moeten we ook gelijk het christendom en het hindoeisme uit de wereld helpen. Totaal kansloos dus. Ofwel we zullen er toch mee moeten leren levenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zucht. Mijn stelling is dat je de islam beter helemaal de wereld uit kan helpen. Dat is een betere voedingsbodem dan gematigde islam. De vader van Mohammed B. is toch ook een gematigde moslim.
Er zijn geen gematigde nazi's omdat tot nu toe niemand op het idee is gekomen dat gematigde nazi's goed zijn. Helaas wordt over gematigde aanhangers van de massamoordenaar Mohammed (de sekteleider) anders gedacht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je het niet weet moet je ook ophouden met die baarlijke nonsens.
Als dat al zo is, wat ik niet kan controleren, dan is het niet de vader van Mohammed B. die van Gogh heeft vermoord, maar Mohammed B.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De vader van Mohammed B. is toch ook een gematigde moslim.
Het gristendom (met de erfzonde-doctrine) moeten we ook uit de wereld helpen. Als ook het hindoeïsme (dat mensen wijs maakt dat je je neer moet leggen met je lagere "kaste").quote:Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef du_ke het volgende:
Tja dan moeten we ook gelijk het christendom en het hindoeisme uit de wereld helpen. Totaal kansloos dus. Ofwel we zullen er toch mee moeten leren leven.
Als Mohammed B. geen gematigde islam opvoeding/indoctrinatie had gehad, maar gewoon een atheistische, was de kans dat hij Van Gogh had vermoord 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 % kleiner.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als dat al zo is, wat ik niet kan controleren, dan is het niet de vader van Mohammed B. die van Gogh heeft vermoord, maar Mohammed B.
zal best zo zijn, maar beloof je even je retorische truuk om de Islam met het Hitlerdom te vergelijken niet meer te gebruiken?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als Mohammed B. geen gematigde islam opvoeding/indoctrinatie had gehad, maar gewoon een atheistische, was de kans dat hij Van Gogh had vermoord 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 % kleiner.
Een truuk? Zowel islam (de ideologie) als het hitlerdom zijn fascistisch.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
zal best zo zijn, maar beloof je even je retorische truuk om de Islam met het Hitlerdom te vergelijken niet meer te gebruiken?
Omddat meneer Akkersloot het over gematigde nazi's vs. gematigde moslims had. En hij was er zelf al achtergekomen dat gematigde nazi's niet bestaan, en gematigde moslims wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De meeste moslims hebben een schijthekel aan Joden, waarom zou de vergelijking met het Hitlerdom niet kunnen?
ja een truuk zie o.a. mijn vorige reactie.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een truuk? Zowel islam (de ideologie) als het hitlerdom zijn fascistisch.
Hoi. Welkom. Ik kan wel wat steun gebruiken. Maar je maakt hierbij de fout om te schrijven "moslims" . Wat moslims denken doet er helemaal niet toe. Ik had het nu over de ideologie islam.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De meeste moslims hebben een schijthekel aan Joden, waarom zou de vergelijking met het Hitlerdom niet kunnen?
Waarom zouden er geen gematigde nazi's kunnen bestaan?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omddat meneer Akkersloot het over gematigde nazi's vs. gematigde moslims had. En hij was er zelf al achtergekomen dat gematigde nazi's niet bestaan, en gematigde moslims wel.
de ideologie wordt door mensen, eh, moslims gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoi. Welkom. Ik kan wel wat steun gebruiken. Maar je maakt hierbij de fout om te schrijven "moslims" . Wat moslims denken doet er helemaal niet toe. Ik had het nu over de ideologie islam.
En nu komen we op mijn punt (nogmaals denk ik). Waarom bestaan er geen gematigde nazi's en wel gematigde moslims ? Juist. Omdat het gematigde hitlerdom niet wordt gepropageerd én gematigde islam wel . Hè hè.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Omddat meneer Akkersloot het over gematigde nazi's vs. gematigde moslims had. En hij was er zelf al achtergekomen dat gematigde nazi's niet bestaan, en gematigde moslims wel.
Leg mij eens uit wat een gematigde nazi is.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom zouden er geen gematigde nazi's kunnen bestaan?![]()
Mee verschillen dan overeenkomsten dear Watson.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En nu komen we op mijn punt (nogmaals denk ik). Waarom bestaan er geen gematigde nazi's en wel gematigde moslims ? Juist. Omdat het gematigde hitlerdom niet wordt gepropageerd én gematigde islam wel . Hè hè.
Doe ff normaal.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog meer overeenkomsten: Hitler had gas, moslims hebben olie.
Hetzelfde als een gematigde moslim. De ideologie wel okay vinden, maar niet zo veel zin an moorden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat een gematigde nazi is.
Het is zo.quote:
Gematigde moslims hanteren een andere ideologie dan extremistische moslims.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hetzelfde als een gematigde moslim. De ideologie wel okay vinden, maar niet zo veel zin an moorden.
Deze discussie heb ik al vaker gevoerd.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
de ideologie wordt door mensen, eh, moslims gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |