quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat het al zeker is dat hij wordt uitgeleend (moet er natuurlijk wel iemand zijn die hem wil lenen). Hij is toch ook nog niet zo oud?
Hij wilde graag verhuurd worden aan Volendam, ik weet alleen niet of hij dit ook nog wil nu we voor 99,9% in de GGD blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:36 schreef heinl het volgende:
Jack Tuyp deed het bij Volendam bij vlagen echt zeer goed, die kan nog wel eens doorbreken dit seizoen..
Maar denk idd dat die verhuurd word, ze hebben (als berre wordt gehaald) ook nog salmon achter de hand en evt. ook nog cornellise
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef Prosac het volgende:
Vanmorgen seizoenskaart besteld.. FF in Euroborg en ZH rij 2 in het oosterpark.. Belt mijn vader net, of ik voor hem ook een kaart wil regelen.. lekker dan. morgen maar even achteraan.
Wat ging er door je heen toen je dit zinnetje besloot te posten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.
Hij bedoelde een voor Groningen, niet voor Twente.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
FC Groningen rechter-rijtje clubquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij bedoelde een voor Groningen, niet voor Twente.
hmmmmmm, niet echt handig van je--------> je bent toch echt in de minderheid hierzootquote:
Thomasquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
hmmmmmm, niet echt handig van je--------> je bent toch echt in de minderheid hierzoot![]()
Uiteraard.. want Heracles en Sparta komen immers op bezoekquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hopen dat hij daar veel speelt en later nog iets voor de FC kan betekenen. Zijn contract loopt tot 2009 dus hij heeft nog even.quote:10 juni, 10:03 uur
FC Groningen verhuurt Jack Tuyp komend seizoen aan FC Volendam. De 21-jarige aanvaller keert daarmee terug naar de club waarvan hij vorig jaar werd overgenomen. Tuyp heeft in het Oosterpark nog een contract tot 2009.
Tuyp moest zich in zijn eerste seizoen in Groningen vooral tevreden stellen met invalbeurten. Hij kwam in elf van de 34 competitiewedstrijden in actie. De Volendammer kreeg van trainer Ron Jans één keer een basisplaats toebedeeld.
FC Groningen hoopt met het verhuren van Tuyp dat de aanvaller weer meer aan voetballen toekomt en zich derhalve verder ontwikkelt.
Bron: FC Groningen
Het werd gisteren in de rust van Volendam - Telstar omgeroepen. Jack stond vlak bij mij en ik zag hem tevreden knikkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:05 schreef Noca het volgende:
Hopen dat hij daar veel speelt en later nog iets voor de FC kan betekenen. Zijn contract loopt tot 2009 dus hij heeft nog even.
Mee eens. Hij speelt nu voornamelijk in het 2e en dat doet je ontwikkeling over het algemeen geen goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef Maja het volgende:
[..]
Het werd gisteren in de rust van Volendam - Telstar omgeroepen. Jack stond vlak bij mij en ik zag hem tevreden knikkenDit is beter voor zijn ontwikkeling.
Ook Van der Laak? Had die niet al getekend bij Heereveen?quote:FC Groningen heeft Morten Berre nog niet uit het hoofd gezet. De 29-jarige Noorse aanvaller speelt momenteel nog bij Valerengen IF, maar heeft een in november aflopend contract. De ploeg van trainer Ron Jans hoopt hem dan te kunnen strikken.
"Vorige week is hij een dagje in Nederland geweest om een kijkje te nemen. We hebben belangstelling voor hem, maar we zijn er nog zeker niet uit", liet Jans weten aan Voetbal International.
De Noor speelde in zijn carrière 201 duels, waarin hij 52 keer scoorde. Bij FC Groningen moet hij een duo gaan vormen met Erik Nevland, die ruim een half jaar geleden naar het Hoge Noorden kwam.
FC Groningen is nog op zoek naar een rechtsback en een spits. Voor de spitspositie is ook FC Den Bosch-aanvaller Koen van de Laak in beeld. Als rechtsback is de 19-jarige Kennedy Chinwo in beeld. Hij speelt deze zomer met Nigeria op het WK voor spelers tot 20 jaar. dit staat er ik hoop dat ze 1 van de 2 binnen kunnen halen.
Ik las het ook ja, zou mooi zijn als Berre komt en eventueel van der Laak.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Cruoninga het volgende:
In het gastenboek van Harris stond:
[..]
Ook Van der Laak? Had die niet al getekend bij Heereveen?
Berre mag komen. Kunnen we misschien ook nog wat met de merchandise gaan verdienen in Noorwegen
Leuk ideequote:
Wordt druk hier trouwens, misschien tijd voor een overzichtje van de Euroborg waar iedereen zit volgend seizoen?
Ik moet het nog zien. Hij werkt in elk geval wel hard.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Koen van der Laak voor 4 jaar naar FC Groningen, voor het luttele bedrag van 5 ton.
Gefeliciteerd, goede aankoop. Goede actie van FCDB
Top-aankoop voor de FCquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Koen van der Laak voor 4 jaar naar FC Groningen, voor het luttele bedrag van 5 ton.
Gefeliciteerd, goede aankoop. Goede actie van FCDB
Dat is dus de reden van de persconferentie
22, 23 in september. Goede kopper, behoorlijk schot, kan ook vanaf het middenveld en hangend op de flanken spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Hij werkt in elk geval wel hard.
Hoe oud is ie?
Hoe groot zijn die uitvakken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:42 schreef Noca het volgende:
Eerste ring
[afbeelding]
Tweede ring
[afbeelding]
De vakken X, II, NN t/m QQ, RR en XX zijn gereserveerd voor andere doelgroepen. Vakken I, J, K, L, M, N, Y, DD, EE, JJ, KK, LL en MM zijn inmiddels volledig uitverkocht.
Mijn voorkeur was J of N, beide waren al uitverkocht. Werd in O geplaatst, maar dat leek me niks en dus voor H gekozen.
Van der Laak lijkt me zeer geschikt!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Cruoninga het volgende:
Morten Berre of Koen van der Laak dus....
Zo'n aankondiging van de presentatie van een nieuwe speler was er al eens eerder, en toen kwam geheel onverwachts Sander van Gessel terug.
Ik dacht laatst verkleind van 1200 naar 1000. Als het vol is zit je trouwens wel grotendeels op de lange zijde.quote:
Jupsquote:Moet je 2 vakken aangeven oid?
Zouden ze dan toch rekening houden met een vertrek van Nevland?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Van der Laak lijkt me zeer geschikt!!
Berre komt sowieso wel als hij ja zegt tegen de aanbieding. Nijland gaf al aan alsnog achter een andere spits aan te zitten geloof ik
Neuh, Drent is weg en Tuyp ook. Dus er mogen wel 2 spitsen bij. Wil je wat kunnen afwisselen en blessures kunnen opvangen dan heb je toch wel een aantal spitsen nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zouden ze dan toch rekening houden met een vertrek van Nevland?
Dat dacht ik ook ja. Vind de plek niet even tof trouwens, ze hadden die lange zijde meer voor de FC supporters moeten houden imo, maar zal wel met veiligheid te maken hebben ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik dacht laatst verkleind van 1200 naar 1000. Als het vol is zit je trouwens wel grotendeels op de lange zijde.
Jup, helemaal waar. Laat me niet weer lekker maken door de telegraaf..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:09 schreef Cruoninga het volgende:
De vooralsnog enige bron dat Van der Laak hierheen zou komen is de Telegraaf. Die schreven ook dat Nelisse zou komen. Nog maar even afwachten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |