Klopt, de combinatie Salmon - Nevland liep zeer goed. Ze lopen een verdediging helemaal dol omdat ze beide erg beweeglijk zijn, maar het probleem is denk ik dat Salmon nogal blessuregevoelig is.. daarnaast is Drent nu ook weg, dus er zal hoe dan ook een nieuwe spits bij moeten komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:34 schreef Thomas87 het volgende:
Salmon/Nevland heeft in 5 wedstrijden destijds 15 punten opgeleverd (uit mijn hoofd) !![]()
Aldus Hans Nijland in de nieuwsbrief.quote:Afgelopen vrijdag was Morten Berre samen met zijn zaakwaarnemer te gast in Groningen. We hebben hem het Oosterpark en Euroborg laten zien. ’s Avonds is hij huiswaarts gekeerd. In Noorwegen heeft hij het bezoek op zich in laten werken en inmiddels heeft hij aangegeven open te staan voor een contract bij FC Groningen. We hebben hem dan ook een aanbieding gedaan en verwachten dat Berre daar op korte termijn op terug komt. Een eventuele transfer naar FC Groningen zal echter niet eerder dan aan het einde van dit kalenderjaar plaatsvinden. Bij het Noorse Valerengen IF, waar hij momenteel clubtopscorer is, staat hij namelijk nog tot het einde van het Noorse seizoen onder contract. Berre strijdt dit seizoen met Valenrengen mee om de Noorse titel en staat in augustus met zijn team in de voorronde van de Champions League.
dichtbij de ikea dacht ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
Wanneer is Euroborg eigenlijk klaar?
quote:
aldus Hans Nijlandquote:"We zullen niet in het grootste, maar wel in het mooiste voetbalstadion van Nederland spelen. Het wordt een geweldig stadion, een echt voetbalbolwerk. Een stadion waar de supporters dicht op het veld zitten, directe binding met het voetbal hebben en op de meest comfortabele manier kunnen vertoeven."
Het wordt echt een mooi stadion! Geen hekken en geen grachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
1 oktober 2005
[..]
aldus Hans Nijland
Op z'n Engels?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Het wordt echt een mooi stadion! Geen hekken en geen grachten![]()
quote:
quote:Vooral het feit dat er geen grachten en hekken komen in Euroborg trok haar aandacht. Peijs: “Weten de mensen wel dat jullie geen gedonder willen en dat ze dus niet het veld op dienen te komen?” Mulder kon haar geruststellen. “We besteden heel veel aandacht aan het veiligheidsaspect. Alles gaat in goed overleg met de supporters en wij hebben er alle vertrouwen in dat het allemaal prima gaat verlopen. Wij willen dat de Euroborg een stadion wordt zoals het voetbal bedoeld is. Voetbal is van en voor de mensen. Sfeer, veiligheid en service staan hierbij voorop.”
Ben je nu niet in de war met die Zweedse rechtsback? Dat Berre geen full-prof zou zijn is nieuw voor mij namelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef Noca het volgende:
Ik denk ook niet dat Berre een heel hoge transfersom heeft aangezien hij nu volgens mij niet eens een full-prof contract heeft (vraag me niet waarom). Dus die transfersom kan dan niet zo hoog zijn lijkt mij..
Die deed het toch best goed samen met Nevland? Alleen wat blessuregevoelig...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef The_Verve het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat Berre pas in november naar Groningen komt. Valerengen IF zal toch niet de hoofdprijs vragen voor een tussentijds vertrek aangezien ie straks gratis de poort uitloopt (of hij moet op dit moment 'onmisbaar' zijn daar). Het zou voor Berre en Groningen ook veel beter zijn wanneer ie de hele voorbereiding mee zou spelen. Maar wie weet klikt het meteen weer met Nevland en heeft ie net als Nevland helemaal geen aanpassingsproblemen. Hope so. Tot november blijft het dus nog even 'behelpen' met Salmon.
Hmm moet ik even opzoeken. Maar Lundqvist is ook international dus dat lijkt me wel een full-prof..even zoeken..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met die Zweedse rechtsback? Dat Berre geen full-prof zou zijn is nieuw voor mij namelijk.![]()
Kun je nagaan wat voor koningskoppel je in de spits hebt wanneer je Salmon door een goede spits vervangt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die deed het toch best goed samen met Nevland? Alleen wat blessuregevoelig...
Jij meent echt dat Drent een betere spits voor Nevland is dan Salmon?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vond Drent/Nevland ook een beter koppel dan Salmon/Nevland.
Dat sowieso, en als koppel met Nevland des te meer. Vooral tegen Roda JC thuis waren ze lekker bezig, die 2.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jij meent echt dat Drent een betere spits voor Nevland is dan Salmon?![]()
Drent kopt er een balletje in, zeker een goede goal, maar speelde hij ook goed? Dat vraag ik me ten zeerste af. Het is terecht dat Drent lekekr gaat ballen bij Veendam, ik vind het een hele aardige jongen, maar geef toe dta het leuekr is om naar "mijn club" te kijken waar Drent presenteert dan dat je hem ziet voetballen......quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat sowieso, en als koppel met Nevland des te meer. Vooral tegen Roda JC thuis waren ze lekker bezig, die 2.
Vind het allebei leuk...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:07 schreef Thomas87 het volgende:
Maar geef toe dat het leuker is om naar "mijn club" te kijken waar Drent presenteert dan dat je hem ziet voetballen......
Volgens mij is die aan het wegrotten in het tweedequote:
Van mij mag hij wel eens een kans krijgen...maar die wordt idd verhuurd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij is die aan het wegrotten in het tweede
hij mag verhuurd worden
Deze post had ik helemaal gemist, maar dat klopt MMquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ron Jans volgt een Nigeriaanse rechtsback voor jullie tijdens Nexxxt 2005.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat het al zeker is dat hij wordt uitgeleend (moet er natuurlijk wel iemand zijn die hem wil lenen). Hij is toch ook nog niet zo oud?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel eens een kans krijgen...maar die wordt idd verhuurd waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat het al zeker is dat hij wordt uitgeleend (moet er natuurlijk wel iemand zijn die hem wil lenen). Hij is toch ook nog niet zo oud?
Hij wilde graag verhuurd worden aan Volendam, ik weet alleen niet of hij dit ook nog wil nu we voor 99,9% in de GGD blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:36 schreef heinl het volgende:
Jack Tuyp deed het bij Volendam bij vlagen echt zeer goed, die kan nog wel eens doorbreken dit seizoen..
Maar denk idd dat die verhuurd word, ze hebben (als berre wordt gehaald) ook nog salmon achter de hand en evt. ook nog cornellise
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef Prosac het volgende:
Vanmorgen seizoenskaart besteld.. FF in Euroborg en ZH rij 2 in het oosterpark.. Belt mijn vader net, of ik voor hem ook een kaart wil regelen.. lekker dan. morgen maar even achteraan.
Wat ging er door je heen toen je dit zinnetje besloot te posten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.
Hij bedoelde een voor Groningen, niet voor Twente.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.
FC Groningen rechter-rijtje clubquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij bedoelde een voor Groningen, niet voor Twente.
hmmmmmm, niet echt handig van je--------> je bent toch echt in de minderheid hierzootquote:
Thomasquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
hmmmmmm, niet echt handig van je--------> je bent toch echt in de minderheid hierzoot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |