Jij meent echt dat Drent een betere spits voor Nevland is dan Salmon?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vond Drent/Nevland ook een beter koppel dan Salmon/Nevland.
Dat sowieso, en als koppel met Nevland des te meer. Vooral tegen Roda JC thuis waren ze lekker bezig, die 2.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jij meent echt dat Drent een betere spits voor Nevland is dan Salmon?![]()
Drent kopt er een balletje in, zeker een goede goal, maar speelde hij ook goed? Dat vraag ik me ten zeerste af. Het is terecht dat Drent lekekr gaat ballen bij Veendam, ik vind het een hele aardige jongen, maar geef toe dta het leuekr is om naar "mijn club" te kijken waar Drent presenteert dan dat je hem ziet voetballen......quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat sowieso, en als koppel met Nevland des te meer. Vooral tegen Roda JC thuis waren ze lekker bezig, die 2.
Vind het allebei leuk...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:07 schreef Thomas87 het volgende:
Maar geef toe dat het leuker is om naar "mijn club" te kijken waar Drent presenteert dan dat je hem ziet voetballen......
Volgens mij is die aan het wegrotten in het tweedequote:
Van mij mag hij wel eens een kans krijgen...maar die wordt idd verhuurd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij is die aan het wegrotten in het tweede
hij mag verhuurd worden
Deze post had ik helemaal gemist, maar dat klopt MMquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ron Jans volgt een Nigeriaanse rechtsback voor jullie tijdens Nexxxt 2005.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat het al zeker is dat hij wordt uitgeleend (moet er natuurlijk wel iemand zijn die hem wil lenen). Hij is toch ook nog niet zo oud?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel eens een kans krijgen...maar die wordt idd verhuurd waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat het al zeker is dat hij wordt uitgeleend (moet er natuurlijk wel iemand zijn die hem wil lenen). Hij is toch ook nog niet zo oud?
Hij wilde graag verhuurd worden aan Volendam, ik weet alleen niet of hij dit ook nog wil nu we voor 99,9% in de GGD blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:36 schreef heinl het volgende:
Jack Tuyp deed het bij Volendam bij vlagen echt zeer goed, die kan nog wel eens doorbreken dit seizoen..
Maar denk idd dat die verhuurd word, ze hebben (als berre wordt gehaald) ook nog salmon achter de hand en evt. ook nog cornellise
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef Prosac het volgende:
Vanmorgen seizoenskaart besteld.. FF in Euroborg en ZH rij 2 in het oosterpark.. Belt mijn vader net, of ik voor hem ook een kaart wil regelen.. lekker dan. morgen maar even achteraan.
Wat ging er door je heen toen je dit zinnetje besloot te posten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.
Hij bedoelde een voor Groningen, niet voor Twente.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is wel vet, kunnen jullie samen naar degradatie voetbal kijken.
FC Groningen rechter-rijtje clubquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij bedoelde een voor Groningen, niet voor Twente.
hmmmmmm, niet echt handig van je--------> je bent toch echt in de minderheid hierzootquote:
Thomasquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
hmmmmmm, niet echt handig van je--------> je bent toch echt in de minderheid hierzoot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |