idd en die 0-4 viel ook wel mee, AZ verloor met 5-1 van PSVquote:Op maandag 4 april 2005 14:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind doet het toch best goed? Wij verloren ook met 2-1 in Heerenveen, dus zo'n slechte prestatie is dat niet.
0-3 was het, maar dat wordt komende week vast rechtgezet.quote:Op maandag 4 april 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en die 0-4 viel ook wel mee, AZ verloor met 5-1 van PSV
Uit jaquote:Op maandag 4 april 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
idd en die 0-4 viel ook wel mee, AZ verloor met 5-1 van PSV
In die UFO maakten jullie er net zoveel als De Graafschap er hier maakte.quote:Op maandag 4 april 2005 15:33 schreef twi het volgende:
Ach, wij maakten er in Den Bosch meer dan PSV en AZ bij elkaar. Goed zijn we he?
Ja, maar... Zij zijn Ajaxquote:Op maandag 4 april 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd geen zak van de kritiek op Blind. Sorry hoor, maar ook echt wel typisch Ajax, daar verwachten ze blijkbaar altijd wonderen
zoveel kritiek zie ik niet op hem. Meer relativering dat het seizoen toch al verpest is.quote:Op maandag 4 april 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd geen zak van de kritiek op Blind. Sorry hoor, maar ook echt wel typisch Ajax, daar verwachten ze blijkbaar altijd wonderen
De druiven zijn zuur (Zegt mijn vader altijd als Jack van Gelder weer eens zegt dat PSV heel degelijk/zakelijk speelt, maar niet aantrekkelijk)quote:Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
Blind krijgt gewoon de zure appel aan het begin van zijn carriere bij Ajax.
Des te zoeter zijn de druiven straks.
Of hoe gaat dat spreekwoord.
Beetje ongepaste opmerking in deze dagen.quote:Op maandag 4 april 2005 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien is Blind slechts een tussenpaus.
Dat hij de gifbeker tot het einde leeg moet drinken bedoel je?quote:Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
De druiven zijn zuur. (Doen alsof je geen belangstelling hebt omdat het toch onbereikbaar is.)quote:Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me idd duidelijk dat het om de sbs beker ging.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
Spelers niet gemotiveerd krijgen, duffe wissels en gewoon verliezen.
Lijkt me duidelijk.
quote:Op zondag 20 maart 2005 13:58 schreef SCH het volgende:
Waarom is Marciano Vink niet zijn assistent
Blind e(n) Vink
nietquote:
Daar speelde hij 4-4-2 geloof ik en dat is toch anders voetballen dan 4-3-3.quote:Op maandag 19 september 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Het Ajax-publiek moet eerder worden ontslagen met hun veel te hoge verwachtingen. Nieuwe voetballers wordt vrijwel nooit gegund en verkrampen al op het moment dat ze het Arena-gras onder de voeten voelen.
Is het dan echt zo dat Rosenberg dan niks kan? Kon hij bij zijn vorige club ook niet voetballen?
Tja, ik snap wel dat het allemaal altijd wat negatief overkomt. Maar waarom kon het een tijd geleden wel met nieuwe spelers: Ajax spelers scoren altijd bij hun debuut, was het "motto".quote:Op maandag 19 september 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Het Ajax-publiek moet eerder worden ontslagen met hun veel te hoge verwachtingen. Nieuwe voetballers wordt vrijwel nooit gegund en verkrampen al op het moment dat ze het Arena-gras onder de voeten voelen.
Is het dan echt zo dat Rosenberg dan niks kan? Kon hij bij zijn vorige club ook niet voetballen?
Ja.... en je hoeft er niet op te klikken natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 10:41 schreef Choller het volgende:
Gaan we voor elke Ajax of Feyenoord een trainer zo'n topic maken?
Wat rekkie zegt.quote:Op maandag 19 september 2005 10:41 schreef Choller het volgende:
Gaan we voor elke Ajax of Feyenoord een trainer zo'n topic maken?
Dat er wat te halen valt in de Arena is nu gewoon een gegeven en dat verander je niet binnen twee of drie maanden. Ik ben van mening dat bij Ajax en vooral de supporters de lange-termijn-visie een beetje ontbreekt - het lijkt wel of ze de tendens iedere wedstrijd direct omgekeerd willen zien worden. Accepteer nou dat Ajax in een wat mindere fase zit, dat het zeker dit seizoen nog gaat duren en dat scheelt al een heel stuk.quote:Op maandag 19 september 2005 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik snap wel dat het allemaal altijd wat negatief overkomt. Maar waarom kon het een tijd geleden wel met nieuwe spelers: Ajax spelers scoren altijd bij hun debuut, was het "motto".
Men koopt de verkeerde spelers voor het Ajax systeem. Dat is het hem nou juist, wie WEET of hij wel goed speelde bij zijn vorige club? Kende jij hem?? En bv Charisteas speelde zelfs niet eens!!!!!!
We zijn het een beetje zat om de te kloppen ploeg te zijn als Ajax zijnde, je kan niet ALLES superieur winnen nee, dat weet ik ook wel, maar al een seizoen of 3 gaan zelfs ploegen als RBC naar de ArenA met het idee dat er wel iets te halen kan zijn.. En DAT mag gewoon niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |