quote:Op zondag 20 maart 2005 13:58 schreef SCH het volgende:
Waarom is Marciano Vink niet zijn assistent
Blind e(n) Vink
nietquote:
Daar speelde hij 4-4-2 geloof ik en dat is toch anders voetballen dan 4-3-3.quote:Op maandag 19 september 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Het Ajax-publiek moet eerder worden ontslagen met hun veel te hoge verwachtingen. Nieuwe voetballers wordt vrijwel nooit gegund en verkrampen al op het moment dat ze het Arena-gras onder de voeten voelen.
Is het dan echt zo dat Rosenberg dan niks kan? Kon hij bij zijn vorige club ook niet voetballen?
Tja, ik snap wel dat het allemaal altijd wat negatief overkomt. Maar waarom kon het een tijd geleden wel met nieuwe spelers: Ajax spelers scoren altijd bij hun debuut, was het "motto".quote:Op maandag 19 september 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Het Ajax-publiek moet eerder worden ontslagen met hun veel te hoge verwachtingen. Nieuwe voetballers wordt vrijwel nooit gegund en verkrampen al op het moment dat ze het Arena-gras onder de voeten voelen.
Is het dan echt zo dat Rosenberg dan niks kan? Kon hij bij zijn vorige club ook niet voetballen?
Ja.... en je hoeft er niet op te klikken natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 10:41 schreef Choller het volgende:
Gaan we voor elke Ajax of Feyenoord een trainer zo'n topic maken?
Wat rekkie zegt.quote:Op maandag 19 september 2005 10:41 schreef Choller het volgende:
Gaan we voor elke Ajax of Feyenoord een trainer zo'n topic maken?
Dat er wat te halen valt in de Arena is nu gewoon een gegeven en dat verander je niet binnen twee of drie maanden. Ik ben van mening dat bij Ajax en vooral de supporters de lange-termijn-visie een beetje ontbreekt - het lijkt wel of ze de tendens iedere wedstrijd direct omgekeerd willen zien worden. Accepteer nou dat Ajax in een wat mindere fase zit, dat het zeker dit seizoen nog gaat duren en dat scheelt al een heel stuk.quote:Op maandag 19 september 2005 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik snap wel dat het allemaal altijd wat negatief overkomt. Maar waarom kon het een tijd geleden wel met nieuwe spelers: Ajax spelers scoren altijd bij hun debuut, was het "motto".
Men koopt de verkeerde spelers voor het Ajax systeem. Dat is het hem nou juist, wie WEET of hij wel goed speelde bij zijn vorige club? Kende jij hem?? En bv Charisteas speelde zelfs niet eens!!!!!!
We zijn het een beetje zat om de te kloppen ploeg te zijn als Ajax zijnde, je kan niet ALLES superieur winnen nee, dat weet ik ook wel, maar al een seizoen of 3 gaan zelfs ploegen als RBC naar de ArenA met het idee dat er wel iets te halen kan zijn.. En DAT mag gewoon niet....
Lange termijn met een jong team is een seizoen of 3 a 4.quote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Tja, de lange termijn, wat is die termijn dan? Het gaat eigenlijk al 3 seizoenen niet zoals het moet.
Tja, dat KAN dus niet met Ajax (of elke andere Nederlandse ploeg) tegen de tijd dat het team dan zou lopen zijn de talenten alweer weggekocht.quote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Lange termijn met een jong team is een seizoen of 3 a 4.
Nee hoor, talenten blijven best een jaar of 3 a 4 hangen als de sfeer goed is en ondertussen zorg je voor doorstroming.quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat KAN dus niet met Ajax (of elke andere Nederlandse ploeg) tegen de tijd dat het team dan zou lopen zijn de talenten alweer weggekocht.
quote:Op maandag 19 september 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, talenten blijven best een jaar of 3 a 4 hangen als de sfeer goed is en ondertussen zorg je voor doorstroming.
Klinkt erg romantisch, maar als de sfeer bij (ik noem maar wat) Arsenal ook goed is ben je als jong talent zo weg natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, talenten blijven best een jaar of 3 a 4 hangen als de sfeer goed is en ondertussen zorg je voor doorstroming.
Dat bedoel ik ook. De sfeer is misschien nog wel het grootste probleem. Als Maduro en Babel het enorm naar hun zin hebben en het gevoel dat ze in 2007 met Ajax heel ver kunnen komen in de CL dan blijven ze vast nog wel even.quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt erg romantisch, maar als de sfeer bij (ik noem maar wat) Arsenal ook goed is ben je als jong talent zo weg natuurlijk.
En zo goed was de sfeer niet vorig jaar, en als dit zo doorgaat zal het ook dit jaar niet lekker gaan in de groep. Men werkt hard, speelt best ok en verliest toch, tja, blijf je niet lang vrolijk onder.
Dat kan best, maar als Babel en Maduro in een elftal spelen waar ze zich de pokke werken, zelf goed spelen maar door verkeerde aankopen (oa) er niet gescoord, en dus verloren wordt, is hun goeie gevoel ook snel wegquote:Op maandag 19 september 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. De sfeer is misschien nog wel het grootste probleem. Als Maduro en Babel het enorm naar hun zin hebben en het gevoel dat ze in 2007 met Ajax heel ver kunnen komen in de CL dan blijven ze vast nog wel even.
Idd. Het is een combinatie van veel factoren.quote:Op maandag 19 september 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan best, maar als Babel en Maduro in een elftal spelen waar ze zich de pokke werken, zelf goed spelen maar door verkeerde aankopen (oa) er niet gescoord, en dus verloren wordt, is hun goeie gevoel ook snel weg.
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 september 2005 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Niet helemaal onterecht ook.
Kijk, natuurlijk moet Danny niet meteen ontslagen worden, maar de druk neemt weer toe, en dus deze discussie ook weer.
Hij moet eens ietsjes beter mensen opstellen nog, hij laat Ajax wel redelijk voetballen soms, vooral de eerste helft tegen Praag en 30 min tegen AZ, dus het KAN allemaal wel, alleen moet hij eens niet zo het handje boven Rosenberg houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |