Als het tegenzit ben ik binnenkort (plm. maand a 2 maanden) in Groningen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahoor. Doe alles voor een biertje. Dus als je es in Grunn bent...
Van BMW.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
livEliveD je user icon ken ik ergens van.. Van wie is het?
Ben je nog wilsbekwaam halverwege die fles?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:37 schreef Haushofer het volgende:
Zie net dat ik ook een fles whiskey kan eisen. Dat wordt dus:
"Jahoor. Doe alles voor een fles whiskey."
wat kan dat moet!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je dacht ik zal ook eens een irritant user icon nemen?
Mwoah. Heb wel es een fles wodka en een liter bier op een avond wegge-at.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je nog wilsbekwaam halverwege die fles?![]()
Oh, waar ging 'ie over?quote:
Ik geloof er niks van. Ik heb mijn hielen nog niet gelicht, of ik word al beschuldigd van het veroorzaken van vies weer in Rotterdam.quote:Natuurlijk hebben we jou gemist.
Ik zie het. Bummer. Nou ja, je hebt iets om naar uit te zien. Ik heb dit weekend The Big Lebowski en Das Experiment gezien. Die eerste vond ik vooral erg vaag, de tweede vond ik wel boeiend.quote:Oh, op de eerste pagina van deze chat staat hoever ik ben gekomen met Dead Man Walking
Ik was even vergeten dat je student was.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwoah. Heb wel es een fles wodka en een liter bier op een avond wegge-at.
De drankhoeveelheden waarmee je in het ziekenhuis terecht bent gekomen zijn veel interessanter.quote:Denk het wel
Ontketen ik nu een uberfoute "pimp met je drankhoeveelheden zonder dat je in het ziekenhuis terecht bent gekomen" discussie?
Lees hem maar na, in deze topic.quote:
Natuurlijk, het was gewoon erg opvallend.quote:Ik geloof er niks van. Ik heb mijn hielen nog niet gelicht, of ik word al beschuldigd van het veroorzaken van vies weer in Rotterdam.
Als het goed is dinsdag of woensdag.quote:Ik zie het. Bummer. Nou ja, je hebt iets om naar uit te zien.
Die tweede heb ik wel over gehoord. Weet alleen niet meer of dit nou om het gevangenen-experiment ging of over het nazisme-experiment, maar daar kun je me vast meer over vertellen.quote:Ik heb dit weekend The Big Lebowski en Das Experiment gezien. Die eerste vond ik vooral erg vaag, de tweede vond ik wel boeiend.
AMD64. Alleen die witte lellie nietquote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
livEliveD je user icon ken ik ergens van.. Van wie is het?
Haushofer neemt dus kennelijk wraak n.a.v. de rel van vanmiddag.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
AMD64. Alleen die witte lellie niet
Ga ik meteen even doen.quote:
En ik kom terug in Fryslân en het is hier prachtig weer!quote:Natuurlijk, het was gewoon erg opvallend.
Over het gevangenen-experiment, losjes gebaseerd op het Stanford Prison Experiment. Ik had de film geloofwaardiger gevonden als ze daar wat dichter in de buurt waren gebleven. Het liep nu wel èrg uit de hand, allemaal dooien enzo.quote:Die tweede heb ik wel over gehoord. Weet alleen niet meer of dit nou om het gevangenen-experiment ging of over het nazisme-experiment, maar daar kun je me vast meer over vertellen.
Ja, in Fryslan wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik kom terug in Fryslân en het is hier prachtig weer!
Hmm erg overdreven dus allemaal?quote:Over het gevangenen-experiment, losjes gebaseerd op het Stanford Prison Experiment. Ik had de film geloofwaardiger gevonden als ze daar wat dichter in de buurt waren gebleven. Het liep nu wel èrg uit de hand, allemaal dooien enzo.
Waddan?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
Haushofer neemt dus kennelijk wraak n.a.v. de rel van vanmiddag.
Eh ja, toen tegelijk met jou. Althans, in de zin van: ik was erbij.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:33 schreef Haushofer het volgende:
Heb je em wel gemaakt dan?
Het kwaad is geschiedquote:Op zondag 20 maart 2005 18:37 schreef Haushofer het volgende:
Zie net dat ik ook een fles whiskey kan eisen.
Ah, ok - Wat Haushofer zei klopte dus ook.. Hij heeft op IRC namelijk aangekondigd mij streng te zullen bestraffen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waddan?
Hier heb je een samenvatting btw: BMWM3, AMD46 en de rest.. R.I.P
je hebt waarde en waarde natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dank, dank...iemand wilde die gitaar kopen en vroeg hoeveel 'ie waard was...daar moest ik dus even over nadenken...
Je moet het zien als waarde. De extra diensten van de fok crew worden steeds waardevoller, dus de tegenprestatie mag ook meer waarde hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het kwaad is geschiedDe tijd dat Haus alles deed voor n biertje is voorbij.
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok - Wat Haushofer zei klopte dus ook.. Hij heeft op IRC namelijk aangekondigd mij streng te zullen bestraffen.
en van BMWM3/AMD64 en zijn vele kloonsquote:
Ik vond het in R'dam vandaag ook wel lekker, hoor. Mijn minnaar en ik hebben nog iets gedronken op het terras van boekhandel Donner. Alwaar wij een verhitte discussie voerden over religie.quote:
Ik vond van wel, maar misschien komt dat omdat ik dat hele Stanford Prison Experiment van buiten ken. Maar het was wel een coole film om naar te kijken, hoor. Zeker wel de moeite waard.quote:Hmm erg overdreven dus allemaal?
Die eerste was ongeveer mijn reactie.quote:
LOL verhitte discussie?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vond het in R'dam vandaag ook wel lekker, hoor. Mijn minnaar en ik hebben nog iets gedronken op het terras van boekhandel Donner. Alwaar wij een verhitte discussie voerden over religie.
Ok, da's dan in ieder geval fijn.quote:Ik vond van wel, maar misschien komt dat omdat ik dat hele Stanford Prison Experiment van buiten ken. Maar het was wel een coole film om naar te kijken, hoor. Zeker wel de moeite waard.
Wat waren in het kort de standpunten die jullie innamen?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kon het hele terras meegenieten.
Allerlei onderwerpen zijn de revue gepasseerd, maar het begon ermee dat ik vond dat het fout is om een kind gelovig op te voeden, maar hij vond dat ik daarin te zwart-wit was. Dat alles naar aanleiding van een kinderboekje over bidden.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:06 schreef Alicey het volgende:
Wat waren in het kort de standpunten die jullie innamen?
Ik vind het vooral grappig om te horen dat hij vond dat jij er te zwart-wit over dacht.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Allerlei onderwerpen zijn de revue gepasseerd, maar het begon ermee dat ik vond dat het fout is om een kind gelovig op te voeden, maar hij vond dat ik daarin te zwart-wit was. Dat alles naar aanleiding van een kinderboekje over bidden.
En je had een.....quote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Eh ja, toen tegelijk met jou. Althans, in de zin van: ik was erbij.
Dan krijg je een slinger naar je harses.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die eerste was ongeveer mijn reactie.![]()
Haushofer heeft op de volgende meet dus het een en ander waar te maken.
He, het mag wel bloeden maar moet geen permanente schade opleveren joh!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan krijg je een slinger naar je harses.![]()
3.5. En het erge was dat ik wél serieus voorbereid had. Gevalletje tentamenstress. Jij een 8?quote:
Dat wil ik niet missen.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan krijg je een slinger naar je harses.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, het mag wel bloeden maar moet geen permanente schade opleveren joh!
In eerste instantie een 7.0. Maar daar heb ik nog een 7,5 van weten te maken want ze had verkeerd punten getelt. Ik zou je tentamen nog maar es inkijken als ik jou was.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:18 schreef Maethor het volgende:
[..]
3.5. En het erge was dat ik wél serieus voorbereid had. Gevalletje tentamenstress. Jij een 8?
En dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:21 schreef Haushofer het volgende:
Ik zou je tentamen nog maar es inkijken als ik jou was.
dat blijft altijd het leuktste geloof ik..quote:Op zondag 20 maart 2005 19:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
In eerste instantie een 7.0. Maar daar heb ik nog een 7,5 van weten te maken want ze had verkeerd punten getelt. Ik zou je tentamen nog maar es inkijken als ik jou was.
Ik heb op de middelbare school ooit een docent gehad waar we zelf de opgaven van elkaar mochten nakijken. Dat er uitsluitend tienen vielen vond die docent niet eens raar.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat blijft altijd het leuktste geloof ik..
op de middelbare school ooit eens een docent gehad die nogal goedgelovig was, dus bij de 3e toets ging iedereen zijn/haar foute antwoorden verbeteren voor een hoger cijfer. De toets daarna had de docent kopieën gemaakt van onze papieren.. De halve klas ging voor een hoger cijfer en zijn allemaal geeindigd met een 1!![]()
Misschien dat ze een opgave niet mee heeft gerekend. Serieus, ik had voor 1 opgave de volle bak punten terwijl ik zeker weet dat dat niet het geval was. Je hebt maar 14 extra puntjes nodig om op een 5,5 te komen. Go Maethor !quote:Op zondag 20 maart 2005 19:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
En dan?Een 5.5 wordt het niet. Nee, ik moet in de zomervakantie maar hard leren...
Ik doe liever nog eens goed mn best (en deze keer zorgen dat ik rustig op het tentamen verschijn) en dan een 7 halen ofzo.quote:
Zo heb ik een lerares gehad die voor de volgende week een onverwachts toetsje aankondigde, en de opgaven in het lokaal had liggen, zodat wij die konden jatten en allemaal een 10 haalden.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef Alicey het volgende:
Ik heb op de middelbare school ooit een docent gehad waar we zelf de opgaven van elkaar mochten nakijken. Dat er uitsluitend tienen vielen vond die docent niet eens raar.
ik geef de minnaar van Lupa gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig om te horen dat hij vond dat jij er te zwart-wit over dacht.
mja, ook mensen die niet religieus zijn vormen kinderen met bepaalde opvattingen waar ik het ook niet altijd mee eens ben. iemand opvoeden met pvda denkbeelden...bahquote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef qu63 het volgende:
het gelovig, of juist niet-gelovig opvoeden is toch ook een vorm van geloof??
Hahaha mijn opvoeding is dan erg mislukt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef SingleCoil het volgende:
of andere linkse praatjes...
zonnetje komt hier ook net op!quote:Op maandag 21 maart 2005 07:26 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Vandag is het hier wel zonnig en helder enzo
of toch maar niet!quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt je kind namelijk ook opvoeden zonder hem of haar levensbeschouwelijke ideeën op te dringen. Je kunt alles zoveel mogelijk openlaten en je kind met allerlei soorten levensbeschouwingen kennis laten maken, zodat een kind een werkelijk vrije keus kan maken. Ik ben dus niet alleen tegen een gelovige opvoeding, maar ook tegen een humanistische, atheïstische of PvdA-opvoeding. Ik vind dat je je kind gewoon moet toestaan om zijn of haar eigen keuzes te maken als het gaat om levensbeschouwing en de vraag hoe je je leven inricht. Het probleem met gelovigen is dat zij geloven dat hun levensbeschouwing de enige juiste is, en daar heb ik grote moeite mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef qu63 het volgende:
het gelovig, of juist niet-gelovig opvoeden is toch ook een vorm van geloof??
Evenwel is het onmogelijk om een kind op te voeden zonder dat het kind te maken krijgt met levensbeschouwelijke aspecten van de ouders, dat is namelijk wat opvoeding feitelijk is.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt je kind namelijk ook opvoeden zonder hem of haar levensbeschouwelijke ideeën op te dringen. Je kunt alles zoveel mogelijk openlaten en je kind met allerlei soorten levensbeschouwingen kennis laten maken, zodat een kind een werkelijk vrije keus kan maken. Ik ben dus niet alleen tegen een gelovige opvoeding, maar ook tegen een humanistische, atheïstische of PvdA-opvoeding. Ik vind dat je je kind gewoon moet toestaan om zijn of haar eigen keuzes te maken als het gaat om levensbeschouwing en de vraag hoe je je leven inricht. Het probleem met gelovigen is dat zij geloven dat hun levensbeschouwing de enige juiste is, en daar heb ik grote moeite mee.
Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens, maa rik denk ook wel dat je het ietwat zwart-wit ziet.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt je kind namelijk ook opvoeden zonder hem of haar levensbeschouwelijke ideeën op te dringen. Je kunt alles zoveel mogelijk openlaten en je kind met allerlei soorten levensbeschouwingen kennis laten maken, zodat een kind een werkelijk vrije keus kan maken. Ik ben dus niet alleen tegen een gelovige opvoeding, maar ook tegen een humanistische, atheïstische of PvdA-opvoeding. Ik vind dat je je kind gewoon moet toestaan om zijn of haar eigen keuzes te maken als het gaat om levensbeschouwing en de vraag hoe je je leven inricht. Het probleem met gelovigen is dat zij geloven dat hun levensbeschouwing de enige juiste is, en daar heb ik grote moeite mee.
Edit: En 'geen geloof' is niet 'ook een geloof'. Het is gewoon geen geloof.
Natuurlijk krijg je ermee te maken, maar je hoeft je ideeën als ouders niet op te dringen. Ik heb het nu niet over zaken als 'je mag je vriendje niet slaan' of 'het is netjes om 'u' te zeggen tegen oudere mensen', ik heb het over de grote vragen des levens. En die moet je niet voor een ander gaan invullen. Je kunt je kind wel vertellen hoe jij erover denkt, maar je kunt ze vrijlaten om je daarin al dan niet te volgen.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Evenwel is het onmogelijk om een kind op te voeden zonder dat het kind te maken krijgt met levensbeschouwelijke aspecten van de ouders, dat is namelijk wat opvoeding feitelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |