Try mequote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*dossier start van Maethor als voorbereiding op een nieuwe rel
Die jaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is Haus werkelijk omkoopbaar met een enkel biertje?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Try me. Dan paai ik Haushofer wel even met een biertje, kunnen we lachen!
*Bookmarkt!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
Try me. Dan paai ik Haushofer wel even met een biertje, kunnen we lachen!
*noteerd*quote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is Haus werkelijk omkoopbaar met een enkel biertje?
Sstquote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
Met alleen een fles whisky kom je niet ver bij mij hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef Maethor het volgende:
[..]
SstBreng hem niet op ideeën, anders kost het me een hele fles whiskey.
fles vodkaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met alleen een fles whisky kom je niet ver bij mij hoor.
Na dit bericht bij Haus waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met alleen een fles whisky kom je niet ver bij mij hoor.
Vrijwillig zal ik hem niet snel leegdrinken, maar als je mij zover krijgt hem leeg te drinken, kun je alle kanten met mij op.quote:
ik vraag gewoon om zijn password in ruil voor een zooi Queen bootlegsquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Na dit bericht bij Haus waarschijnlijk ook niet meer.
Laatste redmiddel is nog altijd om Haus tijdens het modden onder valse voorwendselen bij de pc weg te lokken en me dan eens lekker uit te leven met die extra knopjes.![]()
pciesquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrijwillig zal ik hem niet snel leegdrinken, maar als je mij zover krijgt hem leeg te drinken, kun je alle kanten met mij op.
Dat soort informatie moet je tch niet zomaar vrijgeven?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrijwillig zal ik hem niet snel leegdrinken, maar als je mij zover krijgt hem leeg te drinken, kun je alle kanten met mij op.
Die info is al eerder vrijgegevenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat soort informatie moet je tch niet zomaar vrijgeven?
Vraag gewoon om passwords. Je zal verbaasd zijn hoe snel je achter de schermen kunt 'kijken'quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Maethor het volgende:
Laatste redmiddel is nog altijd om Haus tijdens het modden onder valse voorwendselen bij de pc weg te lokken en me dan eens lekker uit te leven met die extra knopjes.![]()
Inderdaad, inflatie loopt best synchroon op fok.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Na dit bericht bij Haus waarschijnlijk ook niet meer.
Maar we hebben dan altijd nog de fa's to the resce.quote:Laatste redmiddel is nog altijd om Haus tijdens het modden onder valse voorwendselen bij de pc weg te lokken en me dan eens lekker uit te leven met die extra knopjes.![]()
Ik dacht dat het intussen wel algemeen bekend was dat ik alles probleemloos drink, behalve vodka.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat soort informatie moet je tch niet zomaar vrijgeven?
Je Avatar!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag gewoon om passwords. Je zal verbaasd zijn hoe snel je achter de schermen kunt 'kijken'
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag gewoon om passwords. Je zal verbaasd zijn hoe snel je achter de schermen kunt 'kijken'
Boebiedoequote:Op zondag 20 maart 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Of je maakt een nep-site, en stuurt een mailtje naar een crewlid of die even een nieuwe login wil testen met als afzender Breuls.![]()
dank, dank...iemand wilde die gitaar kopen en vroeg hoeveel 'ie waard was...daar moest ik dus even over nadenken...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef qu63 het volgende:
SingleCoil... Mooi verhaal btw, over die gitaar
Heb je em wel gemaakt dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hulde! Ik heb op dat vak geen vooruitgang geboekt
Ik begrijp nu eindelijk waarom ik jouw naam altijd las als "Evil Ed".quote:
Je dacht ik zal ook eens een irritant user icon nemen?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dank, dank...iemand wilde die gitaar kopen en vroeg hoeveel 'ie waard was...daar moest ik dus even over nadenken...
Jahoor. Doe alles voor een biertje. Dus als je es in Grunn bent...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaaa je hebt de zondagmiddagrel gemist.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Hunnies, I'm home!
Heb ik nog iets gemist? En hebben jullie mij gemist?
Als het tegenzit ben ik binnenkort (plm. maand a 2 maanden) in Groningen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahoor. Doe alles voor een biertje. Dus als je es in Grunn bent...
Van BMW.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
livEliveD je user icon ken ik ergens van.. Van wie is het?
Ben je nog wilsbekwaam halverwege die fles?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:37 schreef Haushofer het volgende:
Zie net dat ik ook een fles whiskey kan eisen. Dat wordt dus:
"Jahoor. Doe alles voor een fles whiskey."
wat kan dat moet!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je dacht ik zal ook eens een irritant user icon nemen?
Mwoah. Heb wel es een fles wodka en een liter bier op een avond wegge-at.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je nog wilsbekwaam halverwege die fles?![]()
Oh, waar ging 'ie over?quote:
Ik geloof er niks van. Ik heb mijn hielen nog niet gelicht, of ik word al beschuldigd van het veroorzaken van vies weer in Rotterdam.quote:Natuurlijk hebben we jou gemist.
Ik zie het. Bummer. Nou ja, je hebt iets om naar uit te zien. Ik heb dit weekend The Big Lebowski en Das Experiment gezien. Die eerste vond ik vooral erg vaag, de tweede vond ik wel boeiend.quote:Oh, op de eerste pagina van deze chat staat hoever ik ben gekomen met Dead Man Walking
Ik was even vergeten dat je student was.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwoah. Heb wel es een fles wodka en een liter bier op een avond wegge-at.
De drankhoeveelheden waarmee je in het ziekenhuis terecht bent gekomen zijn veel interessanter.quote:Denk het wel
Ontketen ik nu een uberfoute "pimp met je drankhoeveelheden zonder dat je in het ziekenhuis terecht bent gekomen" discussie?
Lees hem maar na, in deze topic.quote:
Natuurlijk, het was gewoon erg opvallend.quote:Ik geloof er niks van. Ik heb mijn hielen nog niet gelicht, of ik word al beschuldigd van het veroorzaken van vies weer in Rotterdam.
Als het goed is dinsdag of woensdag.quote:Ik zie het. Bummer. Nou ja, je hebt iets om naar uit te zien.
Die tweede heb ik wel over gehoord. Weet alleen niet meer of dit nou om het gevangenen-experiment ging of over het nazisme-experiment, maar daar kun je me vast meer over vertellen.quote:Ik heb dit weekend The Big Lebowski en Das Experiment gezien. Die eerste vond ik vooral erg vaag, de tweede vond ik wel boeiend.
AMD64. Alleen die witte lellie nietquote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
livEliveD je user icon ken ik ergens van.. Van wie is het?
Haushofer neemt dus kennelijk wraak n.a.v. de rel van vanmiddag.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
AMD64. Alleen die witte lellie niet
Ga ik meteen even doen.quote:
En ik kom terug in Fryslân en het is hier prachtig weer!quote:Natuurlijk, het was gewoon erg opvallend.
Over het gevangenen-experiment, losjes gebaseerd op het Stanford Prison Experiment. Ik had de film geloofwaardiger gevonden als ze daar wat dichter in de buurt waren gebleven. Het liep nu wel èrg uit de hand, allemaal dooien enzo.quote:Die tweede heb ik wel over gehoord. Weet alleen niet meer of dit nou om het gevangenen-experiment ging of over het nazisme-experiment, maar daar kun je me vast meer over vertellen.
Ja, in Fryslan wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik kom terug in Fryslân en het is hier prachtig weer!
Hmm erg overdreven dus allemaal?quote:Over het gevangenen-experiment, losjes gebaseerd op het Stanford Prison Experiment. Ik had de film geloofwaardiger gevonden als ze daar wat dichter in de buurt waren gebleven. Het liep nu wel èrg uit de hand, allemaal dooien enzo.
Waddan?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
Haushofer neemt dus kennelijk wraak n.a.v. de rel van vanmiddag.
Eh ja, toen tegelijk met jou. Althans, in de zin van: ik was erbij.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:33 schreef Haushofer het volgende:
Heb je em wel gemaakt dan?
Het kwaad is geschiedquote:Op zondag 20 maart 2005 18:37 schreef Haushofer het volgende:
Zie net dat ik ook een fles whiskey kan eisen.
Ah, ok - Wat Haushofer zei klopte dus ook.. Hij heeft op IRC namelijk aangekondigd mij streng te zullen bestraffen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waddan?
Hier heb je een samenvatting btw: BMWM3, AMD46 en de rest.. R.I.P
je hebt waarde en waarde natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dank, dank...iemand wilde die gitaar kopen en vroeg hoeveel 'ie waard was...daar moest ik dus even over nadenken...
Je moet het zien als waarde. De extra diensten van de fok crew worden steeds waardevoller, dus de tegenprestatie mag ook meer waarde hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het kwaad is geschiedDe tijd dat Haus alles deed voor n biertje is voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |