Hoe moeilijk is wat?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
En hoe moeilijk is dat eigenlijk ?
En wat is daar nou het feitelijke probleem?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zie je nou, dat krijg ik nou als ik genoeg gedronken heb, dan ga ik suggestieve dingen zeggen waardoor ik al snel in voornoemd compromiterende situaties terecht kom met vrouwen die ik eigenlijk helemaal niet ken.
quote:
quote:de volgeschreven feedback-topics, de mails die iedere minuut binnenkomen, de FB-topics, de bans
com·pro·mit·te·ren (ov.ww.)quote:Op zondag 20 maart 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat is daar nou het feitelijke probleem?
Wat voor probleem heb jij er mee?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
com·pro·mit·te·ren (ov.ww.)
1 verdacht maken => iem. in opspraak brengen
=> No Problem !
Jullie zijn allemaal een stelletje huichelaars. Huichelaars!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ach, dat is wel charmant hoor...
Ik: ...fotonen van een meter, anderhalf op z'n hoogst, 's avonds zijn ze ook wat langer vaak
Haus: maar fotonen zijn puntobjecten !
Kusje voor Haus !![]()
Ach ja, mooie tijden waren dat, Akersloot, het revisionisme, ik had ook ineens echte neonazi's in mijn mailbox...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals Akkersloot tekeer ging met kerst waren we toch aardig op weg.
Hoe zou ik er, vanuit mijn middel-40 vrijgezellenbestaan gezien, problemen mee kunnen hebben ? Ik beschouw slechts, en oordeel niet...quote:
is dat aan de rand bij de seizoenenbuurt? richting snelweg zeg maar..quote:Op zondag 20 maart 2005 12:30 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding]
De blauwe hemel boven almere, zoals gezien vanaf mijn balkonnetje, om kwart over twaalf
63.....63quote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef SingleCoil het volgende:
Hoi Qu. Het was toch 64 ?
Sorry weinig tijdquote:Op zondag 20 maart 2005 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
En hoe moeilijk is dat eigenlijk ?
Ja. Ik woon in gebouw "De Schittering", dat is het groene gebouw aan je linkerhand, aan het water, als je naar de snelweg rijdt.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat aan de rand bij de seizoenenbuurt? richting snelweg zeg maar..
Lief van je...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry weinig tijdDaarnaast begon ik medelijden met je te krijgen
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef SingleCoil het volgende:
Lief van je...
Waarom spiegel je het dan (drop-out placenta)quote:('uitgevallen placenta'. Nou vraag ik je.)
Je kunt overal over rellen. Geen enkel probleem zolang je maar volhoudt. Hoe krommer, hoe beter. Alhoewel ik moet zeggen dat je hier wel een heel mooi idee deponeertquote:Rellen gaat het best als je er ook onderwerpen bijtrekt waarvan je zeker weet dat mensen er sterke emoties bij hebben. Je had bijv. kunnen suggereren dat Haus Ruud alleen maar zat te bashen omdat Ruud een jood is. Of zo. Wordt iedereen ineens wakker.
Wil je dan de volgende keer gaan punniken ofzo ipv een mod af te zeiken die vrije tijd in dit subforum stoptquote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Ok. Sorry voor de rotzooi enzo. Was puur ff stoken omdat ik me verveelde.
Mijn zondagmiddagrel, wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:24 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wil je dan de volgende keer gaan punniken ofzo ipv een mod af te zeiken die vrije tijd in dit subforum stopt![]()
De boom in met je rel!quote:
{Aai-over-de-bol-smilie}quote:
{schop-onder-de-kont-smilie}quote:Op zondag 20 maart 2005 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zal jouw deeltjes zo even schieten...
*dossier start van Maethor als voorbereiding op een nieuwe relquote:Op zondag 20 maart 2005 17:24 schreef Maethor het volgende:
Wil je dan de volgende keer gaan punniken ofzo ipv een mod af te zeiken die vrije tijd in dit subforum stopt![]()
Een soort van god ofzo met een enorm boek waarin staat waar je Maethor allemaal op kunt pakken?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*dossier start van Maethor als voorbereiding op een nieuwe rel
Nee, ik deed hard mn bestquote:Haus in vorig topic
Ik zag jouw vrijdag nog met Marianne op het station, maar jij wou mij niet zien.
Hulde! Ik heb op dat vak geen vooruitgang geboektquote:Wist je trouwens dat ik Vaste Stof Fysica gehaald heb? Met een cijfer wat 3 punten boven mijn verwachting lag?
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:38 schreef Maethor het volgende:
[..]
{Aai-over-de-bol-smilie}-->
[..]
{schop-onder-de-kont-smilie}
Try mequote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*dossier start van Maethor als voorbereiding op een nieuwe rel
Die jaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is Haus werkelijk omkoopbaar met een enkel biertje?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Try me. Dan paai ik Haushofer wel even met een biertje, kunnen we lachen!
*Bookmarkt!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef Maethor het volgende:
Try me. Dan paai ik Haushofer wel even met een biertje, kunnen we lachen!
*noteerd*quote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is Haus werkelijk omkoopbaar met een enkel biertje?
Sstquote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
Met alleen een fles whisky kom je niet ver bij mij hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef Maethor het volgende:
[..]
SstBreng hem niet op ideeën, anders kost het me een hele fles whiskey.
fles vodkaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met alleen een fles whisky kom je niet ver bij mij hoor.
Na dit bericht bij Haus waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met alleen een fles whisky kom je niet ver bij mij hoor.
Vrijwillig zal ik hem niet snel leegdrinken, maar als je mij zover krijgt hem leeg te drinken, kun je alle kanten met mij op.quote:
ik vraag gewoon om zijn password in ruil voor een zooi Queen bootlegsquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Na dit bericht bij Haus waarschijnlijk ook niet meer.
Laatste redmiddel is nog altijd om Haus tijdens het modden onder valse voorwendselen bij de pc weg te lokken en me dan eens lekker uit te leven met die extra knopjes.![]()
pciesquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrijwillig zal ik hem niet snel leegdrinken, maar als je mij zover krijgt hem leeg te drinken, kun je alle kanten met mij op.
Dat soort informatie moet je tch niet zomaar vrijgeven?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrijwillig zal ik hem niet snel leegdrinken, maar als je mij zover krijgt hem leeg te drinken, kun je alle kanten met mij op.
Die info is al eerder vrijgegevenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat soort informatie moet je tch niet zomaar vrijgeven?
Vraag gewoon om passwords. Je zal verbaasd zijn hoe snel je achter de schermen kunt 'kijken'quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Maethor het volgende:
Laatste redmiddel is nog altijd om Haus tijdens het modden onder valse voorwendselen bij de pc weg te lokken en me dan eens lekker uit te leven met die extra knopjes.![]()
Inderdaad, inflatie loopt best synchroon op fok.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Na dit bericht bij Haus waarschijnlijk ook niet meer.
Maar we hebben dan altijd nog de fa's to the resce.quote:Laatste redmiddel is nog altijd om Haus tijdens het modden onder valse voorwendselen bij de pc weg te lokken en me dan eens lekker uit te leven met die extra knopjes.![]()
Ik dacht dat het intussen wel algemeen bekend was dat ik alles probleemloos drink, behalve vodka.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat soort informatie moet je tch niet zomaar vrijgeven?
Je Avatar!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag gewoon om passwords. Je zal verbaasd zijn hoe snel je achter de schermen kunt 'kijken'
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag gewoon om passwords. Je zal verbaasd zijn hoe snel je achter de schermen kunt 'kijken'
Boebiedoequote:Op zondag 20 maart 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Of je maakt een nep-site, en stuurt een mailtje naar een crewlid of die even een nieuwe login wil testen met als afzender Breuls.![]()
dank, dank...iemand wilde die gitaar kopen en vroeg hoeveel 'ie waard was...daar moest ik dus even over nadenken...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef qu63 het volgende:
SingleCoil... Mooi verhaal btw, over die gitaar
Heb je em wel gemaakt dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hulde! Ik heb op dat vak geen vooruitgang geboekt
Ik begrijp nu eindelijk waarom ik jouw naam altijd las als "Evil Ed".quote:
Je dacht ik zal ook eens een irritant user icon nemen?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dank, dank...iemand wilde die gitaar kopen en vroeg hoeveel 'ie waard was...daar moest ik dus even over nadenken...
Jahoor. Doe alles voor een biertje. Dus als je es in Grunn bent...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaaa je hebt de zondagmiddagrel gemist.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Hunnies, I'm home!
Heb ik nog iets gemist? En hebben jullie mij gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |