Ik snap werkelijk niet wat jouw probleem is...maar als je zo graag een topic in FB wilt openen, doe dat. En lees vantevoren even alle topics van Rudeonline door.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Waar is haushofer dan? Moesten jullie dit topic niet naar GC of Truth schoppen trouwens zoals wel vaker gebeurd in "verantwoordelijkheden afschuif situaties" zoals iedereen heeft kunnen zien.
Och dat zei je ook bij rude 100den keren en toch reageerde je weer met een onder de gordel opmerking en tig posts vanaf een schijnbare uberpositie.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga daar ook verder niet op in.
Ach het stukje uitgevallen placenta heeft ook de invoerknop gevondenquote:Op zondag 20 maart 2005 14:37 schreef SingleCoil het volgende:
Waar haal je het lef vandaan mijn zeergewaardeerde mede-cynicus Rude als 'onkundig' te bestempelen ? Jouw geflodder hier verbleekt in het aangezicht zijns wijsheid! Je bent werkelijk een ongelukkige zielepoot, die zich met dit gewentel in onzinngiheden tracht te onderscheiden van de grauwe massa waar je duidelijke toe behoort. Je gebral 'ik kom gewoon op voor...' doet mij zielig paternalistisch aan, je stelt daarmee kennelijk dat Rude niet in staat zou zijn voor zichtzelf op te komen ? Haha..hij zou lachen om jou gezwets...
En nogmaals: ga in feedback zitten rellen, niet hier.
Oh jullie zien zelf de fout niet in? Rare gang van zaken IMHOquote:Op zondag 20 maart 2005 14:39 schreef Alicey het volgende:
U maakt hier hoogst opmerkelijke beweringen. Kunt u ook bewijsmateriaal aandragen dat de beweringen die u hier doet ondersteunt, of kunnen wij dit terzijde leggen als een loze claim?
Nee, da's schending van de openbare eerbaarheidquote:Op zondag 20 maart 2005 14:45 schreef SingleCoil het volgende:
strakblauw...heerlijk...in mijn blootje op het balkon...muziekje erbij...borreltje...de wereld draait door, en ik draai mee. Is dat nou ART ?
'lees wel even al die bash topics van rude door -> Je moet je inlezen want je hebt geen verstand van zaken" Tuuwkquote:Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef Haushofer het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat jouw probleem is...maar als je zo graag een topic in FB wilt openen, doe dat. En lees vantevoren even alle topics van Rudeonline door.
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och dat zei je ook bij rude 100den keren en toch reageerde je weer met een onder de gordel opmerking en tig posts vanaf een schijnbare uberpositie.Verder snap je dingen stelselmatig niet en wil je alleen horen wat in je straatje past!
Het betekent blijkbaar dat u niet duidelijk genoeg bent. Gezien u de enige bent die klaagt, ligt het op uw weg om duidelijk aan te geven waar voor u de knelpunten liggen, daar er niet gerefereerd kan worden naar mede-posters die soortgelijke standpunten verdedigen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh jullie zien zelf de fout niet in? Rare gang van zaken IMHO
haha...het is mijn eigen balkon hoor, dus de openbare eerbaarheid blijft ongeschonden...ik ben overigens zelf van mening dat ik een behoorlijk eerbare naaktheid te berde breng. Maar dat zou uiteindelijk aan de rechter te bepalen zijn...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:46 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, da's schending van de openbare eerbaarheid
Ha, ja, dat scheelt wel. Wat een flauwe grap trouwens. Zal ik je doodbashen ?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach het stukje uitgevallen placenta heeft ook de invoerknop gevonden![]()
Pff dat is ook een rel van niets.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Ok. Sorry voor de rotzooi enzo. Was puur ff stoken omdat ik me verveelde. Voor de goede orde: Niks, maar dan ook niks, moet serieus genomen worden van me posts. Tof dat jullie niet te beroerd zijn om tijd in uitleg enzo te steken ook al was het in dit geval zinloos. Om open kaart te spelen: Alicey wist er van het begin vanaf![]()
![]()
Waarom zou ik dat geloven ? Dat is wel een heel simpele smoes om je er uit te lullen, drop-out moederkoek ! Ik het Alicey net even gevraagd, en, hoewel ze dat in het openbaar altijd zal ontkennen, zij ze net van niets te weten hoor. Allemaal smoesjes.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Ok. Sorry voor de rotzooi enzo. Was puur ff stoken omdat ik me verveelde. Voor de goede orde: Niks, maar dan ook niks, moet serieus genomen worden van me posts. Tof dat jullie niet te beroerd zijn om tijd in uitleg enzo te steken ook al was het in dit geval zinloos. Om open kaart te spelen: Alicey wist er van het begin vanaf![]()
![]()
En hoe moeilijk is dat eigenlijk ?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff dat is ook een rel van niets.
Ik mis de volgeschreven feedback-topics, de mails die iedere minuut binnenkomen, de FB-topics, de bans.
Zie je nou, dat krijg ik nou als ik genoeg gedronken heb, dan ga ik suggestieve dingen zeggen waardoor ik al snel in voornoemd compromiterende situaties terecht kom met vrouwen die ik eigenlijk helemaal niet ken.quote:
Ach, dat is wel charmant hoor...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:11 schreef Haushofer het volgende:
Mja, ik neem dingen vaak te serieus.
Hoe moeilijk is wat?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
En hoe moeilijk is dat eigenlijk ?
En wat is daar nou het feitelijke probleem?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zie je nou, dat krijg ik nou als ik genoeg gedronken heb, dan ga ik suggestieve dingen zeggen waardoor ik al snel in voornoemd compromiterende situaties terecht kom met vrouwen die ik eigenlijk helemaal niet ken.
quote:
quote:de volgeschreven feedback-topics, de mails die iedere minuut binnenkomen, de FB-topics, de bans
com·pro·mit·te·ren (ov.ww.)quote:Op zondag 20 maart 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat is daar nou het feitelijke probleem?
Wat voor probleem heb jij er mee?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
com·pro·mit·te·ren (ov.ww.)
1 verdacht maken => iem. in opspraak brengen
=> No Problem !
Jullie zijn allemaal een stelletje huichelaars. Huichelaars!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ach, dat is wel charmant hoor...
Ik: ...fotonen van een meter, anderhalf op z'n hoogst, 's avonds zijn ze ook wat langer vaak
Haus: maar fotonen zijn puntobjecten !
Kusje voor Haus !![]()
Ach ja, mooie tijden waren dat, Akersloot, het revisionisme, ik had ook ineens echte neonazi's in mijn mailbox...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals Akkersloot tekeer ging met kerst waren we toch aardig op weg.
Hoe zou ik er, vanuit mijn middel-40 vrijgezellenbestaan gezien, problemen mee kunnen hebben ? Ik beschouw slechts, en oordeel niet...quote:
is dat aan de rand bij de seizoenenbuurt? richting snelweg zeg maar..quote:Op zondag 20 maart 2005 12:30 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding]
De blauwe hemel boven almere, zoals gezien vanaf mijn balkonnetje, om kwart over twaalf
63.....63quote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef SingleCoil het volgende:
Hoi Qu. Het was toch 64 ?
Sorry weinig tijdquote:Op zondag 20 maart 2005 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
En hoe moeilijk is dat eigenlijk ?
Ja. Ik woon in gebouw "De Schittering", dat is het groene gebouw aan je linkerhand, aan het water, als je naar de snelweg rijdt.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat aan de rand bij de seizoenenbuurt? richting snelweg zeg maar..
Lief van je...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry weinig tijdDaarnaast begon ik medelijden met je te krijgen
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef SingleCoil het volgende:
Lief van je...
Waarom spiegel je het dan (drop-out placenta)quote:('uitgevallen placenta'. Nou vraag ik je.)
Je kunt overal over rellen. Geen enkel probleem zolang je maar volhoudt. Hoe krommer, hoe beter. Alhoewel ik moet zeggen dat je hier wel een heel mooi idee deponeertquote:Rellen gaat het best als je er ook onderwerpen bijtrekt waarvan je zeker weet dat mensen er sterke emoties bij hebben. Je had bijv. kunnen suggereren dat Haus Ruud alleen maar zat te bashen omdat Ruud een jood is. Of zo. Wordt iedereen ineens wakker.
Wil je dan de volgende keer gaan punniken ofzo ipv een mod af te zeiken die vrije tijd in dit subforum stoptquote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Ok. Sorry voor de rotzooi enzo. Was puur ff stoken omdat ik me verveelde.
Mijn zondagmiddagrel, wat doe je?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:24 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wil je dan de volgende keer gaan punniken ofzo ipv een mod af te zeiken die vrije tijd in dit subforum stopt![]()
De boom in met je rel!quote:
{Aai-over-de-bol-smilie}quote:
{schop-onder-de-kont-smilie}quote:Op zondag 20 maart 2005 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zal jouw deeltjes zo even schieten...
*dossier start van Maethor als voorbereiding op een nieuwe relquote:Op zondag 20 maart 2005 17:24 schreef Maethor het volgende:
Wil je dan de volgende keer gaan punniken ofzo ipv een mod af te zeiken die vrije tijd in dit subforum stopt![]()
Een soort van god ofzo met een enorm boek waarin staat waar je Maethor allemaal op kunt pakken?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*dossier start van Maethor als voorbereiding op een nieuwe rel
Nee, ik deed hard mn bestquote:Haus in vorig topic
Ik zag jouw vrijdag nog met Marianne op het station, maar jij wou mij niet zien.
Hulde! Ik heb op dat vak geen vooruitgang geboektquote:Wist je trouwens dat ik Vaste Stof Fysica gehaald heb? Met een cijfer wat 3 punten boven mijn verwachting lag?
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:38 schreef Maethor het volgende:
[..]
{Aai-over-de-bol-smilie}-->
[..]
{schop-onder-de-kont-smilie}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |