Mid night snack time!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Oe, operaties met openliggende schedels nu op discovery. [14.gif]
Zeg opa, geef jij die knul even modeadvies!quote:
Ben ik de schrijver of de uitgever ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
knut !
je geeft yvonne ook helemaal geen kans om zich als karakter te ontwikkelen he
pure karaktermoord is het!
Je moet nog twee maanden om Tessje te overtreffen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
niet echt, ik denk eigenlijk over stoppen, maar ik wil t wat rekken om de afgang niet te erg te maken!
dat begrijp ik maar al te goedquote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef Ruis het volgende:
niet echt, ik denk eigenlijk over stoppen, maar ik wil t wat rekken om de afgang niet te erg te maken!
Ach dat jaartje maakt ook niet meer uit als je zo ongesminkt als zombie mee kon spelen in Resident Evil.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel hoor.
Reken het dan een beetje uit, of is dat soms voor jou weer teveel moeite?
Een GIFGROEN overhemd. Met een zwart colbert. En dan de flappen van het overhemd OVER het colbertquote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg opa, geef jij die knul even modeadvies!
Oi, ik draag laagjes! Dus ik ben helemaal bij de tijd.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg opa, geef jij die knul even modeadvies!
Gifgroen is erg mooi op zwart, als die flappen er maar onder zittenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Een GIFGROEN overhemd. Met een zwart colbert. En dan de flappen van het overhemd OVER het colbert
Ja, dat en een hele rare spelling.quote:
Waar is ze niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Waar is Tess eigenlijk?
Luister nou naar opa's Knut en Dirkh man jongen!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Gifgroen is erg mooi op zwart, als die flappen er maar onder zitten.
[afbeelding]!
Ach man, wedden dat die anale seks ook een no-go area vinden?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
'
Luister nou naar opa's Knut en Dirkh man!
Oh. Nouja, ik vind als je pak en overhemd hip genoeg zijn dat flappen er best over kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Een GIFGROEN overhemd. Met een zwart colbert. En dan de flappen van het overhemd OVER het colbert
Ik hoorde dat housebroeken ook weer helemaal terug zijn!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi, ik draag laagjes! Dus ik ben helemaal bij de tijd.
Die mod ligt te slapenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
ow, for fucks sake, maak er ff een mode-forum van
En als ze hip genoeg zijn mag je best je nike-flappen erover dragen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat housebroeken ook weer helemaal terug zijn!
ÊÊÊÊÊÊH!!!! Wrong answer!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ach man, wedden dat die anale seks ook een no-go area vinden?
Vrouwen uit onzin weren. Problem solved.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
Gifgroen is vooral mooi ónder zwart dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Gifgroen is erg mooi op zwart, als die flappen er maar onder zitten.
zo lang het maar niets met reizen te maken heeftquote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
waarom heb ik ineens dat stomme nummer "schapen-neuken" in mn kop zitten?quote:
Anaal.....?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom heb ik ineens dat stomme nummer "schapen-neuken" in mn kop zitten?
en waarom weet ik welke inkoppers hierop zullen volgen![]()
Ik heb er nog een in de kast liggenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat housebroeken ook weer helemaal terug zijn!
Maar natuurlijk. Mijn fout.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gifgroen is vooral mooi ónder zwart dus.
waarom ben ik niet verbaasdquote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb er nog een in de kast liggen![]()
Okay, dat wilde niemand weten.
Ik zal wel moetenquote:
Mén! Ligt onder je Aussie zeker?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de kast liggen![]()
Okay, dat wilde niemand weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |