ah ja, 1 keer per 3 jaar is voor sommige mensen echt te verwarrend héquote:Op zondag 20 maart 2005 00:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dit ook de reden voor het om de haverklap aanmaken van nieuwe accounts?

Dan is het geen unanimiteit, jongens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens is

WTF????????????????quote:Op zondag 20 maart 2005 00:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt klopt, afgezien ervan dat ieder topic wat met deze strekking geopend zal worden, ongenadig gesloten wordt...

ik open net 2 topics achter elkaar zonder dat tering tagje en ze worden gesloten.....quote:

alleen elite water in het weekend?quote:

Ok...quote:

Nu wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan is het geen unanimiteit, jongens.

lees de andere posts ook ff, ofzo...quote:Op zondag 20 maart 2005 00:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan is het geen unanimiteit, jongens.

ik sla G3 .. ha je fregat is gezonkenquote:

Volgens mij kloppen je cijfers niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:24 schreef Ruis het volgende:
ah ja, 1 keer per 3 jaar is voor sommige mensen echt te verwarrend hé

Wereldveranderende topics waren dat.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik open net 2 topics achter elkaar zonder dat tering tagje en ze worden gesloten.....

Je hebt ook echt heeeeeeel veel fantasie gebruikt voor de topictitels geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik open net 2 topics achter elkaar zonder dat tering tagje en ze worden gesloten.....

Je SLAAT een fregat ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik sla G3 .. ha je fregat is gezonken

het is toch maar slowchat?? wil je dan dat ik een half uur aan een SC topic ga zitten denken en knutsellen?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Je hebt ook echt heeeeeeel veel fantasie gebruikt voor de topictitels geloof ik

zou leuk zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
het is toch maar slowchat?? wil je dan dat ik een half uur aan een SC topic ga zitten denken en knutsellen?

Ga je overhemd strijken!quote:

ZE beginnen het door te krijgen!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
het is toch maar slowchat?? wil je dan dat ik een half uur aan een SC topic ga zitten denken en knutsellen?

Bijna.... verwacht het ieder momentquote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
alleen elite water in het weekend?
of heb je je belastinggeld al terug gekregen?

Sterk. Dat modden bevalt je zeker wel?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:28 schreef Ruis het volgende:
specificaties onder voorbehoud, deze kunnen zonder verdere mededeling gewijzigd worden!

Hij is er bijna!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja en dan elke keer een andere verzinnen![]()

Dat zou wat zijn!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja en dan elke keer een andere verzinnen![]()

dat dacht je pa 20 jaar geleden ook over dat condoom, moet je zien wat dat veroorzaakt heeft..quote:

niet echt, ik denk eigenlijk over stoppen, maar ik wil t wat rekken om de afgang niet te erg te maken!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sterk. Dat modden bevalt je zeker wel?

Mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 00:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat dacht je pa 20 jaar geleden ook over dat condoom, moet je zien wat dat veroorzaakt heeft..

quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef NiNi het volgende:
Hmhmhm, zeg maar dag tegen de slowchat, dat creatieve is tè hoog gegrepen.
Simpel doch doeltreffend, deze maatregel.

Ick heb nog wat lijken in m'n kast.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef NiNi het volgende:
Hmhmhm, zeg maar dag tegen de slowchat, dat creatieve is tè hoog gegrepen.
Simpel doch doeltreffend, deze maatregel.

Mid night snack time!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Oe, operaties met openliggende schedels nu op discovery. [14.gif]

Zeg opa, geef jij die knul even modeadvies!quote:

Ben ik de schrijver of de uitgever ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
knut !
je geeft yvonne ook helemaal geen kans om zich als karakter te ontwikkelen he
pure karaktermoord is het!

Je moet nog twee maanden om Tessje te overtreffen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
niet echt, ik denk eigenlijk over stoppen, maar ik wil t wat rekken om de afgang niet te erg te maken!

dat begrijp ik maar al te goedquote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef Ruis het volgende:
niet echt, ik denk eigenlijk over stoppen, maar ik wil t wat rekken om de afgang niet te erg te maken!

Ach dat jaartje maakt ook niet meer uit als je zo ongesminkt als zombie mee kon spelen in Resident Evil.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel hoor.
Reken het dan een beetje uit, of is dat soms voor jou weer teveel moeite?

Een GIFGROEN overhemd. Met een zwart colbert. En dan de flappen van het overhemd OVER het colbertquote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg opa, geef jij die knul even modeadvies!

Oi, ik draag laagjes! Dus ik ben helemaal bij de tijd.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg opa, geef jij die knul even modeadvies!

Gifgroen is erg mooi op zwart, als die flappen er maar onder zittenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Een GIFGROEN overhemd. Met een zwart colbert. En dan de flappen van het overhemd OVER het colbert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |