ah ja, 1 keer per 3 jaar is voor sommige mensen echt te verwarrend héquote:Op zondag 20 maart 2005 00:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dit ook de reden voor het om de haverklap aanmaken van nieuwe accounts?
Dan is het geen unanimiteit, jongens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens is
WTF????????????????quote:Op zondag 20 maart 2005 00:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt klopt, afgezien ervan dat ieder topic wat met deze strekking geopend zal worden, ongenadig gesloten wordt...
ik open net 2 topics achter elkaar zonder dat tering tagje en ze worden gesloten.....quote:
alleen elite water in het weekend?quote:
Ok...quote:
Nu wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan is het geen unanimiteit, jongens.
lees de andere posts ook ff, ofzo...quote:Op zondag 20 maart 2005 00:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan is het geen unanimiteit, jongens.
ik sla G3 .. ha je fregat is gezonkenquote:
Volgens mij kloppen je cijfers niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:24 schreef Ruis het volgende:
ah ja, 1 keer per 3 jaar is voor sommige mensen echt te verwarrend hé
Wereldveranderende topics waren dat.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik open net 2 topics achter elkaar zonder dat tering tagje en ze worden gesloten.....
Je hebt ook echt heeeeeeel veel fantasie gebruikt voor de topictitels geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik open net 2 topics achter elkaar zonder dat tering tagje en ze worden gesloten.....
Je SLAAT een fregat ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik sla G3 .. ha je fregat is gezonken
het is toch maar slowchat?? wil je dan dat ik een half uur aan een SC topic ga zitten denken en knutsellen?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Je hebt ook echt heeeeeeel veel fantasie gebruikt voor de topictitels geloof ik
zou leuk zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
het is toch maar slowchat?? wil je dan dat ik een half uur aan een SC topic ga zitten denken en knutsellen?
Ga je overhemd strijken!quote:
ZE beginnen het door te krijgen!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
het is toch maar slowchat?? wil je dan dat ik een half uur aan een SC topic ga zitten denken en knutsellen?
Bijna.... verwacht het ieder momentquote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
alleen elite water in het weekend?
of heb je je belastinggeld al terug gekregen?
Sterk. Dat modden bevalt je zeker wel?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:28 schreef Ruis het volgende:
specificaties onder voorbehoud, deze kunnen zonder verdere mededeling gewijzigd worden!
Hij is er bijna!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja en dan elke keer een andere verzinnen![]()
Dat zou wat zijn!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja en dan elke keer een andere verzinnen![]()
dat dacht je pa 20 jaar geleden ook over dat condoom, moet je zien wat dat veroorzaakt heeft..quote:
niet echt, ik denk eigenlijk over stoppen, maar ik wil t wat rekken om de afgang niet te erg te maken!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sterk. Dat modden bevalt je zeker wel?
Mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 00:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat dacht je pa 20 jaar geleden ook over dat condoom, moet je zien wat dat veroorzaakt heeft..
quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef NiNi het volgende:
Hmhmhm, zeg maar dag tegen de slowchat, dat creatieve is tè hoog gegrepen.
Simpel doch doeltreffend, deze maatregel.
Ick heb nog wat lijken in m'n kast.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:31 schreef NiNi het volgende:
Hmhmhm, zeg maar dag tegen de slowchat, dat creatieve is tè hoog gegrepen.
Simpel doch doeltreffend, deze maatregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |