Ja, dat en een hele rare spelling.quote:
Waar is ze niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Waar is Tess eigenlijk?
Luister nou naar opa's Knut en Dirkh man jongen!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Gifgroen is erg mooi op zwart, als die flappen er maar onder zitten.
[afbeelding]!
Ach man, wedden dat die anale seks ook een no-go area vinden?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
'
Luister nou naar opa's Knut en Dirkh man!
Oh. Nouja, ik vind als je pak en overhemd hip genoeg zijn dat flappen er best over kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Een GIFGROEN overhemd. Met een zwart colbert. En dan de flappen van het overhemd OVER het colbert
Ik hoorde dat housebroeken ook weer helemaal terug zijn!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi, ik draag laagjes! Dus ik ben helemaal bij de tijd.
Die mod ligt te slapenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
ow, for fucks sake, maak er ff een mode-forum van
En als ze hip genoeg zijn mag je best je nike-flappen erover dragen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat housebroeken ook weer helemaal terug zijn!
ÊÊÊÊÊÊH!!!! Wrong answer!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ach man, wedden dat die anale seks ook een no-go area vinden?
Vrouwen uit onzin weren. Problem solved.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
Gifgroen is vooral mooi ónder zwart dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Gifgroen is erg mooi op zwart, als die flappen er maar onder zitten.
zo lang het maar niets met reizen te maken heeftquote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
waarom heb ik ineens dat stomme nummer "schapen-neuken" in mn kop zitten?quote:
Anaal.....?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom heb ik ineens dat stomme nummer "schapen-neuken" in mn kop zitten?
en waarom weet ik welke inkoppers hierop zullen volgen![]()
Ik heb er nog een in de kast liggenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat housebroeken ook weer helemaal terug zijn!
Maar natuurlijk. Mijn fout.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gifgroen is vooral mooi ónder zwart dus.
waarom ben ik niet verbaasdquote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb er nog een in de kast liggen![]()
Okay, dat wilde niemand weten.
Ik zal wel moetenquote:
Mén! Ligt onder je Aussie zeker?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de kast liggen![]()
Okay, dat wilde niemand weten.
Ik heb altijd minstens 3 volle pakjes als reserve in de auto liggen zodat ik nooit in deze situatie terecht kom.quote:
Natuurlijk niet! Er mag immers geen sc in de titel staan.quote:
Nee hoor, maar de helft van je familie gaat wel ineens accuut de pijp uit door een willekeurige natuurramp.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:43 schreef DeLeider het volgende:
je krijgt toch geen hart ritme stoornissen zonder je peuken he??
of krijgen "leukomie"quote:Op zondag 20 maart 2005 00:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de helft van je familie gaat wel ineens accuut de pijp uit door een willekeurige natuurramp.
erm excuseerquote:Op zondag 20 maart 2005 00:45 schreef Bosbeetle het volgende:
aaaccccccccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddddddd !
het luid schreeuwen van "acid"quote:
je caps lock staat aanquote:Op zondag 20 maart 2005 00:46 schreef Rowdie het volgende:
WAT HOOR IK NOU , VANAF HEDEN GEEN [SC] MEER?
HOE DURF JE ?!?!?!?!??!!?!
je caps lock doet het niet !quote:Op zondag 20 maart 2005 00:46 schreef Rowdie het volgende:
WAT HOOR IK NOU , VANAF HEDEN GEEN [SC] MEER?
HOE DURF JE ?!?!?!?!??!!?!
blockt mij iedereenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:50 schreef Rowdie het volgende:volgens mij blockt mij iedereen nu op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |